تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة

yomizo 19-10-2009 11,187 رد 541,852 مشاهدة
r
زى القمر ياكتكوتة اية العسل دة على فكرة انا كنت متخيلة شكلك كدة زى القمر ماشاء اللة يارب البنوتة تتطلع عسل كدة
طيب ياميكو ربنا يستر لو الواحد هيختار يبقى اكيد الغدا عشان انا كمان اكل اخر بريود ياستى جتلى يوم 8 سبتمبر وروحت حللت دم قالولى انى حامل فى نص الاسبوع التالت يعنى فضلى كلم يوم واخلص الاول ان شاء اللة ادعيلى ان ربنا يسهلها ويثبت يارب
m
CuTie KaTkOoTa;10502207:
تم المراد الحمدلله :D

بس انتي مش تخينه زي ماقولتي
C
razminia;10502208:
زى القمر ياكتكوتة اية العسل دة على فكرة انا كنت متخيلة شكلك كدة زى القمر ماشاء اللة يارب البنوتة تتطلع عسل كدة
طيب ياميكو ربنا يستر لو الواحد هيختار يبقى اكيد الغدا عشان انا كمان اكل اخر بريود ياستى جتلى يوم 8 سبتمبر وروحت حللت دم قالولى انى حامل فى نص الاسبوع التالت يعنى فضلى كلم يوم واخلص الاول ان شاء اللة ادعيلى ان ربنا يسهلها ويثبت يارب


ربنا يخليكي يا جميلة ، لا الاول كنا بنقول لبعض تطلع شبه كل واحد فينا وكده، بس دلوقتي تم تغيير الامل :D:D:D مش مني ومنه بس لا من عيلته كمان، عايزين البيبي اي كان بنت او ولد بقي يجي شبه مامتي او اخويا.

ربنا يتمملك علي خير يارب.
m
razminia;10502208:
زى القمر ياكتكوتة اية العسل دة على فكرة انا كنت متخيلة شكلك كدة زى القمر ماشاء اللة يارب البنوتة تتطلع عسل كدة
طيب ياميكو ربنا يستر لو الواحد هيختار يبقى اكيد الغدا عشان انا كمان اكل اخر بريود ياستى جتلى يوم 8 سبتمبر وروحت حللت دم قالولى انى حامل فى نص الاسبوع التالت يعنى فضلى كلم يوم واخلص الاول ان شاء اللة ادعيلى ان ربنا يسهلها ويثبت يارب

المفروض كده كملتلي شهر وربنا يثبتللك يارب
C
miko85;10502211:
بس انتي مش تخينه زي ماقولتي


لا هقولك ، انا مليانة بس من تحت مش من فوق، وكمان انا كنت خسيت شوية قبل الفرح وبعده، بس خلاص الحمدلله رجعتهم تاني دلوقتي في الحمل :D:D

انا كنت بغلب لما اجي انزل اشتري لبس عشان موضوع المقاس ده، عشان جسمي من فوق عادي كويس ومن تحت مليانة حبة، وحتي لو رحت افصل ولا حاجة وده نادر يعني، دايما يعلقوا علي وسطي انه صغير جدا عن تحت، ولما بجيب حاجة جاهزة وتبقي مقاسي وكويسة لااااااااااااازم وحتما ولابد اضيق الوسط كتييييييييييييير مووووووت عشان بيبقي بحر.
بس كده احسنلي الحمدلله، عشان مش بحب البنت تكون ضخمة من كله، مليانة فوق وتحت جامد.
m
CuTie KaTkOoTa;10502219:
ربنا يخليكي يا جميلة ، لا الاول كنا بنقول لبعض تطلع شبه كل واحد فينا وكده، بس دلوقتي تم تغيير الامل :D:D:D مش مني ومنه بس لا من عيلته كمان، عايزين البيبي اي كان بنت او ولد بقي يجي شبه مامتي او اخويا.

ربنا يتمملك علي خير يارب.

اشمعني باه يطلع شبه مامتك واخوكي
r
يارب يارب يارب ياكتكوتة يطلع بيبى زى القمر ويبقى احلى منك ومن ابوة كمان وتقرى عينك بية يارب وانتى كمان ياميكو ربنا يقومك بالسلامة
انا عايزة اتابع مع دكتور بس مش عارفة اى دكتور كويس ومش عايزة اروح لاى حد انتى بتابعى مع مين ياكتكوتة
m
CuTie KaTkOoTa;10502231:
لا هقولك ، انا مليانة بس من تحت مش من فوق، وكمان انا كنت خسيت شوية قبل الفرح وبعده، بس خلاص الحمدلله رجعتهم تاني دلوقتي في الحمل :D:D

انا كنت بغلب لما اجي انزل اشتري لبس عشان موضوع المقاس ده، عشان جسمي من فوق عادي كويس ومن تحت مليانة حبة، وحتي لو رحت افصل ولا حاجة وده نادر يعني، دايما يعلقوا علي وسطي انه صغير جدا عن تحت، ولما بجيب حاجة جاهزة وتبقي مقاسي وكويسة لااااااااااااازم وحتما ولابد اضيق الوسط كتييييييييييييير مووووووت عشان بيبقي بحر.
بس كده احسنلي الحمدلله، عشان مش بحب البنت تكون ضخمة من كله، مليانة فوق وتحت جامد.

اه فهمت انا بردو برغم اني رفيعه جداا يعني وزني 49 كيلو بس بردو ليه جناب ...ومره كنت بضيق الوسط عند خياطه قلتلقي الجز ال تحت كبير ههههه
C
عشان هما امامير وملونين، بصي هي عيلتي كلها ملونة اصلا وانا الوحيدة اللي طلعتابيض واسود، ودايما لما حد بيسألني اشمعني، بقوله عشان فرق السن بيني وبين اخواتي كبير اوي فعقبال ما انا جيت كانت الالوان خلصت ونشفت :D:D واللي يغيظ اكتر ان مش اسرتي بس اللي كده، لا في جزء كبير عند عيلة بابا كمان ، وعند ماما بقي امامير بس من نواحي تانية، بس بابا دايما يقولي صحيح اخواتك عينيهم ملونة وكده، بس انتي تقاطيعك احلي وصغيرة ومظبوطة :D:D
ق
اه انتو بتابعو عند ستات ولا رجاله انا مش برتاح الا مع الدكاتره لو ست بخاف منها ا وي
r
الا صحيح بمناسبة اللبس هو ان شاء اللة يعنى الواحد لما تبقى بطنة قدامة مترين كدة ويبقى شكلة عامل زى الكرنبة بيجيب لبس منين غير الدريل الجينز بتاع الحوامل لانى مش بحبة ممكن دريل برضك او فستان بس مش جينز يبقى اى قماش تانى
C
razminia;10502247:
يارب يارب يارب ياكتكوتة يطلع بيبى زى القمر ويبقى احلى منك ومن ابوة كمان وتقرى عينك بية يارب وانتى كمان ياميكو ربنا يقومك بالسلامة
انا عايزة اتابع مع دكتور بس مش عارفة اى دكتور كويس ومش عايزة اروح لاى حد انتى بتابعى مع مين ياكتكوتة

يا رب يا جميلة يارب، وانتي كمان وكل البنات :D:D
لا انا بروح لواحدة ست مش راجل، انتي من انصار الرجالة بس ولا عايد.

miko85;10502248:
اه فهمت انا بردو برغم اني رفيعه جداا يعني وزني 49 كيلو بس بردو ليه جناب ...ومره كنت بضيق الوسط عند خياطه قلتلقي الجز ال تحت كبير ههههه


اهو هو ده اللي بقول عليه يعنيه بجبايره الجناب دي، بس بردو لما بشوف غيري بقول الحمدلله اني مش اوي كده، وصحابي دايما يزعقولي لو قلت علي نفسي تخينة، هما مش بيعتبروني تخينة، بيقولولي جسمك حلو بس مليانة سنة صغيرة بس.
m
CuTie KaTkOoTa;10502256:
عشان هما امامير وملونين، بصي هي عيلتي كلها ملونة اصلا وانا الوحيدة اللي طلعتابيض واسود، ودايما لما حد بيسألني اشمعني، بقوله عشان فرق السن بيني وبين اخواتي كبير اوي فعقبال ما انا جيت كانت الالوان خلصت ونشفت :D:D واللي يغيظ اكتر ان مش اسرتي بس اللي كده، لا في جزء كبير عند عيلة بابا كمان ، وعند ماما بقي امامير بس من نواحي تانية، بس بابا دايما يقولي صحيح اخواتك عينيهم ملونة وكده، بس انتي تقاطيعك احلي وصغيرة ومظبوطة :D:D

يقبي هاتي البونتهتقاطيعها زيك بس لون الشعر والعينين من مامتك
مانا بردو مامت جوزي كده عينها خضرا ومافيش حد في عيالها كده انا مستنيه
ق
انا بتابع مع دكتور مجد الدين عند عمر افندي اللي في شارع سليم دكتور عسول اوي وطيب وبصراحه مش بيسكت لجوزي وبيقوله حرام كفايه نفسيتها سيبها في حالها واحمد ربك انك مش انت اللي حامل كنت زمانك قدامي بتصووت
r
بصى انا عايزة اروح لدكتورة بس فى نفس الوقت عاملة زى قطة كدة مش بحبهم لانى مفيش دكتورة روحتلها فى اى حاجة فى حياتى الا وكانت بتعمل حاجة غلط او بتوصف غلط او بتدى دوا غلط فزى ماتقولى كدة متعقدة
C
razminia;10502268:
الا صحيح بمناسبة اللبس هو ان شاء اللة يعنى الواحد لما تبقى بطنة قدامة مترين كدة ويبقى شكلة عامل زى الكرنبة بيجيب لبس منين غير الدريل الجينز بتاع الحوامل لانى مش بحبة ممكن دريل برضك او فستان بس مش جينز يبقى اى قماش تانى

لا دلوقتي في حاجات كتير اوي حلوة وزي اللبس العادي بالظبط بتاع الخروج، مش مختلف وممكن ينفعك كمان بعد الحمل، فيه جيبات وبنطلونات حمل سواء جينز او قماش، وفيه دريلات بردو بس اشيك واروش من بتاعة زمكان دي طبعا بمراحل، وفيه سالوبيتات وفي بلوزات وباديهات وكله، وممكن بقي تفصلي دريل لو معجبكيش اللي موجود.

قطة اخر الليل;10502259:
اه انتو بتابعو عند ستات ولا رجاله انا مش برتاح الا مع الدكاتره لو ست بخاف منها ا وي


الاغلبية العظمي بتخاف منهم ولا يمكن تقربلهم :D:D
m
قطة اخر الليل;10502259:
اه انتو بتابعو عند ستات ولا رجاله انا مش برتاح الا مع الدكاتره لو ست بخاف منها ا وي

مش عارفه بابا بيقولي كده بردو....علي طول عمالين مشاكل عنده في المستشفي
حتي لما جيت هنا بردو اكتشفت ذللك
ق
يبقي خليكي في الرجاله والله بيقوا محترمين وبصراحه ساع الولاده بيبقي احن وعلي فكره انا في الاول روحت لدكتوره قالت لجوزي دي بتتدلع اوي واضح انك مدلعها خالص كنت هقوم انط في كرشها واعملها كفته فضلت اعيط لبابا لغايه ماهو اللي اقنعه اروح لدكتور
m
قطة اخر الليل;10502284:
انا بتابع مع دكتور مجد الدين عند عمر افندي اللي في شارع سليم دكتور عسول اوي وطيب وبصراحه مش بيسكت لجوزي وبيقوله حرام كفايه نفسيتها سيبها في حالها واحمد ربك انك مش انت اللي حامل كنت زمانك قدامي بتصووت

ده في حلميه الزيتون...
C
miko85;10502279:
يقبي هاتي البونتهتقاطيعها زيك بس لون الشعر والعينين من مامتك
مانا بردو مامت جوزي كده عينها خضرا ومافيش حد في عيالها كده انا مستنيه

هو ده الامل اللي عندنا بردو، لأن الاحفاد اللي هما ولاد اخواتي الاتنين ولا حد فيهم ملون، فالأمل الجينات تيجي في ولادي انا بقي يارب :D

قطة اخر الليل;10502284:
انا بتابع مع دكتور مجد الدين عند عمر افندي اللي في شارع سليم دكتور عسول اوي وطيب وبصراحه مش بيسكت لجوزي وبيقوله حرام كفايه نفسيتها سيبها في حالها واحمد ربك انك مش انت اللي حامل كنت زمانك قدامي بتصووت


كويس انه جمب بيتك اوي كده، كده احسن بكتير الحمدلله.

انا مرات اخويا وبابايا كانوا عايزيني اروح لواحد معروف اوي ومتدين وعلامة زي ما بيقولوا وناس كتير مجرباه سواء من العيلة او من بره ومرتاحين معاه علي الرغم منه انه عصبي شوية وشديد، بس بردو بيحبوه اسمه عبد الله عبادة
X