تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة

yomizo 19-10-2009 11,187 رد 541,852 مشاهدة
m
ازيك يايمي عامله
النت كان بايز ومش راضي يجي وكنت والله حاسه ان حاجه ناقصني
L
miko85;10645167:
كتكوت معلش شيليلي كمان البهبين ال بيسوا بعض كمان
ماعني والله زعلانه

ليه هتشيليهم؟؟
د
ايوه معلش انا برضه بتجنن لما بيفصل يارب ميفصل ابدااااااااا بس وحشتينا

بصي بقي قوليلي افضل ببرونه ايفنت ولا بيجوون
m
DodyCat;10645203:
ليه هتشيليهم؟؟

انتي ملاحظيتهين ان شيلت الدوبين
جاتلي مسج علي الخاص واحده بتصحني وبتقولي حرام ال بتعمليه ده ...الناس مش لايقه بيبي واحد وهايقعدوا يبص علي التوقيع بتاعك وقالتلي كزا مثال عليواحده عملت زيي
والتوينز مش بيعشوا
وبتقولي خافي عليهم من الحسد
m
دموع اشتياقي;10645210:
ايوه معلش انا برضه بتجنن لما بيفصل يارب ميفصل ابدااااااااا بس وحشتينا

بصي بقي قوليلي افضل ببرونه ايفنت ولا بيجوون

محمد قلي بايجون وماشيه معاه كويس وماحدش بيشتكي منها
L
miko85;10645224:
انتي ملاحظيتهين ان شيلت الدوبين
جاتلي مسج علي الخاص واحده بتصحني وبتقولي حرام ال بتعمليه ده ...الناس مش لايقه بيبي واحد وهايقعدوا يبص علي التوقيع بتاعك وقالتلي كزا مثال عليواحده عملت زيي
والتوينز مش بيعشوا
وبتقولي خافي عليهم من الحسد

ايوه فعلا الحسد مذكور معاها حق انا حصلى كوارث بسبب الحسد لدرجة مش عايزة اعمل عقيقه كبيره هعمل حاجه على الضيق قوى
ص
صح شيليهم وخلى شريط الحمل بس ولو تعمليه كمان انك انتى الى حامل مش صور نونو احسن لو عاوزة
وربنا يحرصك ويحرصنا كلنا من العين يارب يارب يارب
د
ربنا يحفظ عيالنا كلهم من كل عين يارب ويدي كل محروم يارب عاجلا غير اجلا

بس في بنات كتير بيشكروا ايفنت عشان مبتجبش غازات ومغص للبيبي
m
DodyCat;10645236:
ايوه فعلا الحسد مذكور معاها حق انا حصلى كوارث بسبب الحسد لدرجة مش عايزة اعمل عقيقه كبيره هعمل حاجه على الضيق قوى

يعني رايك ال عملته غلط
انا المشكله مش عليكم انتوا حبايبي واول ناس تعرفوا بس في نلس بتدخل وتقرا توقيع وماتقولش ماشاء الله
استنوا هاوريكم المسج وامسحها
m
مبروك الف مبرروووووك ياعسل الحمل ,, وربنا يتمملك ولادتك على خير وتقومي بالسلامه ويكونو التوأم بصحه وعافيه ,, بس انا كنت عوزه انصحك نصيحه لوجه الله وبما انك اخت ليا في الله ,, ماتحوليش تكتري من التوقيعات في المنتديات التانيه وتقولي انك حامل في توأم ,, لأنه في بنات كتير ربنا لسه ماأردش وخلاهم يحملو فبتلاقي كل وحده نفسها في الحاجه دي واكيد بتدعي بدال ماربنا يرزقها بواحد فيرزقها اتنين مه وحده واللي هتشوف توقيعك ده اعوذ بالله من غير ماتزكر اسم الله ممكن تضرك او البيبي يتأزو لاسمح الله ,, لأنه العين مزكوره في القران حتى لو كانت اللي بتحسدك بتحبك وماتقصدش بس نظرة عنيها بتكون سبقت وليعاذ بالله وهنا بأ بتيجي المشاكل ,, فخلي باااااااااااااااااالك كويس جدااااااااااااا انا اعرف بنات ياماااااااا كانو حوامل في توام ويالطيف كل وحده ووحده بتجيها مشكله مفاجأه من ايه بتلاقيهم مش عارفين ومايعرفوش بأ الا في نهاية المطاف بعد ماتكون الفاس وقعت في الراس ,, واعرف وحده كانت حامل في 3 توأم وكلهم اولاد وقعدت تقول للناس وفي النت وفي كل مكان انها حامل في 3 والكل طبعا اندهش وكملت ال 9شهور وبعد ماولدت اعوذ بالله واحد ورا التاني مات واكتر واحد قعد شهر والشيوخ قالولها دي عين جامده ,, وكمان بنت عمتي كانت خلفتها توأم برضو اول وتاني مره وكانو عيالها بيتولدو وبيتعبو وبتجيهم حاجات غريبه زي الكهربا كدا وجسمهم بيتنفض وحاله لابعدها حاله يأسو منهم الطب ,, وفي الاخر عرفو انها عين لاحول ولاقوة الا بالله مع انها بتحصنهم دايما بس سبحان الله العين كانت اقوى وضرتهم فخلي بالك والله الاشهار بأنك حامل وتقولي لدي ودي ودي مش كويس خالص وزي مابيقولو داري على شمعتك تأيد وكمان الرسول اللهم صلي عليه قال داوو سركم بالكتمان ,, وعلى فكره اعرف وحده برضو خلفت توام ولما الناس زروها في المستشفى كانو حاطين بنت معاها في الأوضه بس والبنت التانيه في الحضانه وماكانوش بيجيبو الاتنين مع بعض ومفهمين الناس انها مخلفه وحده بس ,, قالت عشان تبعد عيون الناس عنهم في اول الامر وبعد كدا لما خرجت والناس بدأو يعرفو قالت انه التانيه كانت تعبانه عشان كدا ماكناش بنجيبها الأوضه لما ولدت ,, فخلي بالك لأني زي ماقلتلك شفت وسمعت حاجات توجع القلب والله من عنين الناس ,, وحصني نفسك دايما واستودعي اطفالك عند ربنا وبلاش تكتري كلام في الموضوع ده خالص في النت ولما تعوزي اي حاجه اسألي دكتورتك او حد قريب منك جدااا غير كدا بلاش ,, وان شاءلله تقومي بالسلامه ياعسل على خير انتي وكل بنات المسلمين ,,



دي المسج ال جاتلي ياعيال ايه رايكم خوفت اوي وبعدين هي كمان بتصحني مش هتستفاد حاجه ولا ايه رايكم
ص
صح شيليهم وخلى شريط الحمل بس ولو تعمليه كمان انك انتى الى حامل مش صور نونو احسن لو عاوزة
وربنا يحرصك ويحرصنا كلنا من العين يارب يارب يارب
د
واحد اخترع حبوب للحامل علشان المولود يطلع مؤدب وكل مولود فعلا نزل مؤدب . واحدة اخدت الحبوب وماولدتش في المعاد فراحت للدكتور عملها ولادة قيصرية ، لقى توأم كل واحد بيعزم علي التانى ويقول له اتفضل إنت الأول

دي ليكي يا ميكو ههههههههههههههههههههههههههه
L
فعلا يا ميكو انا يوم ما قولت انى حامل فى ولد وأهل جوزى صعايده
والله تانى يوم حرارتى كانت 40 وكنت بموت وكنا فى العيد ومش لاقين مستشفيات ومامتى زعقتلى انا وجوزى اننا قولنا
m
دموع اشتياقي;10645298:
واحد اخترع حبوب للحامل علشان المولود يطلع مؤدب وكل مولود فعلا نزل مؤدب . واحدة اخدت الحبوب وماولدتش في المعاد فراحت للدكتور عملها ولادة قيصرية ، لقى توأم كل واحد بيعزم علي التانى ويقول له اتفضل إنت الأول

دي ليكي يا ميكو ههههههههههههههههههههههههههه

مودبين والله يااه الادب ده كله
ر
ezayakom ya banat wa7shtoney 3`ales 3amleen eh 3awzakom t2ololy 3la asma banat tekon 7lowa wt2ololy m3naha 3ashan ana 7amel w3awza esm bent 7lw
C
miko85;10645167:
كتكوت معلش شيليلي كمان البهبين ال بيسوا بعض كمان
ماعني والله زعلانه


حاضر يا جميلة انا افتكرت والله اني شيلتهم ساعتها وكنت مستنياكي تدخلي عشان اشوف
m
DodyCat;10645301:
فعلا يا ميكو انا يوم ما قولت انى حامل فى ولد وأهل جوزى صعايده
والله تانى يوم حرارتى كانت 40 وكنت بموت وكنا فى العيد ومش لاقين مستشفيات ومامتى زعقتلى انا وجوزى اننا قولنا

مانا ماقولتش لحد خالص غير في المنتدي وصحابي المقربين مني بس ماعرفش ان ممكن حد يدخل مايعرفنيش شخصيا ويحسد

m
شوفتوا المسج نزلتها في صفحات ال فاتت
C
miko85;10645310:
مودبين والله يااه الادب ده كله


شوفي كده
أ
دموع اشتياقي;10643880:
ازيك يا هدي بقولك ادخلي الموضوع ده

http://forums.3roos.com/t493903.html



جزاكى الله خيرا يا ايمان يارب و عقبال ما نزل خبر ولادتك و ندعيلك و تقومى بالسلامة يارب


mira2005m;10644144:
صباااح الخير ازيك يا مراميرو


انا ضهرى وجعنى جدا وعندى مغص

وكان معادى امبارح عند الدكتور مقدرتش اروح



الف سلامة عليكى يا ميرا و متقلقيش دى حاجات عادية جدا فى اول المل بس للاحتياط روحى للدكتور عشن تطمنى


دموع اشتياقي;10644293:
الحركه بقالها 3 ايام بطيئه جدااااااااااااااااااا



دى حاجة عادية يا ايمان عشان المكان بيضيق ما شاء الله على البيبى و الحكرة بتكون زى ما يكون البيبى بيتمطع او يتسحب تحت البطن


دموع اشتياقي;10644648:
الحركه يعني من 8 الي 10 وبطيئه اكنه بيتسحب وهروح بكره باذن الله النهرده مينفعش خالص



دى اجة عادية يا ايمان متقلقيش


DodyCat;10645236:
ايوه فعلا الحسد مذكور معاها حق انا حصلى كوارث بسبب الحسد لدرجة مش عايزة اعمل عقيقه كبيره هعمل حاجه على الضيق قوى




DodyCat;10645301:
فعلا يا ميكو انا يوم ما قولت انى حامل فى ولد وأهل جوزى صعايده
والله تانى يوم حرارتى كانت 40 وكنت بموت وكنا فى العيد ومش لاقين مستشفيات ومامتى زعقتلى انا وجوزى اننا قولنا



(y) (y) (y)
X