اهى االبت مى قلقت اهى هههههههههههههههه
ومش راضيه ترد عليا
مع انها عندها واسطه شديده
تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة
y
20-10-2009 | 02:29 AM
أ
20-10-2009 | 02:29 AM
جوزى بينام وابويا بيكلمه هع هع هع هع هع
أ
20-10-2009 | 02:30 AM
سلام بقى عشان الناس هيناموا سلام
y
20-10-2009 | 02:34 AM
ماهو طبيعي انه كان يسالك ويتحرى عنك كمان يامى لان لو انت ليكى علاقه باى حد هو اول واحد هايضرر ويمكن يترفد من هنتاك كمان
O
20-10-2009 | 02:35 AM
السلام عليكم ازيكم يا بنات
أ
20-10-2009 | 02:35 AM
yomizo;10500867:
لا قوليلي بس يامى
والله ما اعرف فين بالزبط
هو اسمه سعيد حازم
yomizo;10500870:
اناهاعد تانى فرح صحييييييييييييييييييييييييييت
مى هو جوزك كمان ملتزم زيك ولا عادى
اه الحمد لله ملتزم اكتر مني بكتير أنا كفتة يا بنتي:D
yomizo;10500877:
اهى االبت مى قلقت اهى هههههههههههههههه
ومش راضيه ترد عليا
مع انها عندها واسطه شديده
هههههه لا لا
كبسة جوزي جه زقال لي اقوم اعمل عشا:D
سلام مؤقت
y
20-10-2009 | 02:36 AM
بت يامهات
سلامتك الف سلامه
عرفتانك هتروحى تعلقي محاليل عشان هيمجلبينك واطى
سيبك منهم وكلى تمر وعسل اسود افيدلك وانت الانيميا تروح منك ياقطه
سلامتك الف سلامه
عرفتانك هتروحى تعلقي محاليل عشان هيمجلبينك واطى
سيبك منهم وكلى تمر وعسل اسود افيدلك وانت الانيميا تروح منك ياقطه
y
20-10-2009 | 02:37 AM
مى
سعيد ده ساكن في الشيخ زياد
او مراته اسمها رضوى
؟؟
سعيد ده ساكن في الشيخ زياد
او مراته اسمها رضوى
؟؟
y
20-10-2009 | 02:38 AM
اهلا مونى ازيك ياقمر ياداخل على اخر اليوم عندى كده
مهاااااااا كنت بتسالي عن موقع بيحول التواريخ الميلادى هجري والعكس
في عندك اسلام اون لاين فيه الموضوع ده
مهاااااااا كنت بتسالي عن موقع بيحول التواريخ الميلادى هجري والعكس
في عندك اسلام اون لاين فيه الموضوع ده
ا
20-10-2009 | 02:41 AM
هاللوووووو
O
20-10-2009 | 02:41 AM
اعمل ايه يا يميم لما ابني تام قلت ادخل ارتاح شويه من عالم سمسم اللي انا قاعده فيه ده
ادعيلي اصلي قلقانه من حاجه كده
ادعيلي اصلي قلقانه من حاجه كده
y
20-10-2009 | 02:42 AM
خلاص بتاااوب تصبحوا على خيبر
y
20-10-2009 | 02:43 AM
ان شاء الله خير وماتطلعيش حامل المره دى :)
ولو انا فهمت غلط
يبقى برده ربنا معاكى واللى تخافي منه مايجيش احسن منه :)
ازيك وباي ياتوتى
ولو انا فهمت غلط
يبقى برده ربنا معاكى واللى تخافي منه مايجيش احسن منه :)
ازيك وباي ياتوتى
O
20-10-2009 | 02:46 AM
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
لا نبيهه فهمتي صح والله مش هعترض والحمد لله علي كل شيء بس انا يادوب لسه والده من 4 شهور وشويه كده
لا نبيهه فهمتي صح والله مش هعترض والحمد لله علي كل شيء بس انا يادوب لسه والده من 4 شهور وشويه كده
y
20-10-2009 | 02:49 AM
انت عامله وسيله منع ايه ياتوتى
خلى بالككمان في ناس الرضاعه عندهم بتخلى البريود مش تيجى وبيفتروا انهم حوامل :)
خلى بالككمان في ناس الرضاعه عندهم بتخلى البريود مش تيجى وبيفتروا انهم حوامل :)
ب
20-10-2009 | 02:50 AM
السلام عليكم
ازيكووووووووووووووو
الله يسلمك يا يميم
انا روحت لما مولسة جاية من ساعة
ادتنى ف جنابى لما شبعت
وزغطتنى ع اد مقدرت
بس فعلا ماليش نفس للاكل معرفش مالى
بالنسبة للبرنامج انا بحثت ف جوجل وجبتة خلاص الحمد لله
شكرا ياقمر
ازيكووووووووووووووو
الله يسلمك يا يميم
انا روحت لما مولسة جاية من ساعة
ادتنى ف جنابى لما شبعت
وزغطتنى ع اد مقدرت
بس فعلا ماليش نفس للاكل معرفش مالى
بالنسبة للبرنامج انا بحثت ف جوجل وجبتة خلاص الحمد لله
شكرا ياقمر
ب
20-10-2009 | 02:51 AM
مونى ازيك
وازاى امير القمر
بصى مش هقولك الا بالشفا ان شاء الله
وخلى زوزة تنفعك يااختى
وازاى امير القمر
بصى مش هقولك الا بالشفا ان شاء الله
وخلى زوزة تنفعك يااختى
O
20-10-2009 | 02:51 AM
مش عارفه يايميم انتي تقصديني بالكلام ولا لا بس عموما انا برضع صناعي والدكتوره مرضتش تعملي وسيله لسبب ما وقالتلي هتركبلي وسيله بعد البيبي التاني باذن الله
ب
20-10-2009 | 02:52 AM
انتى عملتى اختبار؟؟؟
ا
20-10-2009 | 02:52 AM
انا باخد حبوب اكسلتون يا يميم وانتى هتاخدى اية؟؟؟