CuTie KaTkOoTa;10502041:
لا اصل انا في الكمبيوتر متوصاش، جوزي بيقعد يقولي يا ساتر عليكي فظيعة مش بتسيبي مشكلة او حاجة وقفت معاكي إلا لما تدعبسي وتجيبها في الاخر ، وكله بيستغرب انا ازاي لاجئة قدامه كده ومش بزهق.
لا الفترة الاولي دي بتيجي بوخم ونوم كتير للكل غالبا، حتي اقري في اي موقع او اسألي الدكتورة دي من ضمن الاعراض.
هو جوزك بيشتغل ايه ؟.وكان معاكي في الشغل وازاي اتعرفتوا احكي احنا ورانا حاجه