تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة

yomizo 19-10-2009 11,187 رد 541,852 مشاهدة
m
ايمي سنتر بوينت فيه لبس بس ولا في مسلتزمات اطفال كمان
د
اه والله ربنا يستر عليهم بجد
ا
دموع اشتياقي;10646242:
هوه صاحب جوزك ولا ايه احنا معملناش حاجه فيهم اصلا

لا واحد كده اتصل قال انا من الجزائر وقعد يتكلم منعرفوهش
l
السلام عليكم ازيكم يا بنات
وزحشتونى
ربنا يخليكم ليا تطمنوني انا كنت عند الدكتور امبارح وقالي في تقلصات في الرحم مع العلم انافي بدايه الشهر الرابع واحايانا بشعر بنغز خفيف كده انا مرعوبه اووي ربنا يخليكم لو ده شيئ طبيعي طمنوني
طبعا الدكتو رنبه عليا مفيش جماع واصلا مفيش لان جوزي مسافر حتى لو معايا مش هيحصل وهنوقف طبعا واداني حبوب كده قال يبترخي الرحم بليز لو حد يعرف في الموضوع ده يبعتلي رساله خاصه اوو حتى يبعتلي هنا انا ميته في جلدي
ا
الحمد لله ان جوزك هنا شوفي لدرجة ايه انهم يتصلوا باي رقم عشان يتكلموا في الموضوع انهم اتبهدلوا هنا
د
يالهوي ربنا يستر بجد خلي بالكم طيب حاجه غريبه صح

ميكوا بصي سنتر بوينت ده في كل حاجه لبس رجالي وحريمي واطفال وبيبيهات وكله كله بس لبس البيبيهات فيه وهم يا بنتي واي حاجه تتخيليها للبيبي هتلاقيها هناك انا عرفت ان في منه في جده بس معرفش في اي منطقه
l
السلام عليكم ازيكم يا بنات
وزحشتونى
ربنا يخليكم ليا تطمنوني انا كنت عند الدكتور امبارح وقالي في تقلصات في الرحم مع العلم انافي بدايه الشهر الرابع واحايانا بشعر بنغز خفيف كده انا مرعوبه اووي ربنا يخليكم لو ده شيئ طبيعي طمنوني
طبعا الدكتو رنبه عليا مفيش جماع واصلا مفيش لان جوزي مسافر حتى لو معايا مش هيحصل وهنوقف طبعا واداني حبوب كده قال يبترخي الرحم بليز لو حد يعرف في الموضوع ده يبعتلي رساله خاصه اوو حتى يبعتلي هنا انا ميته في جلدي

د
يا جميل ده شئ عادي جدا والدوا ده هيرخي الرحم خالص ومش هيعمل اي تقلصات خالص وارتاحي علي دهرك علي فكره ده عادي جدا ربنا يقومك بسلامه بس واظبي علي الدوا والراحه والف سلامه
m
لوف مى

اهدى كده ياجميل وربنا يحفظلك البيبى ان شاء الله التووتر ده مش كويس على فكره هيزود التقلصات

خدى الاقراص وريحى ونامى زى ماقالك وعادى بتحصل كتير اثناء الحمل وكله بيعدى ان شاء الله المهم انك تكونى متابعه مع الدكتور وماشيه على العلاج وانتى مريحه كده على السرير ادعى ربنا كتير اوى وبس وسيبيها على ربنا

يارب اكون طمنتك شويه
l
ربنا يخليكم ليا يارب وميحرمنيش من ذوقكم
هو ده الي الدكتور قالو ليا بردو بس خوفني مع ان حملي كان الحمد لله ماشي سليم وكنت مطمنه لان حصل بالمنشطات ووجع القلب فقلت الحمد لله وبعدين يا بنات انا جوز يعاوزني اسافر له بعد العيد الامارات الدكتور قال يالطيران مش فيه مشكله بس المشكله يف التقلصات جوزك ميقربش جنبك جوزي قالي خلاص تعالي بس وهنفذ كلام الدكتور انتوا ايه رايكم وكمان عاوزني اولد هناك عشان نفسه يكون حاضر الولاده فانا بجد مش عارفه اتصرف اعمل ايه
l
ربنا يخليكم ليا يارب وميحرمنيش من ذوقكم
هو ده الي الدكتور قالو ليا بردو بس خوفني مع ان حملي كان الحمد لله ماشي سليم وكنت مطمنه لان حصل بالمنشطات ووجع القلب فقلت الحمد لله وبعدين يا بنات انا جوز يعاوزني اسافر له بعد العيد الامارات الدكتور قال يالطيران مش فيه مشكله بس المشكله يف التقلصات جوزك ميقربش جنبك جوزي قالي خلاص تعالي بس وهنفذ كلام الدكتور انتوا ايه رايكم وكمان عاوزني اولد هناك عشان نفسه يكون حاضر الولاده فانا بجد مش عارفه اتصرف اعمل ايه


ع
love_me_more307;10646289:
السلام عليكم ازيكم يا بنات

وزحشتونى
ربنا يخليكم ليا تطمنوني انا كنت عند الدكتور امبارح وقالي في تقلصات في الرحم مع العلم انافي بدايه الشهر الرابع واحايانا بشعر بنغز خفيف كده انا مرعوبه اووي ربنا يخليكم لو ده شيئ طبيعي طمنوني

طبعا الدكتو رنبه عليا مفيش جماع واصلا مفيش لان جوزي مسافر حتى لو معايا مش هيحصل وهنوقف طبعا واداني حبوب كده قال يبترخي الرحم بليز لو حد يعرف في الموضوع ده يبعتلي رساله خاصه اوو حتى يبعتلي هنا انا ميته في جلدي




طب بلييييييييييييييييز كبري خطك ايه دة
m
انتى فى ارابع ممكن تسافرى بيتهيالى واسالى الدكتور بردو بصى اهم حاجه صحتك وصحة البيبى هو ممكن يستنى شويه اسبوعين كمان ولاحجاه لحد مالدكتور يقولك ايه النظام
موضوه الولاده معرفش بيختلف من حد للتانى وحسب الظروف هناك وكده انا كنت فى جده بس جيت بصراحه نزلت وولدت هنا مع اهلى وان شاء الله لما اتحسن هسافر لجوزى وفى ناس عادى بيولدوا هناك

المهم نا حاساكى متوتره اوى ومجربه احسااسك خاصة هرمونات الحمل بتزود الموضوع بس حاولى تهدى شويه وتريحى كده وظبطيها بالراحه وان شاء الله خير
m
انتى فى ارابع ممكن تسافرى بيتهيالى واسالى الدكتور بردو بصى اهم حاجه صحتك وصحة البيبى هو ممكن يستنى شويه اسبوعين كمان ولاحجاه لحد مالدكتور يقولك ايه النظام
موضوه الولاده معرفش بيختلف من حد للتانى وحسب الظروف هناك وكده انا كنت فى جده بس جيت بصراحه نزلت وولدت هنا مع اهلى وان شاء الله لما اتحسن هسافر لجوزى وفى ناس عادى بيولدوا هناك

المهم نا حاساكى متوتره اوى ومجربه احسااسك خاصة هرمونات الحمل بتزود الموضوع بس حاولى تهدى شويه وتريحى كده وظبطيها بالراحه وان شاء الله خير
د
انا سافرت عادي طيران في اخر التالت وجيت في اول الخامس بس طبعا لازم الدكتور الي يقولك انه عادي
l
الدكتور قالي عادي سافري طيران بس المشكله في التقلصاات وانا فعلا السفر ممكن يكون كمان 20 يوم في اواخر الشهر الرابع وباخد علاج للتقلصات اهه ومش بعمل حاجه خالص ادعولي ربنا يخليكم ليا وميحرمنيش منكم وشكرا ليكم يا قمرات
ف
love_me_more307;10646405:
ربنا يخليكم ليا يارب وميحرمنيش من ذوقكم

هو ده الي الدكتور قالو ليا بردو بس خوفني مع ان حملي كان الحمد لله ماشي سليم وكنت مطمنه لان حصل بالمنشطات ووجع القلب فقلت الحمد لله وبعدين يا بنات انا جوز يعاوزني اسافر له بعد العيد الامارات الدكتور قال يالطيران مش فيه مشكله بس المشكله يف التقلصات جوزك ميقربش جنبك جوزي قالي خلاص تعالي بس وهنفذ كلام الدكتور انتوا ايه رايكم وكمان عاوزني اولد هناك عشان نفسه يكون حاضر الولاده فانا بجد مش عارفه اتصرف اعمل ايه




ازيك ياقمر ربنا يقومك بالسلامه يارب و تكون ساعه سهله
بصي انا دلوقتي في الامارات وبجد والله انا دايخه علي دكتوره كويسه اتابع معاها الحمل ومش لاقيه الدكاتره هنا وحشين قوي و اخطاء طبيه كتير بتحصل شوفي اللينك ده من موقع اماراتي
http://go.3roos.com/HkR77w9rEIL


فبجد نصيحه خليكي اولدي في مصر احسن لك ومتبهدليش نفسك
وبعدين انتي اكيد هتحتاجي حد جنبك بعد الولاده والدتك او حد يساعدك وجوزك هيكون مشغول في شغله ومش هيكون فاضي ياخد باله منك
انا لو بايدي كنت نزلت تابعت الحمل في مصر بس صعب انزل الفتره دي كلها بس ناويه باذن الله اولد في مصر
ع
دارين ازيك وازاي النونو
د
الحمدللة ازيك ياعروس عاملة اية؟


النونو بخير الحمدللة وانتي اخبارك اية واخبار البيبي؟
m
ازيكم ياعيال
ندي اخبار ايه ياقمر الف سلامه عليكي ياقمر
X