تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة
ع
20-10-2009 | 05:29 AM
امممممم لأ لسه مش لسه في الخامس على ما أعرف و لا ايه؟
ع
20-10-2009 | 05:30 AM
ياسمين100 100;10501326:
مستنية اصلى الفجر بالمرة وانااااااااااام اخبار الحمل معاكى ايه
الحمد لله يا ياسمين بس الغثيان و سددان النفس ده وحش أوي نفسي الشهر الرابع يجي بقى عشان نفسي تتفتح تاني
ي
20-10-2009 | 05:30 AM
مها ازيك وازى العسولة بتول روحتى للدكتورة والا لسه
ي
20-10-2009 | 05:31 AM
انتى فى التالت ياعروسة
ع
20-10-2009 | 05:32 AM
و الله مانا عارفة يا ياسمين مش عارفة احسب و باقول لحماتي اني في التالت زي الكمبيوتر ما بيقول بتقولي لأ غلط انتي في التاني أو أول التالت كده مش نصه
ب
20-10-2009 | 05:33 AM
الحمد لله يا سمسم اويك وازاى البنات
اة روحت للدكتورة وقالتلى الهموجلوبينت قليل اوى
وهعلق محاليل ان شاء الله يوم الخميس ف المستشفى
ادعيلىىىىىىىط
وانتى عملتى اية؟
اة روحت للدكتورة وقالتلى الهموجلوبينت قليل اوى
وهعلق محاليل ان شاء الله يوم الخميس ف المستشفى
ادعيلىىىىىىىط
وانتى عملتى اية؟
ب
20-10-2009 | 05:35 AM
لا يا عروسة الحمد لله البرفان تركيب
ودة اللى خلها تعرف تفك الرشاش
ودة اللى خلها تعرف تفك الرشاش
ع
20-10-2009 | 05:38 AM
سلامتك يا مها و هاتعلقي محاليل ليه عشان الهيموجلوبين و لا ايه أنا اعرف انه يتاخدله حديد
ب
20-10-2009 | 05:41 AM
اااة عشان الهموجلوبين
مانا اخدت اربع حقن اول تلات شهور
ومعملتش معايا حاجة
دة كمان الدكتورة قالتلى احتمال تحتاجى لنقل دم
لان ما ينفعش ادخل العملية الولادة يعنى وانا كدة
بس انا مش عايزة موضوع الدم دة
مانا اخدت اربع حقن اول تلات شهور
ومعملتش معايا حاجة
دة كمان الدكتورة قالتلى احتمال تحتاجى لنقل دم
لان ما ينفعش ادخل العملية الولادة يعنى وانا كدة
بس انا مش عايزة موضوع الدم دة
ب
20-10-2009 | 05:44 AM
انتو نمتوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ع
20-10-2009 | 05:45 AM
ربنا يشفيكي و مش تحتاجي لنقل دم ، انتي بتتابعي مع مين؟
ب
20-10-2009 | 05:48 AM
ياااااااااااااااارب
انا من المنصورة
انتى منين؟
انا من المنصورة
انتى منين؟
ع
20-10-2009 | 05:52 AM
لأ أنا في القاهرة .. ايه ده بنات المنصورة منتشرين جدا ههههههههه دا أنا حتى نفسي أشوف المنصورة كمان باسمع ان البنات حلوين
ب
20-10-2009 | 05:54 AM
هههههههههههههههه
شعارنا الاصل احلى من الصورة
بس كلها مصر يعنى
وتشرفى ف اى وقت
شعارنا الاصل احلى من الصورة
بس كلها مصر يعنى
وتشرفى ف اى وقت
ب
20-10-2009 | 05:56 AM
بتول نامت الحمد لله
هقوم اصلى
وياهرجع يا همسح
هقوم اصلى
وياهرجع يا همسح
ع
20-10-2009 | 05:57 AM
أنا هاقوم اصلي بقى تصبحي على خير
ب
20-10-2009 | 06:02 AM
وانتى من اهلة
ب
20-10-2009 | 06:17 AM
y
20-10-2009 | 06:53 AM
يتصفح الموضوع حالياً: 1 (1 عضو و 0 ضيف) yomizo
ب
20-10-2009 | 07:05 AM