تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة
n
20-10-2009 | 12:57 AM
السلام عليكم يا بنات يا حلوات
n
20-10-2009 | 12:58 AM
بسبس يا قمر عامله ايييييييييييييييييه؟
أ
20-10-2009 | 12:59 AM
وعليكم السلام يا نونا
عاملة ايه؟؟ والشباب أخبارهم ايه؟؟
عاملة ايه؟؟ والشباب أخبارهم ايه؟؟
n
20-10-2009 | 01:00 AM
تمام يا مي الحمد لله انتى عامله ايه وابنك القمر عامل ايه؟
أ
20-10-2009 | 01:01 AM
الحمد لله يا جميل
C
20-10-2009 | 01:01 AM
أمةالله;10500293:
لا متزعليش يا قمر
ما هو اسكندرية نفس الشيء برضه
يعني القاهرة واسكندرية تحسي إن الناس ليهم طبع معين نوعا ما ويمكن المنصورة برضه علشان تعتبر مدينة كبيرة وبتاع
بس ده مش معناه إن اللي ساكنين في المحافظات جهلة أو فلاحين
بس اللي يعيش في القاهرة بيشوف اللي محدش شافه
يعني مثلا أعتقد مفيش كافيهات في المنصورة ... ولو فيها أكيد مفيش بنات بتقعد تشرب سجاير في الكافيه :D
وأعتقد مفيش ترصيصة الحب اللي على الكباري غير في القاهرة ... أكيد طبعا ناس بتعمل كده في كل حتة بس مش بالكميات دي ... أصل الكمية هي اللي بتخلي الواحد يتعود على المنظر
يعني حماة بسبس بسبب انها عمرها ما شافت حد بيقعد على النت كتير متخيلة إن كل واحدة قاعدة على النت بتكلم شباب:ss: وعلشان هي مش بتقعد مش متخيلة إن فيه صور للمسنجر عادية ... لأ بالنسبة لها أي صورة لازم تبقى بتاعتي
فهمتي قصدي ايه؟؟
لا لا لا يا مي :D:D:D:D ترصيصة الحب دي مفيش اكتر منها في اليكس علي الكورنيش زي عندنا واكتر كمانن وفي المنصورة انا رحت قريب مكنتش توقع فعلا كل شوية البلد بتتحسن وتتقدم اوي اوي زي هنا بالظبط وفيها حاجات عجبتني اكتر كمان من هنا في اتنظيم والنضافة بقت عاملة زي اليكس كده ونظافتها علي الكورنيش.
C
20-10-2009 | 01:03 AM
وعليكم السلام يا نونا ازيك عاملة ايه.
توتا نسيت اقولك بالهنا والشفا بس كوليلي معاكي عشان كسلانة اوي ومش عارفة اكل ايه ولو كنتي عملتي البليلة اعمليلي معاكي :wink::wink::wink:
توتا نسيت اقولك بالهنا والشفا بس كوليلي معاكي عشان كسلانة اوي ومش عارفة اكل ايه ولو كنتي عملتي البليلة اعمليلي معاكي :wink::wink::wink:
n
20-10-2009 | 01:05 AM
ازيك يا كتكوته انا متعرفتش عليكى ولا وايت اوف ؟
انا الحمد لله تمام
انا الحمد لله تمام
أ
20-10-2009 | 01:06 AM
CuTie KaTkOoTa;10500355:
لا لا لا يا مي :D:D:D:D ترصيصة الحب دي مفيش اكتر منها في اليكس علي الكورنيش زي عندنا واكتر كمانن وفي المنصورة انا رحت قريب مكنتش توقع فعلا كل شوية البلد بتتحسن وتتقدم اوي اوي زي هنا بالظبط وفيها حاجات عجبتني اكتر كمان من هنا في اتنظيم والنضافة بقت عاملة زي اليكس كده ونظافتها علي الكورنيش.
مش للدرجة دي صدقيني
ده عندنا في الويك اند بعيد عنك مرصصين جنب بعض بالزبط بجد متعرفيش تشوفي سور الكبري منهم
بجد مستغرباهم:ss:
C
20-10-2009 | 01:08 AM
nona el sha3nona;10500388:
ازيك يا كتكوته انا متعرفتش عليكى ولا وايت اوف ؟
انا الحمد لله تمام
انا ايمان يا جميلة او ايمي، وعندي 25
n
20-10-2009 | 01:09 AM
طب بما انكو بتتكلمو بقى عن المحافظات كل واحده تقولى هي من فين
انا من القاهره بس عايشه فى جده دلوقتى
انا من القاهره بس عايشه فى جده دلوقتى
C
20-10-2009 | 01:09 AM
أمةالله;10500391:
مش للدرجة دي صدقيني
ده عندنا في الويك اند بعيد عنك مرصصين جنب بعض بالزبط بجد متعرفيش تشوفي سور الكبري منهم
بجد مستغرباهم:ss:
بشوفهم عند مكان الحناطير :D الواحد يخاف يقرب يحس انه هايداس في النص
أ
20-10-2009 | 01:10 AM
أنا من القاهرة وعايشة فيها لسة :)
n
20-10-2009 | 01:10 AM
CuTie KaTkOoTa;10500414:
انا ايمان يا جميلة او ايمي، وعندي 25
تشرفنا يا قمر انا نهال وعندى 27 سنه عندى ولدين هادى 5 سنين وخالد 3 سنين وعايشه فى جده رايت ناااااو
C
20-10-2009 | 01:10 AM
وانا زي مي تمام بس بابايا هو اللي من المنصورة ، بس كلنا اتولدنا هنا وعشنا هنا.
n
20-10-2009 | 01:13 AM
يا اهلا يا اهلا باهالى القاهره
y
20-10-2009 | 01:14 AM
يتصفح الموضوع حالياً: 6 (6 عضو و 0 ضيف) yomizo, nona el sha3nona+, whiteoff, CuTie KaTkOoTa, البرج اليسر
أ
20-10-2009 | 01:16 AM
ازيك يا يميم؟؟
y
20-10-2009 | 01:17 AM
هى الصفحه بطيئه او بتعلق معاكم لماتعملوا رفرش شويه ولا انا لوحدى
أ
20-10-2009 | 01:18 AM
لأ عندي عادية