تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة

yomizo 19-10-2009 11,187 رد 541,852 مشاهدة
m
CuTie KaTkOoTa;10502041:
لا اصل انا في الكمبيوتر متوصاش، جوزي بيقعد يقولي يا ساتر عليكي فظيعة مش بتسيبي مشكلة او حاجة وقفت معاكي إلا لما تدعبسي وتجيبها في الاخر ، وكله بيستغرب انا ازاي لاجئة قدامه كده ومش بزهق.



لا الفترة الاولي دي بتيجي بوخم ونوم كتير للكل غالبا، حتي اقري في اي موقع او اسألي الدكتورة دي من ضمن الاعراض.

هو جوزك بيشتغل ايه ؟.وكان معاكي في الشغل وازاي اتعرفتوا احكي احنا ورانا حاجه
m
razminia;10502033:
انا هقوم اصحى جوزو واعملة الفطار وارجعلكوا تانى سلام مؤقتا

فطار قال الحمدلله لسه في اول الحمل كلها اسبوع وجوزها مش هايشوف حتي سانودتش
C
بصي انا مجربتش اسأل جوزي بس انا عارفة دماغه وغالبا مش هيوافق خالص عشان كان بردو في ايام التجهيزات اتضايق وكده من اني بحط صور حاجاتي وشقتي ، بس اقنعته بالعقل ومرة بمرة، فبقي يخليني احط عادي بس في حدود او بطريقة معينة، وصور الفرح بقي قلتله هابقي مخبية وشي مجرد لو حد عايز يشوف الفستان او لفة الطرحة مثلا وكده ووافق بردو في الاخر، وفيه ساعات ببعت للبنات القريبين مني علي الخاص لما بيطلبوها مني عشان عايزين يشوفوا حاجة وكده، بصي انتي ممكن تشوفيها علي البروفايل بتاعي انا حاطة صورة من الصور بس غيرتها دلوقتي، مش عارفة :ss::ss: ممكن ابعتهملك علي الخاص بقي.
C
ايه ده هو انا رغيت كتير كده ليه :D:D:D
m
CuTie KaTkOoTa;10502104:
بصي انا مجربتش اسأل جوزي بس انا عارفة دماغه وغالبا مش هيوافق خالص عشان كان بردو في ايام التجهيزات اتضايق وكده من اني بحط صور حاجاتي وشقتي ، بس اقنعته بالعقل ومرة بمرة، فبقي يخليني احط عادي بس في حدود او بطريقة معينة، وصور الفرح بقي قلتله هابقي مخبية وشي مجرد لو حد عايز يشوف الفستان او لفة الطرحة مثلا وكده ووافق بردو في الاخر، وفيه ساعات ببعت للبنات القريبين مني علي الخاص لما بيطلبوها مني عشان عايزين يشوفوا حاجة وكده، بصي انتي ممكن تشوفيها علي البروفايل بتاعي انا حاطة صورة من الصور بس غيرتها دلوقتي، مش عارفة :ss::ss: ممكن ابعتهملك علي الخاص بقي.

طيب اوك ابعتيها علي الخاص
m
CuTie KaTkOoTa;10502104:
بصي انا مجربتش اسأل جوزي بس انا عارفة دماغه وغالبا مش هيوافق خالص عشان كان بردو في ايام التجهيزات اتضايق وكده من اني بحط صور حاجاتي وشقتي ، بس اقنعته بالعقل ومرة بمرة، فبقي يخليني احط عادي بس في حدود او بطريقة معينة، وصور الفرح بقي قلتله هابقي مخبية وشي مجرد لو حد عايز يشوف الفستان او لفة الطرحة مثلا وكده ووافق بردو في الاخر، وفيه ساعات ببعت للبنات القريبين مني علي الخاص لما بيطلبوها مني عشان عايزين يشوفوا حاجة وكده، بصي انتي ممكن تشوفيها علي البروفايل بتاعي انا حاطة صورة من الصور بس غيرتها دلوقتي، مش عارفة :ss::ss: ممكن ابعتهملك علي الخاص بقي.

ههههه طول عمرك رغايه ...ده اول مره
C
بصي يا ستي انا الاول خالص بشتغل مع اخويا من زمان بس من البيت من ايام ثانوي ، وفي الكلية بردو وكله، ومكنتش بروح المكتب نفسه عشان اولا كان الستاف كله ولاد ومينفعش ابقي البنت الوحيدة، وكمان اخويا مش بيقعد هناك طول اليوم، فطبعا صعب جدا، وثانيا شغلي كان مش لازم من المكتب، لأنه كله عالنت والكمبيوتر وكنت بعملهم من جهازي عادي واول ما اخلص المطلوب ببعتله عالميل، وكمان فيه معلومات وداتا معينة هو مكنش عايز حد يشوفها او يعرفها، فكنت انا الوحيدة طبعا اللي ينفع يعتمد عليها في كده، بس لغاية ما جينا بعد انتهاء الكلية، في مرة كده قاللي تعالي المكتب عايزك فترة كده هناك في خلال الوقت اللي هاكون متواجد فيه وتمشي معايا كده يعني، كنت بقوم بمهمة رسمية :D:D:D بعيدة خالص عن مهمتي المعتادة، تقولي هي ايه بقي، هديكي لمحة تسهيلية، هو ساعتها كان بيدي كورسات في المكتب بورصة وكده.
C
ممكن احط هنا صورة واحدة زي ما هويدا عملت كده واشيلها عالطول وبعدين ابقي ابعتهملك بقي عشان بياخدوا وقت في التحميل.
C
بس يارب متبقيش حطاني في دماغك بشكل واطلع عكسه تماما :D:D:D ربنا يستر
m
CuTie KaTkOoTa;10502141:
بصي يا ستي انا الاول خالص بشتغل مع اخويا من زمان بس من البيت من ايام ثانوي ، وفي الكلية بردو وكله، ومكنتش بروح المكتب نفسه عشان اولا كان الستاف كله ولاد ومينفعش ابقي البنت الوحيدة، وكمان اخويا مش بيقعد هناك طول اليوم، فطبعا صعب جدا، وثانيا شغلي كان مش لازم من المكتب، لأنه كله عالنت والكمبيوتر وكنت بعملهم من جهازي عادي واول ما اخلص المطلوب ببعتله عالميل، وكمان فيه معلومات وداتا معينة هو مكنش عايز حد يشوفها او يعرفها، فكنت انا الوحيدة طبعا اللي ينفع يعتمد عليها في كده، بس لغاية ما جينا بعد انتهاء الكلية، في مرة كده قاللي تعالي المكتب عايزك فترة كده هناك في خلال الوقت اللي هاكون متواجد فيه وتمشي معايا كده يعني، كنت بقوم بمهمة رسمية :D:D:D بعيدة خالص عن مهمتي المعتادة، تقولي هي ايه بقي، هديكي لمحة تسهيلية، هو ساعتها كان بيدي كورسات في المكتب بورصة وكده.

وبعدين كملي
CuTie KaTkOoTa;10502145:
ممكن احط هنا صورة واحدة زي ما هويدا عملت كده واشيلها عالطول وبعدين ابقي ابعتهملك بقي عشان بياخدوا وقت في التحميل.

طيب اعملي كده
m
CuTie KaTkOoTa;10502156:
بس يارب متبقيش حطاني في دماغك بشكل واطلع عكسه تماما :D:D:D ربنا يستر

لاه حطاكي حلوه وهاتطلعي حلوه انتي عندك ايميل علي الياهو
r
انا جيت تفتكرى ياميكو هو دة اللى هيحصل ربنا يستر دة من دلوقتى وبيتريق عليا عشان بنام كتير امال لو مش هحضرلة الفطار هيعمل فيا اية ربنا يستر
اة وانا كمان ياكتكوتة عايزة اشوف الصور
ق
وانا وانا وانا مليش دعوه وهوريكو صورتي والله اول ما اعرف احطها علي الاب الزفت ده
C
يلا الحقوا شوفوهم بسرعة عشان اشيلهم وعشان كمان متباقش مخالفة، انتوا كلكم شبطوا فيهم :D:D
C
عندي ياهو وهوت
ق
يا خرابي علي العسل قمر يا خوواتي قمر ربنا يبارك فيكي يا كتكوته مزززه والنعمه
m
razminia;10502164:
انا جيت تفتكرى ياميكو هو دة اللى هيحصل ربنا يستر دة من دلوقتى وبيتريق عليا عشان بنام كتير امال لو مش هحضرلة الفطار هيعمل فيا اية ربنا يستر
اة وانا كمان ياكتكوتة عايزة اشوف الصور

مش هتحضري فطار بس مش هتحضري غدا بس استني شويه وتشوفي كل ده...مانا قولتك ماتدخليش جامد وتعملي نفسك ست بيت ...وبعدين اكتر خيرك بقالك تلات شهور دلع كفايه باه,,,,
انا باه من اول شهر
انتي اخر بيريود امتي جاتللك
m
CuTie KaTkOoTa;10502176:
يلا الحقوا شوفوهم بسرعة عشان اشيلهم وعشان كمان متباقش مخالفة، انتوا كلكم شبطوا فيهم :D:D

حلوه يايما بردو تخيلتك كده بس كنا عايزين نشوف جوزك بردو ههههه
CuTie KaTkOoTa;10502179:
عندي ياهو وهوت

هابعتتلك ايميلي علي الخاص
C
قطة اخر الليل;10502180:
يا خرابي علي العسل قمر يا خوواتي قمر ربنا يبارك فيكي يا كتكوته مزززه والنعمه


miko85;10502200:
حلوه يايما بردو تخيلتك كده بس كنا عايزين نشوف جوزك بردو ههههه

هابعتتلك ايميلي علي الخاص


بجد والله يعني يجي مني :D:D:D:o تسلموا يا قمرات، اوكي هبعتهولك دلوقتي.
C
تم المراد الحمدلله :D
X