تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة

yomizo 19-10-2009 11,187 رد 541,852 مشاهدة
y
بصي هما كده كده وانا في المستشفى صرفولها ماء غريب اول مانزلت من بطنى :) فالبتاع ده بقى مستورد ونظيف يعنى انضف من ماء غريب لان اصلا ماء غريب اللى في مصر بحسه اى كلام
ده حاجه كويسه ومضمومنه
انا دكتور البنات مش بيرضى يخليني اديهم ادويه او مضاادات حيويه ملهاشس لازمه لالا للشديد القوى عشان ماياثرش سلبيا او جانبيا عليهم
لكن لما سالته من شويه اديلها دنتيكنوكس ولا لا قالى لا اديها ده كويس جدااا وربنا يطمنك عليهم :)
أ
كوباية مايه;10500679:
بنات انا جيت بس هختفى فى اى لحظه عشان جوزى قاعد قدامى وانا بكلمكم وهو قاعد بينكش فى بابا فا قولت ادخلكم


أمه الله بصى يا حبى انا ممكن الاتنين الجاى مكونش موجوده انا باجى عند ماما كل اسبوعين دا لو جوزى وافق انى اسافر كتير كدا عشان مش بيحبنى اتعب

بس والله نفسى جدا اشوفكم

طيب استنى نتفق عليها وقت تانى بلاش تبقى علطول كدا عشان الحق اظبط امورى

وانا اصلا مسافره بكره ان شاء الله على 8 بليل او حاجه كدا


ولا يهمك يا قمر

لما الظروف عندك تسمح قولي ونظبط حاجة وقتها إن شاء الله ... حتى يميم تكون شدت حيلها شوية وتيجي هي كمان :)
أ
أمةالله*, ‏om_tota, ‏basmala11, ‏whiteoff, ‏yomizo, ‏sweet_toota, ‏nona el sha3nona, ‏sss_12, ‏


ما شاء الله

الناس الجديدة عرفوا نفسكم في التو واللحظة

وعلى فكرة نص اللي هنا مش حوامل فلو مش حوامل ولا يهمكم
y
انت يابت انت اسكتى احسن ماجى اش
ك من شعرك واعضك في حته حسيسه هههههههههههه
أ
جوزى خنقنى اوى يا جماعه
كل شويه يبصلى ويقلب وشه ويقولى قومى هاتى ميه قومى نضفى التربيزه قومى مش عارفه ايه

كل دا عشان مضايق انى قاعده على النت هو قاعد

خنقنى بجد
أ
ربنا يخليكى يا مى

خلاص ماشى ان شاء الله هبقى ارتبها ونتقابل ويا سلام لو كانت خميس او سبت يبقى كتر الف خيركم
y
هههههههههههه يميم مين اللى تظبط نفسها يامى
انت طيبه اووووووى

انا جوزى مشس بيرضى اساسا انى اكلم حد ماعرفهوش غيركم
فاحمدى ربنا انى باكلمكم من اساسه
s
انا سمعت ان ماء غريب دة اتمنع فى السعودية او فى حتة تانية مش فاكرة بس يعنى اتمنع فى حتة و قالوا انه غلط اصلا و مصر مستمرة فى بيعه عادى مش عارفة صح ولا غلط
y
كويس انك دهخلتى يابسبس كنت هاقوم اكلمك بس عماله ااقدم خدوه وارجه اربعه
مكسوفه عشان الوقت متاخر
أ
يميم يوم ما بتكلمنى دا لو كلمتنى بتعمل احتياطات امنيه قاسيه ههههههههههههههههههه

وبعدين بتمسح اثار الجريمه بعدها ههههههههههههههههههههه
أ
كلمينى بكره الصبح يا يميم انا هبقى موجوده وجوزى مش موجود وهكلمك براحتى بدل ما هو قاعد فوق راسى كدا
أ
انا عايزه اتخانق مع جوزى

عندى رغبه عارمه فى ذلك
y
توتى ماء غريب اللى هنا غير اللى في اى حته تانيبه تاكدى من كده
هو عموما مكوناته زيت شبت وبيكربونات صوديوم
ده ماء غريب اللى عندى المصري
أ
كوباية مايه;10500711:
ربنا يخليكى يا مى

خلاص ماشى ان شاء الله هبقى ارتبها ونتقابل ويا سلام لو كانت خميس او سبت يبقى كتر الف خيركم


نظبطها يا قمر إن شاء الله :)


yomizo;10500716:
هههههههههههه يميم مين اللى تظبط نفسها يامى
انت طيبه اووووووى

انا جوزى مشس بيرضى اساسا انى اكلم حد ماعرفهوش غيركم
فاحمدى ربنا انى باكلمكم من اساسه


ما احنا كلنا اجوازنا كده :)... بس هما المفروض عارفين إننا مش هبل علشان نحط نفسنا في موقف خطر :cool::cool:

يعني عايزين نتقابل رايحين نتقابل في النادي ومش في 6 اكتوبر ولا حتة بعيدة ... لأ في الزمالك يعني لو عطستي البشر كلهم هيحسوا بيكي

أنا جوزي الحمد لله عارف اني اجتماعية وفيا اللي مكفيني من الانقطاع عن البشر من ساعة ما اتجوزت علشان كنت بشتغل برضه قبل الجواز فبيسيبني أكلم الناس الحمد لله وبعرف أخرج كل فترة
أ
كوباية مايه;10500741:
انا عايزه اتخانق مع جوزى

عندى رغبه عارمه فى ذلك


صلي على النبي وسيبك منه

عادي هما بيجيلهم حالات كده
y
ان شاء الله يابسبس بس انا افوق من الغيبوبه دى الاول
انا لازم انام على فكره بس مش قادره
أ
انا جوزى بقى عارف انى بكلمكم عادى بس هو بيضايق وبيغير اوى منكم ههههههههههههههه

بصوا بيبصلى بطرف عنيه ازاى عااااااااااااااااااااا
أ
انا مسافره بكره يا يميم على فكره بس بليل مش الصبح

الصبح جوزى وراه حاجات هيخلصها ونسافر علطوووووووووووووول

انا نفسى بكره ميجيش
مش هرجع تانى لحماتى والقرف دا عااااااااااااااااااااااا

حد يمسكنى وميخلنيش اسافر عاااااااااااااااااااااااا
y
بس انا لموضوع عنده زايد شويه بطبيعه عمله يامى
وكمان اخويا اشد منه مع انه احن منه فيا لحياه بس اصضلا لما بيسمعنى اتكلم عنكم او اقول انى بكلم حد علىالنت بيعد يقولى مواعظ وحكم وان ازاى جوزى سامحلى بالاوبشن ده
y
سيبيها على الله يابسبس ولو ربنا رايدلك خيربقثعادك هنا هايكون
X