ما أنا كنت متوقعة كده برضه يا يميم
شكله كده جوزك مباحث :)
تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة
أ
20-10-2009 | 02:16 AM
أ
20-10-2009 | 02:16 AM
ههههههههههههه ربنا يهديهم عليكى يا يميم
انا همشى بقى بدل القرف دا سلام
انا همشى بقى بدل القرف دا سلام
y
20-10-2009 | 02:16 AM
انا سقعاااااااانه اووووووووووى
غالبا ده نوووووم
انا هاخلى عندى حبه دم واقوم انام شويه على ماجوزى ييجي
غالبا ده نوووووم
انا هاخلى عندى حبه دم واقوم انام شويه على ماجوزى ييجي
أ
20-10-2009 | 02:17 AM
والله يا يميم انا زهقانه اوى ومش عايزه اروح اقعد لوحدى تانى
الوحده وحشه وانا مليش حد هناك وعايزه افصل من حماتى
عشان متخانقه معاها قبل ما اسافر ومش طيقاها بجد
الوحده وحشه وانا مليش حد هناك وعايزه افصل من حماتى
عشان متخانقه معاها قبل ما اسافر ومش طيقاها بجد
أ
20-10-2009 | 02:18 AM
ادعولى بقى جوزى يدخلى النت عشان هطق لو قعدت لوحدى تانى بجد
ربنا يهديهولى يارب
ربنا يهديهولى يارب
أ
20-10-2009 | 02:19 AM
سلام واشوفكم بكره ان شاء الله
بكره الصبح ابقوا تعالوا بقى
سلام
بكره الصبح ابقوا تعالوا بقى
سلام
أ
20-10-2009 | 02:19 AM
بصي بوجه عام ساعات كتير الرجالة بيشددوا على حاجات معينة
والصح إننا نسمع الكلام ما دام مش عايزك تعملي حاجة غلط أو حرام
أنا جوزي بيكه إني أتكلم كلمة واحدة زيادة مع بياع أو عامل
أنا بحب لما يكون عندي حد بيصلح حاجة في البيت اقف وافهم الحاجة مالها وهو بيعمل ايه وكده ... بتكلم عادي والله ومش بطول بس هو مش عايزني أتكلم أصلا
وبرضه مش بيحبني أتكلم مع ولاد خالتي :) هما اصغر مني وواخدين عليا من أيام الفساد ... أنا بقصر معاهم من ساعة ما اتحجبت بس هما الدهلات منهم لله مصرين لما يسلموا عليا يقولوا لي يا ميوي:ss:
طبعا صاحبنا بيبقى هيولع فيا وفيهم
عادي عادي :):)
والصح إننا نسمع الكلام ما دام مش عايزك تعملي حاجة غلط أو حرام
أنا جوزي بيكه إني أتكلم كلمة واحدة زيادة مع بياع أو عامل
أنا بحب لما يكون عندي حد بيصلح حاجة في البيت اقف وافهم الحاجة مالها وهو بيعمل ايه وكده ... بتكلم عادي والله ومش بطول بس هو مش عايزني أتكلم أصلا
وبرضه مش بيحبني أتكلم مع ولاد خالتي :) هما اصغر مني وواخدين عليا من أيام الفساد ... أنا بقصر معاهم من ساعة ما اتحجبت بس هما الدهلات منهم لله مصرين لما يسلموا عليا يقولوا لي يا ميوي:ss:
طبعا صاحبنا بيبقى هيولع فيا وفيهم
عادي عادي :):)
أ
20-10-2009 | 02:20 AM
كله هيقوم؟؟
سلام يا بسبس
سلام يا يميم :)
سلام يا بسبس
سلام يا يميم :)
y
20-10-2009 | 02:21 AM
اه هو ده بعينه يامى
يللاالحمد لله على كل حال والله يابنتىانا عزراهم فعلا
من اللى بيشوفوه مش شويه
يللاالحمد لله على كل حال والله يابنتىانا عزراهم فعلا
من اللى بيشوفوه مش شويه
أ
20-10-2009 | 02:23 AM
ههههههههههههه
ربنا يعينهم يا رب
أنا ابن عمتي أمن دولة بعيد عنك
أيام أما كنت عايزة أنتقب وأمي مش موافقة جه يتكلم معايا قلقان لا تكون فيه جماعة إرهابية عايزة تجندني :)
ربنا يعينهم يا رب
أنا ابن عمتي أمن دولة بعيد عنك
أيام أما كنت عايزة أنتقب وأمي مش موافقة جه يتكلم معايا قلقان لا تكون فيه جماعة إرهابية عايزة تجندني :)
أ
20-10-2009 | 02:24 AM
مى جوزك طبق الاصل من جوزى بالظبط
انا جوزى بيطنطط لما بيلاقى ولاد عمى بيقلولى يا جميل
او يتصلوا بيا فى البيت يسئلوا عليا وعليه والله بس هو يقولى هما واخدين عليكى اقوله احنا كنا مع بعض فى المدرسه وكنا بنبات فى بيت واحد يعنى هعمل ايه
ويا سلام لو شاف بياع بيفاصلنى ولا شاف بتاع الخضار بصلى بصه بيبقى هيموتنى انا
دا مانعنى من نزول السوق اجيب حاجتى عشان بتاع السوبر ماركت وقفنى شويه عقبال ما جابلى الحاجه ومعملوش اعتبار
اقوله يا ابنى هو اللى وقفنى مش انا اللى وقفت يقولى انا ميعجبنيش الكلام دا
وفعلا بقالى بتاع 8 شهور مجبتيش حاجه من السوق
هو اللى بيجيبلى كل حاجه
انا جوزى بيطنطط لما بيلاقى ولاد عمى بيقلولى يا جميل
او يتصلوا بيا فى البيت يسئلوا عليا وعليه والله بس هو يقولى هما واخدين عليكى اقوله احنا كنا مع بعض فى المدرسه وكنا بنبات فى بيت واحد يعنى هعمل ايه
ويا سلام لو شاف بياع بيفاصلنى ولا شاف بتاع الخضار بصلى بصه بيبقى هيموتنى انا
دا مانعنى من نزول السوق اجيب حاجتى عشان بتاع السوبر ماركت وقفنى شويه عقبال ما جابلى الحاجه ومعملوش اعتبار
اقوله يا ابنى هو اللى وقفنى مش انا اللى وقفت يقولى انا ميعجبنيش الكلام دا
وفعلا بقالى بتاع 8 شهور مجبتيش حاجه من السوق
هو اللى بيجيبلى كل حاجه
y
20-10-2009 | 02:24 AM
والله لو عليا عاوزة اعد معاكم يامي بس والله فعلا انا بتبهدل اوى من قله النوم
أ
20-10-2009 | 02:25 AM
هههههههههه
عادي يا بنتي ... الغيرة دي عندهم كلهم
عادي يا بنتي ... الغيرة دي عندهم كلهم
y
20-10-2009 | 02:26 AM
هههههههههههههه
أ
20-10-2009 | 02:26 AM
طيب انا بقى دكتور بيطرى
شاف ايه بقى؟؟
جاموسه دكر بيعاكس بقره مزه ولا ايه مش فاهمه
شاف ايه بقى؟؟
جاموسه دكر بيعاكس بقره مزه ولا ايه مش فاهمه
أ
20-10-2009 | 02:27 AM
yomizo;10500848:
والله لو عليا عاوزة اعد معاكم يامي بس والله فعلا انا بتبهدل اوى من قله النوم
انتي لسة قاعدة يا امي روحي نامي
ده أنا بعد ما ولدت عبدالله ينام وأنا بعده ب5 دقايق بكون في عاشر نومة
قومي قومي محدش هينفعك ولا يقعد لك ببنتك:confused:
روحي استريحي ونشوفك إن شاء الله على خير
y
20-10-2009 | 02:27 AM
طبعا عشان هاقوم انام
فرح هانم صحيت عااااااااااااااااااااااااااااا
فرح هانم صحيت عااااااااااااااااااااااااااااا
y
20-10-2009 | 02:28 AM
لا قوليلي بس يامى
أ
20-10-2009 | 02:28 AM
ربنا يهديهالك يا يميم يارب
y
20-10-2009 | 02:29 AM
اناهاعد تانى فرح صحييييييييييييييييييييييييييت
مى هو جوزك كمان ملتزم زيك ولا عادى
مى هو جوزك كمان ملتزم زيك ولا عادى