تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة
n
20-10-2009 | 01:18 AM
يميااااااااااااااااااااام كيف الحال؟ وازاي ملوكه وفروحه؟
y
20-10-2009 | 01:18 AM
الحمد لله يامي انت عامله ايه ودماغ اللولى اخبارها ايه دلوقتى لسه مبلبزة ولا راقت
n
20-10-2009 | 01:19 AM
انا عندى الصفحه عاديه برده
y
20-10-2009 | 01:21 AM
الحمد لله البت فرح زى مايكون متسلطه عليا النهارده كلمااجى انام الاقيها صحيت
ومن شويه بقى جالى حاجه زى انهيار من قله النوم هاموت انام وهى عماله تعيط اشيلها تسكت لحظه وتصوت وتتشنج
اخر مازهقت ادتلها معلقه دنتينوكس الساحر :) نامت بس انا النوم طار من عيني :(:(
ومن شويه بقى جالى حاجه زى انهيار من قله النوم هاموت انام وهى عماله تعيط اشيلها تسكت لحظه وتصوت وتتشنج
اخر مازهقت ادتلها معلقه دنتينوكس الساحر :) نامت بس انا النوم طار من عيني :(:(
أ
20-10-2009 | 01:23 AM
البقلولة اصغر النهاردة الحمد لله :)
الواد ده هيموتني قبل ما ينبت له مخ:ss:
الواد ده هيموتني قبل ما ينبت له مخ:ss:
n
20-10-2009 | 01:24 AM
yomizo;10500511:
الحمد لله البت فرح زى مايكون متسلطه عليا النهارده كلمااجى انام الاقيها صحيت
ومن شويه بقى جالى حاجه زى انهيار من قله النوم هاموت انام وهى عماله تعيط اشيلها تسكت لحظه وتصوت وتتشنج
اخر مازهقت ادتلها معلقه دنتينوكس الساحر :) نامت بس انا النوم طار من عيني :(:(
ربنا يهديهالك يارب انا تخيلى نسيت الفتره دى خااااااااااالص سبحان الله لو الواحد افتكر المآسى دى مش هيفكر فى الخلفه تانى هههههههههه
انا عيالى بقى لا كان بينفع معاهم دنتينوكس ده كانوا بياخدو ويهيصوا اكتر ما كانش حاجه بتنفع معاهم خالص مالص
أ
20-10-2009 | 01:25 AM
هو الدنتينوكس ده اللي هو بتاع السنان؟؟
هو بيتاكل؟؟
هو بيتاكل؟؟
n
20-10-2009 | 01:27 AM
لا الدنتينوكس ده دوا للمغص ومهدئ
y
20-10-2009 | 01:30 AM
ماهى الصفحه هعندى عاديهبس لما بعمل رفرش بتحمل ببطئ
s
20-10-2009 | 01:42 AM
يميم هو البيبى ممكن ياخد ادوية من وهو لسة مولود كدة؟
C
20-10-2009 | 01:44 AM
yomizo;10500554:
ماهى الصفحه هعندى عاديهبس لما بعمل رفرش بتحمل ببطئ
انا بتعمل عندي كده بردو بس كل فترة.
y
20-10-2009 | 01:45 AM
ده يا ام اللولى في منه شراب
للمغص بس مهدئ ساااااااحر بجد
للمغص بس مهدئ ساااااااحر بجد
y
20-10-2009 | 01:46 AM
توتا ده مش يعتبر دجوا
ده زيه زى ماء غريب كده
والدكاتره كلهم بينصحوا بيه عمري ماشفت دمتور بيقول لا عليه بالعكس
البتاع ده جبااار من ايام ملك وانا مجرباه ودلوقتى بعت جبته تانى لما لاقيت البت عماله تفلفص منى من المغص
بس بياخدوه 2.5 مل او نص معلقه شاي بس مش اكتر من 6 مرات فياليوم
زوى ماء غريب بالظبط
هو مستورد وب 17 جنيه
ده زيه زى ماء غريب كده
والدكاتره كلهم بينصحوا بيه عمري ماشفت دمتور بيقول لا عليه بالعكس
البتاع ده جبااار من ايام ملك وانا مجرباه ودلوقتى بعت جبته تانى لما لاقيت البت عماله تفلفص منى من المغص
بس بياخدوه 2.5 مل او نص معلقه شاي بس مش اكتر من 6 مرات فياليوم
زوى ماء غريب بالظبط
هو مستورد وب 17 جنيه
m
20-10-2009 | 01:48 AM
انا جيييييييييييييت
m
20-10-2009 | 01:49 AM
يميم من اولها مهدئات كدة خلي بالك من العيال لاحسن يطلعوا عينك بعد كدة عشان شفطة:))
y
20-10-2009 | 01:50 AM
وبعدين ياروحى في عيال كتير بتاخد ادويه بس مش يستحب كده
انا يعنى فرح اهخدت مضاد حيوي وهى مكنتش لسه كملت 5 اياكم بس عشان ماتلقطش اى عدوى من الحضانه ايام مكانت فيها
الحمد لله
انا يعنى فرح اهخدت مضاد حيوي وهى مكنتش لسه كملت 5 اياكم بس عشان ماتلقطش اى عدوى من الحضانه ايام مكانت فيها
الحمد لله
s
20-10-2009 | 01:52 AM
ااااة فهمت يا يميم ميرسي على المعلومات دى اصل فعلا انا بيصعبوا عليا اوى البيبهات وهما بيصرخوا جامد من المغص و اسمع ان الرضاعة لازم تجيب مغص او تقريبا عشان معدتهم بتكون لسة ملزقة و بتفك حاجة كدة فكويس ان فى حل للموضوع دة ومش غلط عليهم
y
20-10-2009 | 01:54 AM
نورتى ياقمر
يابت ده مش مهدئ ده مسكن بللمغص زى ماء غريب بالظبط بس مفعوله احسن انضف
يابت ده مش مهدئ ده مسكن بللمغص زى ماء غريب بالظبط بس مفعوله احسن انضف
m
20-10-2009 | 01:55 AM
برري موقفك برري أمال هي العيال بقوا مدمنين ليه غشان امهاتهم كانوا زي يميم :)
أ
20-10-2009 | 01:55 AM
بنات انا جيت بس هختفى فى اى لحظه عشان جوزى قاعد قدامى وانا بكلمكم وهو قاعد بينكش فى بابا فا قولت ادخلكم
أمه الله بصى يا حبى انا ممكن الاتنين الجاى مكونش موجوده انا باجى عند ماما كل اسبوعين دا لو جوزى وافق انى اسافر كتير كدا عشان مش بيحبنى اتعب
بس والله نفسى جدا اشوفكم
طيب استنى نتفق عليها وقت تانى بلاش تبقى علطول كدا عشان الحق اظبط امورى
وانا اصلا مسافره بكره ان شاء الله على 8 بليل او حاجه كدا
أمه الله بصى يا حبى انا ممكن الاتنين الجاى مكونش موجوده انا باجى عند ماما كل اسبوعين دا لو جوزى وافق انى اسافر كتير كدا عشان مش بيحبنى اتعب
بس والله نفسى جدا اشوفكم
طيب استنى نتفق عليها وقت تانى بلاش تبقى علطول كدا عشان الحق اظبط امورى
وانا اصلا مسافره بكره ان شاء الله على 8 بليل او حاجه كدا