love_me_more307;10646554:
الدكتور قالي عادي سافري طيران بس المشكله في التقلصاات وانا فعلا السفر ممكن يكون كمان 20 يوم في اواخر الشهر الرابع وباخد علاج للتقلصات اهه ومش بعمل حاجه خالص ادعولي ربنا يخليكم ليا وميحرمنيش منكم وشكرا ليكم يا قمرات
الف بعد الشر عليكى
اهدى بس يا حبيبتى و ان شاء الله خير
ربنا يثبتلك حملك ياااااااااااارب و يكمله على خير و تقومى انتى و البيبى بالف سلامه يارب
والله انتى صعبانه عليا خالص و حاسه بيكى
معلش انا مش اقدر افيدك فى موضوع التقلصات ده علشان انا لسه مش حامل
بس انا رائى مدام فى تعب و انتى قلقانة و محتاجه راحه يبقى بلاش مجازفة خصوصا انك بتقولى ان الحمل حصل بالمنشطات و كده
فنحافظ على البيبى على اد ما نقدر
و معلش براحه كده فهمى جوزك بالوضع و كمان انتى متابعة مع الدكتور اللى عارف حالتك من الاول وانتى مش ضامنه تروحى هناك تلاقى دكتور كويس
و كمان انتى هتركبى طيارة و افرضى كان فى مطبات و لا حاجه و كمان لما تروحى هناك مش هتعرفى ترتاحى و تنامى فى السرير هيبقى لازم تقومى حتى لو تعبانه تعملى اكل
و ربنا يكون فى عون جوزك بصراحة بس سبيها على الله و يحاول قرب الولادة ياخذ يومين حتى اجازه
ولو ولدتى هناك هتبقى لوحدك و محدش هياخذ باله من البيبى و لا منك
فخليكى هنا و معلش جوزك يستحمل الكام شهر الباقين على خير
و ربنا يهديكى للى فيه الخير لكى يارب