تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة
C
20-10-2009 | 11:07 AM
دودو صحيح انتي كنتي كاتبة عرض للغردقة، ودودي كانت عايزة تقريبا غردقة او شرم، حطهولها هنا عشان ممكن تكون مشفتوش هناك.
ق
20-10-2009 | 11:08 AM
يا هلا يا هلا كتكوته ولسه ماكلتيش يا بنتي كلي غلط عليكي كده
وبعدين انا علي فكره ممكن اعملك المورته واقابله عند التمترو من امبارح صعببانه عليه عشان نفسك فيها
دندونه ازيك اخبارك ايه النهارده
وبعدين انا علي فكره ممكن اعملك المورته واقابله عند التمترو من امبارح صعببانه عليه عشان نفسك فيها
دندونه ازيك اخبارك ايه النهارده
d
20-10-2009 | 11:09 AM
انا تمام يا قطة الحمدلله كله تمام كتكوتة عاملة ايه و كل البناااااااات
C
20-10-2009 | 11:10 AM
قطة اخر الليل;10502919:
يا هلا يا هلا كتكوته ولسه ماكلتيش يا بنتي كلي غلط عليكي كده
وبعدين انا علي فكره ممكن اعملك المورته واقابله عند التمترو من امبارح صعببانه عليه عشان نفسك فيها
دندونه ازيك اخبارك ايه النهارده
(f)(f)(f)(f)(f)(f) ربنا يخليكي يا جميلة ، تسلمي بجد :D:D
d
20-10-2009 | 11:11 AM
ده العرض بالتفصيل الممل رحلة العمر الى مدينة الغردقة عروس البحر الاحمر تانى ايام العيد 4 ايام /3 ليالى فى منتجع البرنسيسة بالاس الساحر مستوى اربع نجوم على البحر مباشرة - تشمل الرحلة الانتقالات من والى الغردقة - والوجبات افطار + عشاء بوفية مفتوح وكذلك سهرة مجانية بالفندق كل هذا بسعر خيالى - فقط 725 جنية شاملة الاقامة والوجبات والانتقالات ذهاب وعودة - ويوجد داخل الرحلة رحلات بحرية وسفارى وجلاس بوت وسهرة بدوية والف ليلة وليله بأسعار مخفضة حقيقى رحلاتنا لا تنسى - مع اطيب تمنياتنا برحلة العمر
C
20-10-2009 | 11:11 AM
الحمدلله يا دودو شوية وهحاول ادخل انام تاني زي كل يوم ان شاء الله وابقي ارجعلكم في الفترة الثانية
m
20-10-2009 | 11:11 AM
ربنا يخليكى يا كتكوت اسمك ايه بقى انتى
محدش يكلم عن تشددات الرجاله انا بعانى والله العظيم جوزى مفيش مره يمشى معايا الا ويعمل خناقه عايز يمنع الناس تمشى فى الشارع ممنوع افتح لحد ممنوع اكلم زمايلى فى الشغل مع العلم ان دى طبيعه شغلى اصلا كله مع رجاله بس فى حدود الاحترام وممنوع البس حاجه الا لما يشوفها وممنوع ادخل البلكونه اللى انا عامله ليها ستاره مشمع اصلا ومش مبينه حاجه الا وانا لابسه الزى الرسمى ممنوع ممنوع والله تعبت وزهقت
محدش يكلم عن تشددات الرجاله انا بعانى والله العظيم جوزى مفيش مره يمشى معايا الا ويعمل خناقه عايز يمنع الناس تمشى فى الشارع ممنوع افتح لحد ممنوع اكلم زمايلى فى الشغل مع العلم ان دى طبيعه شغلى اصلا كله مع رجاله بس فى حدود الاحترام وممنوع البس حاجه الا لما يشوفها وممنوع ادخل البلكونه اللى انا عامله ليها ستاره مشمع اصلا ومش مبينه حاجه الا وانا لابسه الزى الرسمى ممنوع ممنوع والله تعبت وزهقت
ق
20-10-2009 | 11:12 AM
ازيكممممممممممممم لتانى مرة
حد يرد عليااااااااا
حد يرد عليااااااااا
C
20-10-2009 | 11:13 AM
ازيك يا بيبو عاملةايه.
هنا انا اسمي ايمان
هنا انا اسمي ايمان
d
20-10-2009 | 11:13 AM
ازيك يا بيبو يا قمر
معلش يا ماليبو هتعملي ايه دي طبيعته
معلش يا ماليبو هتعملي ايه دي طبيعته
m
20-10-2009 | 11:13 AM
قصة كبيرة;10502946:
ازيكممممممممممممم لتانى مرة
حد يرد عليااااااااا
يا اهلا يا اهلا يا بيبو اخبارك ايه
ق
20-10-2009 | 11:13 AM
dandona we bas;10502940:
ده العرض بالتفصيل الممل رحلة العمر الى مدينة الغردقة عروس البحر الاحمر تانى ايام العيد 4 ايام /3 ليالى فى منتجع البرنسيسة بالاس الساحر مستوى اربع نجوم على البحر مباشرة - تشمل الرحلة الانتقالات من والى الغردقة - والوجبات افطار + عشاء بوفية مفتوح وكذلك سهرة مجانية بالفندق كل هذا بسعر خيالى - فقط 725 جنية شاملة الاقامة والوجبات والانتقالات ذهاب وعودة - ويوجد داخل الرحلة رحلات بحرية وسفارى وجلاس بوت وسهرة بدوية والف ليلة وليله بأسعار مخفضة حقيقى رحلاتنا لا تنسى - مع اطيب تمنياتنا برحلة العمر
دندن لو سمحتى عايزة النمرة على الخاص
ق
20-10-2009 | 11:13 AM
مش عارفه اشترك في الجروب مش لاقيه حد من البنات اقوله عاوزة اشترك اعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
C
20-10-2009 | 11:14 AM
ازيك يا ايمي هتطبخي ايه النهاردة ان شاء الله
m
20-10-2009 | 11:15 AM
والله يا دندون ادينا مستحملين وساكتين
اسمك حلو اوى يا كتكوت انا على فكره بحب الاسم ده اوى لانه اسم واحده صحبتى جدا من اصدقاء الطفوله
اسمك حلو اوى يا كتكوت انا على فكره بحب الاسم ده اوى لانه اسم واحده صحبتى جدا من اصدقاء الطفوله
m
20-10-2009 | 11:15 AM
قطة اخر الليل;10502959:
مش عارفه اشترك في الجروب مش لاقيه حد من البنات اقوله عاوزة اشترك اعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ابعتى للقاء او سمسمه انا بعتلهم امبارح
ق
20-10-2009 | 11:17 AM
مش لاقيهم هما فين احمل عنهم سيرش
ق
20-10-2009 | 11:17 AM
كويسة الحمد لله
ايه مفيش جديد؟؟؟؟؟
انا هفطر كشرىىىىىىىىىىىىىىى لولوولولللىىىىىىىى ههههههههههههههههههههه
ايه مفيش جديد؟؟؟؟؟
انا هفطر كشرىىىىىىىىىىىىىىى لولوولولللىىىىىىىى ههههههههههههههههههههه
C
20-10-2009 | 11:19 AM
قطة اخر الليل;10502959:
مش عارفه اشترك في الجروب مش لاقيه حد من البنات اقوله عاوزة اشترك اعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اعملي join وبعدين ابعتي رسالة عالخاص بقي هنا لعاشقة الرحمن دينا او lekaa او مينتاني اه smsm وهما يضيفوكي وقوليلهم فيه اسمك هنا ايه واسمك هناك ايه عشان بيضيفوا بنات عروس وبس
miobello;10502970:
والله يا دندون ادينا مستحملين وساكتين
اسمك حلو اوى يا كتكوت انا على فكره بحب الاسم ده اوى لانه اسم واحده صحبتى جدا من اصدقاء الطفوله
:o:o:o هيييييه انتي اسمك احلي بجد والحلو فيه انه مش منتشر حواليا وفي جيلنا تحديدان يعني اللي عدتعليا اسمها كده واحدة بس من المدرسة ومفيش تاني وواحدة بردو هانيا بس كده.
ق
20-10-2009 | 11:19 AM
ميرسى يا دندنونة على النمرة مانتحرمش منك يا عسل
مافيش بقى عروض لشرم؟؟؟؟
مافيش بقى عروض لشرم؟؟؟؟