تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة

yomizo 19-10-2009 11,187 رد 541,852 مشاهدة
y
اهى االبت مى قلقت اهى هههههههههههههههه

ومش راضيه ترد عليا

مع انها عندها واسطه شديده
أ
جوزى بينام وابويا بيكلمه هع هع هع هع هع
أ
سلام بقى عشان الناس هيناموا سلام
y
ماهو طبيعي انه كان يسالك ويتحرى عنك كمان يامى لان لو انت ليكى علاقه باى حد هو اول واحد هايضرر ويمكن يترفد من هنتاك كمان
O
السلام عليكم ازيكم يا بنات
أ
yomizo;10500867:
لا قوليلي بس يامى


والله ما اعرف فين بالزبط

هو اسمه سعيد حازم


yomizo;10500870:
اناهاعد تانى فرح صحييييييييييييييييييييييييييت


مى هو جوزك كمان ملتزم زيك ولا عادى


اه الحمد لله ملتزم اكتر مني بكتير أنا كفتة يا بنتي:D


yomizo;10500877:
اهى االبت مى قلقت اهى هههههههههههههههه

ومش راضيه ترد عليا

مع انها عندها واسطه شديده


هههههه لا لا

كبسة جوزي جه زقال لي اقوم اعمل عشا:D

سلام مؤقت
y
بت يامهات
سلامتك الف سلامه
عرفتانك هتروحى تعلقي محاليل عشان هيمجلبينك واطى

سيبك منهم وكلى تمر وعسل اسود افيدلك وانت الانيميا تروح منك ياقطه
y
مى
سعيد ده ساكن في الشيخ زياد
او مراته اسمها رضوى
؟؟
y
اهلا مونى ازيك ياقمر ياداخل على اخر اليوم عندى كده


مهاااااااا كنت بتسالي عن موقع بيحول التواريخ الميلادى هجري والعكس
في عندك اسلام اون لاين فيه الموضوع ده
ا
هاللوووووو
O
اعمل ايه يا يميم لما ابني تام قلت ادخل ارتاح شويه من عالم سمسم اللي انا قاعده فيه ده

ادعيلي اصلي قلقانه من حاجه كده
y
خلاص بتاااوب تصبحوا على خيبر
y
ان شاء الله خير وماتطلعيش حامل المره دى :)
ولو انا فهمت غلط
يبقى برده ربنا معاكى واللى تخافي منه مايجيش احسن منه :)

ازيك وباي ياتوتى
O
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

لا نبيهه فهمتي صح والله مش هعترض والحمد لله علي كل شيء بس انا يادوب لسه والده من 4 شهور وشويه كده
y
انت عامله وسيله منع ايه ياتوتى
خلى بالككمان في ناس الرضاعه عندهم بتخلى البريود مش تيجى وبيفتروا انهم حوامل :)
ب
السلام عليكم


ازيكووووووووووووووو

الله يسلمك يا يميم

انا روحت لما مولسة جاية من ساعة
ادتنى ف جنابى لما شبعت

وزغطتنى ع اد مقدرت
بس فعلا ماليش نفس للاكل معرفش مالى


بالنسبة للبرنامج انا بحثت ف جوجل وجبتة خلاص الحمد لله

شكرا ياقمر
ب
مونى ازيك
وازاى امير القمر


بصى مش هقولك الا بالشفا ان شاء الله
وخلى زوزة تنفعك يااختى
O
مش عارفه يايميم انتي تقصديني بالكلام ولا لا بس عموما انا برضع صناعي والدكتوره مرضتش تعملي وسيله لسبب ما وقالتلي هتركبلي وسيله بعد البيبي التاني باذن الله
ب
انتى عملتى اختبار؟؟؟
ا
انا باخد حبوب اكسلتون يا يميم وانتى هتاخدى اية؟؟؟
X