VIP Lady;10586651:
هلووو
رجعت من الموعد وعندي اخبار مش ولا بد
صحت شوي والحين قمت قلت الي فيه الخير يقدمه ربنا
سمعت نبض الجنين بس كلش ضعيففف
وحجمه اصغر من الاسبوع الي طاف
والله باستخف من هالحالة يوم يصغر يوم يكبر
الدكتورة تقول انه شكله حمل مو طبيعي و راح يسقط بس قالت دام فيه روح خلنا نتنظر شوية يمكن يصير كل شيء اوكي وعطتني موعد بعد اسبوعين
والسخونة ذبحتني كل يوم تزيد عليي وعطتني الدكتورة أدوية بس لما رجعت مكتوب مو زينين للحوامل
وما عندي الا الاشياء الساخنة اشربها في البيت وما في شيء مأثر فيني حتى الدكتورة تقول كلش الانفلونزا مو زينة لج وللجنين في هالفترة بس شأسوي الله كاتب جذي
أنا أقوول يمكن الحرارة مأثرة على نبض البيبي
ما الينا الا نتنظر و بس
سيبك من كلام الدكتوره :mad:
انتى لو شاكه فيها انها مب زينه غيرى الدكتوره فورا عشان تتطمنى
عادى انو حجم الجنين يصغر
اختى حصل معاها كده
والحمد لله بنتها بتمشى دلوقتى:D
انتى تلائيقى مقصره فى الاكل
وامشروبات الساخنه غلط على الحامل هى والاعشاب كمان
اعملى سيرش على جوجل عشان تتطمنى
واشربى ليمون وبرتقال