لا بجد الستات خايبين معلش يعني في موضوع النساء والولاده ولاسباب كتير بصراحه
ممكن تغير منك
ممكن تنفضلك وتقول عادي
ممكن تولدك بمنتهي القسوة ممكن متبقاش متفهمه وتبقي كده مكلكعه معرفش مبحبهمش
تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة
ق
20-10-2009 | 09:30 AM
r
20-10-2009 | 09:30 AM
صحيح هى اول مرة اروح للدكتور سواء ست او رجل لازم يكشف من تحت ولا العهد دة راح وانقضى عشان انا مقلقة من الموضوع دة
C
20-10-2009 | 09:31 AM
قطة اخر الليل;10502305:
يبقي خليكي في الرجاله والله بيقوا محترمين وبصراحه ساع الولاده بيبقي احن وعلي فكره انا في الاول روحت لدكتوره قالت لجوزي دي بتتدلع اوي واضح انك مدلعها خالص كنت هقوم انط في كرشها واعملها كفته فضلت اعيط لبابا لغايه ماهو اللي اقنعه اروح لدكتور
ليه حق جوزك بعد ما سمع الكلمتيبن دول منها يدخلوا جوا وميطلعوش من دماغه :D:D ويقولك كمان الدكتور التاني قريبك او معرفة
m
20-10-2009 | 09:32 AM
قطة اخر الليل;10502305:
يبقي خليكي في الرجاله والله بيقوا محترمين وبصراحه ساع الولاده بيبقي احن وعلي فكره انا في الاول روحت لدكتوره قالت لجوزي دي بتتدلع اوي واضح انك مدلعها خالص كنت هقوم انط في كرشها واعملها كفته فضلت اعيط لبابا لغايه ماهو اللي اقنعه اروح لدكتور
انا روحت لواحده هنا وقولتها برجع تقولي عادي من الحمل وبدوخ تقولي من الحمل ...قولتها بنزف تقولي عادجي ازاي بس.. بابا قلي ازاي .واحده حامل ونزفت تاخد مثبت علي طوول...وكمان لما قولتها اعمل عمليه ربط الرحم تقولي لاه مش نعملها غير لما يحصل اجهاض وانا هاستني
C
20-10-2009 | 09:32 AM
razminia;10502322:
صحيح هى اول مرة اروح للدكتور سواء ست او رجل لازم يكشف من تحت ولا العهد دة راح وانقضى عشان انا مقلقة من الموضوع دة
لا مش شرط خالص، بصي بيبقي علي حسب بس لو السونار مش مبين من علي البطن بتعمله مهبلي بس الاغلبية هنا معملوش من الاول كده ولا احتاجوه اصلا، فمتقلقيش.
ق
20-10-2009 | 09:32 AM
اه قريب اوي الحمد الله بيني وبينه شارعين بالظبط وبصرراحه هو استااذ وبجد طيب وبيرغي معاكي وبيسيبك علي راحتك خالص وتحسي كده انه صديق انا جوزي بيتفرس منه اوي لانه بيطول مع المرضي بس بجد هو كويس بيفضل يقولي احكيلي زعلانه من ايه والواد ولا البت الكلابيظو عاملين معاكي ايه مزعلينك معلش
C
20-10-2009 | 09:33 AM
قطة اخر الليل;10502338:
اه قريب اوي الحمد الله بيني وبينه شارعين بالظبط وبصرراحه هو استااذ وبجد طيب وبيرغي معاكي وبيسيبك علي راحتك خالص وتحسي كده انه صديق انا جوزي بيتفرس منه اوي لانه بيطول مع المرضي بس بجد هو كويس بيفضل يقولي احكيلي زعلانه من ايه والواد ولا البت الكلابيظو عاملين معاكي ايه مزعلينك معلش
:D:D:D:D الله ده لذيذ اوي ويرفع المعنويات بجد
r
20-10-2009 | 09:34 AM
ربنا يطمنك ياكتكوتة يارب الموضوع دة كان عملى انتكاريا
قطة طيب ممكن تقوليلى تفاصيل عن الدكتور دة يعنى عيادتة فين بالظبط كشف عليكى ازاى اول مرة حسيتى انة محترم كدة وبيتكلم بذوق ولااية نظامة
قطة طيب ممكن تقوليلى تفاصيل عن الدكتور دة يعنى عيادتة فين بالظبط كشف عليكى ازاى اول مرة حسيتى انة محترم كدة وبيتكلم بذوق ولااية نظامة
m
20-10-2009 | 09:35 AM
CuTie KaTkOoTa;10502335:
لا مش شرط خالص، بصي بيبقي علي حسب بس لو السونار مش مبين من علي البطن بتعمله مهبلي بس الاغلبية هنا معملوش من الاول كده ولا احتاجوه اصلا، فمتقلقيش.
انا عملتي السونار المهبلي اول ماروحتلها علشان تشوف نبض بس اروبه عرفت اني حامل في توينز وانا لسه في خمس اسابيع
ق
20-10-2009 | 09:36 AM
لا مش قريب بس صاحبه ماما اووي كانت بتتعالج عنده يا حرام كنت متزوجه لمده 10 سنوات ومخلفتش واتطلقت وتزوجت واحد تاني هو بقي ابتدي علاجها وخلفت 3 مشاء الله
ده غير بقي انه فيه حاجه كويسه جدا انه في واحده بتشتغل عندها بردوه راحتله هي واخواتها وكده بيسعدهم ومش بياخد منهم اي فلوس وبيشتريلهم الادويه وده دليل انه راجل طيب
واول مره دخلت عنده قد ايه ارتحت هي العيااده عاديه جدا بس هو بصراحه بيطمن اووي
في دكتور تاني بقي قدام كده وانتي رايحه علي ابن الحكم ده بردوه كويس اوي اوي اسمه محسن يوسف
ده ماما كانت بتتعالج عنده بس راجل كويس اوي بس انا استقربت الدكتور مجد وعملت عنده كرت متابعه ب500 جنيه
ده غير بقي انه فيه حاجه كويسه جدا انه في واحده بتشتغل عندها بردوه راحتله هي واخواتها وكده بيسعدهم ومش بياخد منهم اي فلوس وبيشتريلهم الادويه وده دليل انه راجل طيب
واول مره دخلت عنده قد ايه ارتحت هي العيااده عاديه جدا بس هو بصراحه بيطمن اووي
في دكتور تاني بقي قدام كده وانتي رايحه علي ابن الحكم ده بردوه كويس اوي اوي اسمه محسن يوسف
ده ماما كانت بتتعالج عنده بس راجل كويس اوي بس انا استقربت الدكتور مجد وعملت عنده كرت متابعه ب500 جنيه
C
20-10-2009 | 09:37 AM
اول مرة عملت السونار كان مع دكتورة لذيذة اوي غير اللي بتابعي معاها بقي، يعني دي اوضة لوحدها، المهم جربت علي بطني وبان الحمدلله النقطة دي، فقالتلي كويس اهو بان ، اصل دايما العرايس الجداد اللي اول مرة ليهم بيتضايقوا اوي من المهبلي مش عارفة ليه، دايما مش حابينه ويقولوا لا او يبقوا مشدودين كده وضحكت.
C
20-10-2009 | 09:38 AM
قطة اخر الليل;10502362:
لا مش قريب بس صاحبه ماما اووي كانت بتتعالج عنده يا حرام كنت متزوجه لمده 10 سنوات ومخلفتش واتطلقت وتزوجت واحد تاني هو بقي ابتدي علاجها وخلفت 3 مشاء الله
ده غير بقي انه فيه حاجه كويسه جدا انه في واحده بتشتغل عندها بردوه راحتله هي واخواتها وكده بيسعدهم ومش بياخد منهم اي فلوس وبيشتريلهم الادويه وده دليل انه راجل طيب
واول مره دخلت عنده قد ايه ارتحت هي العيااده عاديه جدا بس هو بصراحه بيطمن اووي
في دكتور تاني بقي قدام كده وانتي رايحه علي ابن الحكم ده بردوه كويس اوي اوي اسمه محسن يوسف
ده ماما كانت بتتعالج عنده بس راجل كويس اوي بس انا استقربت الدكتور مجد وعملت عنده كرت متابعه ب500 جنيه
والسونار بتاعه اخباره ايه؟
ق
20-10-2009 | 09:43 AM
اول مره روحتلوا كانت زوزه معايه ماما يعني وجوزي قالي ها ايه الاخبار يا بنتي قلتله اني عملت تحليل وكده وطلعت حامل قالي الف الف مبروك بقالك اد ايه متجوزه قلتله شهرين قالي مشاء الله ربنا يكرمك يا بنتي نقوم نبص علي الكتكوت قمت وماما معايه عملت السونار ولو فضلت اوصفلك قد ايه محترم ومش بيبص اصلا والله وانا كمان ملايانه خالص ونده علي علي جوزي وقاله ايه مش اوز تشوفه وفرحت اوي لاقيته 2 سم الله كان احساس يجنن وطلعلي الصوره وفضل يشرحلي موعد ولادي ان شاء الله وكده
وطلبت منه تجميل بعد العمليه قالي بدري
وفضل و يوصفلي انا بحس بايه وانا اقوله اه فعلا قالي شوفتي ما كنت دكتور بردوه وعارف ههههههههه
وبعدين سالني بشتغل ولا لا وقال لجوزي بمنتهي الحزم اوعي تتعبها فاهمني طبعا واول ما تنهجي تقعدي فاجوزي الغلس قاله طيب والتخن قاله براحتها يا اخي هو ده مش روح جواها انت بتشتغل ايه قاله في البترول قاله طيب بتاخد فلوس كتير هو يعني متخفش هتعرف تاكلهاا هههههههههه بجد عسل
وطلبت منه تجميل بعد العمليه قالي بدري
وفضل و يوصفلي انا بحس بايه وانا اقوله اه فعلا قالي شوفتي ما كنت دكتور بردوه وعارف ههههههههه
وبعدين سالني بشتغل ولا لا وقال لجوزي بمنتهي الحزم اوعي تتعبها فاهمني طبعا واول ما تنهجي تقعدي فاجوزي الغلس قاله طيب والتخن قاله براحتها يا اخي هو ده مش روح جواها انت بتشتغل ايه قاله في البترول قاله طيب بتاخد فلوس كتير هو يعني متخفش هتعرف تاكلهاا هههههههههه بجد عسل
m
20-10-2009 | 09:50 AM
قطة اخر الليل;10502410:
اول مره روحتلوا كانت زوزه معايه ماما يعني وجوزي قالي ها ايه الاخبار يا بنتي قلتله اني عملت تحليل وكده وطلعت حامل قالي الف الف مبروك بقالك اد ايه متجوزه قلتله شهرين قالي مشاء الله ربنا يكرمك يا بنتي نقوم نبص علي الكتكوت قمت وماما معايه عملت السونار ولو فضلت اوصفلك قد ايه محترم ومش بيبص اصلا والله وانا كمان ملايانه خالص ونده علي علي جوزي وقاله ايه مش اوز تشوفه وفرحت اوي لاقيته 2 سم الله كان احساس يجنن وطلعلي الصوره وفضل يشرحلي موعد ولادي ان شاء الله وكده
وطلبت منه تجميل بعد العمليه قالي بدري
وفضل و يوصفلي انا بحس بايه وانا اقوله اه فعلا قالي شوفتي ما كنت دكتور بردوه وعارف ههههههههه
وبعدين سالني بشتغل ولا لا وقال لجوزي بمنتهي الحزم اوعي تتعبها فاهمني طبعا واول ما تنهجي تقعدي فاجوزي الغلس قاله طيب والتخن قاله براحتها يا اخي هو ده مش روح جواها انت بتشتغل ايه قاله في البترول قاله طيب بتاخد فلوس كتير هو يعني متخفش هتعرف تاكلهاا هههههههههه بجد عسل
ههههه عسل خالص
C
20-10-2009 | 09:52 AM
مروة ممكن تشيلي بقي البيبي اللي بيعيط ده وتحطي واحد تاني كده مبتهج وكفاية زعل وضيق.
C
20-10-2009 | 09:55 AM
انتوا ابتديتوا تناموا خلاص ولا ايه
ق
20-10-2009 | 09:56 AM
مممممممممممممممممم حاضر بس عشانك مع اني بحبه اوووي وبحس اووي بيه
ق
20-10-2009 | 10:01 AM
ها كده تمام
C
20-10-2009 | 10:01 AM
ايوووووة هو كده ده الكلام الصح شطورة
ق
20-10-2009 | 10:03 AM
شوفتي بقا انا بسمع الكلام ازاي
بما نك خبره في الكمبيوتر مشاء الله
تعرفي حد اصلح عنده لاب توبي احسن عزيز عليه اوي وفي نفس الوقت توشيبا حراميه
بما نك خبره في الكمبيوتر مشاء الله
تعرفي حد اصلح عنده لاب توبي احسن عزيز عليه اوي وفي نفس الوقت توشيبا حراميه