تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة
C
20-10-2009 | 10:06 AM
بصي هو انا حاليا بتعامل مع واحد بس في السوفت وير، بس اخر مرة كان جهازي التاني في مشكلة في الهارد وير كمان وكان فاهم جدا فيه وكلامه صح ومنطقي اكتر من اي حد، بس هو بيبقي مشغول دايما، انا بتعامل معاه هو تحديدا وبس لما بتحصلي مشكلة داتا اتمسحت او حاجات كده، وهو شغال في شركة وبيدي كورسات، فممكن ابعتلك رقمه واطلبي اسأليه ولو كده خدي العنوان ووديهوله وهو كويس وامين.
C
20-10-2009 | 10:08 AM
لو قالك اوكي يبقي هايبص عليه وهيشوفه ويقولك علي اللي فيه واذا كان ينفع ولا لا وايه الاحسن.
ق
20-10-2009 | 10:08 AM
طيب ياريت بجد احسن انا تعبت محدش فاهم فيه حاجه ده يبقي تمام
m
20-10-2009 | 10:12 AM
انتوا لسه هنا
C
20-10-2009 | 10:12 AM
:confused::confused::confused: جعاااااااااااااااانة من بالليل، اكلت من شوية حتة قمر الدين وجعانة بردو، عايزة حاجة حادقة ومش عارفة اعمل ايه اوف ومش قادرة اسخن عيش ولا اي حاجة وكمان مش عايزة افوق نفسي
C
20-10-2009 | 10:13 AM
انتي نمتي ولا ايه يا ميكو
m
20-10-2009 | 10:15 AM
CuTie KaTkOoTa;10502588:
انتي نمتي ولا ايه يا ميكو
جوزي نايم بعرض وقرب يوقعني هههه
ق
20-10-2009 | 10:16 AM
هههههههههههههههههههههههه خليكي انتي جدعه واقلبيه علي الارض انا مسمحش لحد ياخد مكاني ابدا اقتله
m
20-10-2009 | 10:18 AM
قطة اخر الليل;10502611:
هههههههههههههههههههههههه خليكي انتي جدعه واقلبيه علي الارض انا مسمحش لحد ياخد مكاني ابدا اقتله
اعمل ايه فيه
مديني حته صغيره للاب وانا لاه
ونايم بالعرض ولا كانه حد جمبه خالص
C
20-10-2009 | 10:18 AM
فكرتيني يا جوزي فظيع، انا اقوم بس ادخل الحمام، ارجع الاقيه نايم بالورب كده وواخد نص مكاني من فوق ونص مكانه منتحت، ببقي مش عارفة انام فين ولا هنا ولا هنا، لازم ارجع الاقيه عامل عاملة كده مع انه بيكون في عز نومه ومش عاف اني قمت، بيعرف ازاي بقي ويلحق ياخد المكان.
ق
20-10-2009 | 10:19 AM
كتكوته لازم تاكل يا حبيبتي ممكن تكوني مبتعرفيش تنامي عشان كده واضح انك بتجوعي نفسك
m
20-10-2009 | 10:19 AM
بت يايما بردو جوزك بيشتغل ايه بردو ماقولتيش
m
20-10-2009 | 10:21 AM
CuTie KaTkOoTa;10502623:
فكرتيني يا جوزي فظيع، انا اقوم بس ادخل الحمام، ارجع الاقيه نايم بالورب كده وواخد نص مكاني من فوق ونص مكانه منتحت، ببقي مش عارفة انام فين ولا هنا ولا هنا، لازم ارجع الاقيه عامل عاملة كده مع انه بيكون في عز نومه ومش عاف اني قمت، بيعرف ازاي بقي ويلحق ياخد المكان.
ههههه انا كمان بيعمل كده ....بضطر اسيبه واقوم وبعيدين يصحي يلقيني قاعده بلاب توب علي سرير يثول مش انا قولت ماتفتحيش اللاب توب واحنا نايمين
طيب اقعد فين مافيش صاله اقعد فين
C
20-10-2009 | 10:22 AM
miko85;10502626:
بت يايما بردو جوزك بيشتغل ايه بردو ماقولتيش
:D:D:D:D
بصي هو حاليا في شركة كروت ائتمانية بس انترناشيونال، وهو خدمة عملاء، وجزء حسابات.
C
20-10-2009 | 10:23 AM
بس هو اصلا تخصصه في الكلية كان كمبيوتر واشتغل فيه فترة مع اخويا بقي.
m
20-10-2009 | 10:25 AM
جوزي صحي وسالته قلي انا علي طوول كده بنام بالعرض ماصدقش
انا باه هصوره المره ال جايه
انا باه هصوره المره ال جايه
m
20-10-2009 | 10:26 AM
CuTie KaTkOoTa;10502650:
بس هو اصلا تخصصه في الكلية كان كمبيوتر واشتغل فيه فترة مع اخويا بقي.
كويس اوي وهو عنده كام سنه باه وانتي يامروه جوزك بيشتغل ايه
ايما مش تفكري تشتغلي
m
20-10-2009 | 10:27 AM
دودي جات وتقعد تقري ال فاتها باه
m
20-10-2009 | 10:28 AM
بت هنا بردو بس متهيلي هنا مش بتقار ال فاتها بتدخل علي طوول
m
20-10-2009 | 10:28 AM
ايما عايزه اتخن الخط زيك وخليه ثابت اعمل ايه