تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة

yomizo 19-10-2009 11,187 رد 541,852 مشاهدة
د
بنات نفسي اتعشي حاجه غريبه ياترا زي ايه؟؟؟؟
d
السلام عليكم ورحمه الله
ازيكو يا بنات وازى عيالكو
d
اتعشى حواوشى او بيتزا او شاورما فراخ او لحمه
d
انا عن نفسى امبارح نفسى راحت للطعميه ام سمسم وجبت وحطيت جامبها طبق سلطه وقمت بالواجب ههههههههههههههههههه وختمتها بعصير جوافه باللبن
د
مممممممم ماشي يا ام بلال
C
دموع اشتياقي;10645579:
البت كاتوا هتولد امتي وطبيعي ولا قيصري محدش يعرف؟؟؟

قيصري ويوم الخميس ان شاء الله.

dandona we bas;10645617:
كتكوت انا مش موجودة عندي حتة choose في تعديل الصور الرمزية ياإما صور من المنتدى ياإما مفيش صورة رمزية أصلا معرفش ليه كده


dandona we bas;10645629:
و حتى بحاول اطلع علم الدلوة مصر بردو باجي اعمل على تغيير علم الدولة مش بيطلعي اختار من غيه معرفش هل المنتدى فيه مشكلة و لا ايه ايه لأني حاسة انو بطييء اوي معايا على بال ما النص بيتبعت

يبقي هو معلق عندك بس جربي تاني بعد شوية وان شاء الله يظهروا.

Princess_miro;10645646:
السلام عليكم يا ماميهااااااااااااااااااااات


تعبتى الحقيقة يا بنتى :D:tongue:



عملتيها بكم فى مصر للأشعة؟ و ليهم فرع فى م نصر؟


يوم الخميس الصبح بإذن الله


وعليكم السلام يا ميرو ازيك، بصي هما فرعين واحد في الخليفة المامون والتاني في روكسي، وب 250
وهما تلات ايام في الاسبوع بس لل 3d ودي للأسف مش موجودة غير في فرع روكسي بس لكن العادية في الاتنين، كان احد وتلات وخميس، بس نسيت بقي المواعيد مش كلهم زي بعض، تقريبا التلات والخميس الصبح اه لأننا رحنا الاحد عشان جوزي يجي معايا ويكون خلص شغل. لو حبيتي اديكي رقمهم وتتكلمي تسألي قبل ما تروحي.
C
دموع اشتياقي;10645806:
مممممممم ماشي يا ام بلال


احنا هناكل النهاردة قلب وكلاوي ان شاء الله مع المكرونة والرز حسب بقي كل واحد فينا يحبها مع ايه
m
miko85;10645224:
انتي ملاحظيتهين ان شيلت الدوبين
جاتلي مسج علي الخاص واحده بتصحني وبتقولي حرام ال بتعمليه ده ...الناس مش لايقه بيبي واحد وهايقعدوا يبص علي التوقيع بتاعك وقالتلي كزا مثال عليواحده عملت زيي
والتوينز مش بيعشوا
وبتقولي خافي عليهم من الحسد


يا ساتر يارب
لا خلاص شيليهم احسن يا ميكو
معلش اسمعى كلامها احسن و ربنا يحفظهم لكى يااااااارب
د
الف هنا يا كتكوتت
C
دموع اشتياقي;10645946:
الف هنا يا كتكوتت


الله يهنيكي يا ايمي تسلمي :D
C
انا هقوم بقي يا جماعة عشان خلاص جوزي علي وصول ونكمل بعد الفاصل ان شاء الله :D
د
ماشي فاصل ونواصل
m
ازيك يا كتكوت
بالف هنا و شفا يا حبيبتى
m
ان شاء الله
د
أ
DodyCat;10645462:
ميرسى يا دودو أصل جوزى طلعها فى دماغى بيقولى نجيب صورة للذكراه ملونه
عشان نعاير الولد بيها لما يكبر:D


ربنا يطمنكم عليه يارب
د
ازيك يا هدي وازي بنوتك بقولك انتي جبتي ببرونه ماركه ايه
ا
عارفين في واحد من الجزائر اتصل بجوزي وقعد يقوله كده تعملوا في الجزائرين كده في بلدكم وجوزي يقولي محصلش وله الهواء وراح الخط قطع
د
هوه صاحب جوزك ولا ايه احنا معملناش حاجه فيهم اصلا
ا
البرج اليسر;10646223:
عارفين في واحد من الجزائر اتصل بجوزي وقعد يقوله كده تعملوا في الجزائرين كده في بلدكم وجوزي يقولي محصلش وله الهواء وراح الخط قطع


انا جوزى بيشتغل في الجزائر :ss:
بس الحمد لله هو في اجازة من قبل الماتش
طلعو انهاردة على شركتة هناك وقطعو الملفات وسرقو الاب توبات بتاعة الشركة
واليومين اللى فاتو كانو بيحدفو طوب على الاستراحة بتاعتهم
ومدير شركتهم قفل الشركة وهينقلوهم لفنادق علشان يستخبوو :rolleyes:
X