تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة
m
20-10-2009 | 10:29 AM
صباح الخير يا حوامل عاملين ايه
ق
20-10-2009 | 10:29 AM
انا جوزي بيشتغل في وزاره البترول مدير مكتب وعنده 32 سنه
ق
20-10-2009 | 10:31 AM
الحمد الله يا قمر ازيك انتي اخبارك ايه
m
20-10-2009 | 10:33 AM
كويسه الحمدلله يا قطه هو انتى اسمك ايه صحيح يا قطه
m
20-10-2009 | 10:33 AM
miobello;10502686:
صباح الخير يا حوامل عاملين ايه
اهلا هنا انا قولت بردو هتدخل علي طوول مش تقعد تقرا في ال فاتها
C
20-10-2009 | 10:33 AM
miko85;10502681:
ايما عايزه اتخن الخط زيك وخليه ثابت اعمل ايه
هشوف حالا واقولك، احنا اد بعض في السن، وانا حاليا لا افكر في الشغل خالص مالص، اصلا اول الجواز اخويا قاللي تعملي الشغل تاني في البيت زي الاول قلتله وليه لا يا سلام ياريت عشان بردو الماديات وكده ، المهم وفعلا ابتدي يقولي علي حاجات وانا ساعتها اكتشفت بقي الحمل ومقدرتش اعمل اي حاجة بعدها :ss::ss::ss: ومن ساعتها مفييييييش نفس.
m
20-10-2009 | 10:34 AM
قطة اخر الليل;10502687:
انا جوزي بيشتغل في وزاره البترول مدير مكتب وعنده 32 سنه
وانتي عندك كام سنه وخريجه انتي اسمك مروه صح
وجوزك بيسافر ولا الحمدلله شغله مستقر
C
20-10-2009 | 10:35 AM
بصي ادخلي علي تعديل الخيارات وهتلاقي تحت تنسيق النص الخاص
m
20-10-2009 | 10:35 AM
CuTie KaTkOoTa;10502707:
هشوف حالا واقولك، احنا اد بعض في السن، وانا حاليا لا افكر في الشغل خالص مالص، اصلا اول الجواز اخويا قاللي تعملي الشغل تاني في البيت زي الاول قلتله وليه لا يا سلام ياريت عشان بردو الماديات وكده ، المهم وفعلا ابتدي يقولي علي حاجات وانا ساعتها اكتشفت بقي الحمل ومقدرتش اعمل اي حاجة بعدها :ss::ss::ss: ومن ساعتها مفييييييش نفس.
ولا حتي بعد كده
ق
20-10-2009 | 10:36 AM
انا اسمي مروه يا قمر
m
20-10-2009 | 10:36 AM
m
20-10-2009 | 10:37 AM
اهلا بيكى يا مروه انا هنا وعندى 24 سنه
ق
20-10-2009 | 10:37 AM
لا بيسافر كتير ومش مستقر اوي يعني بس الحمد الله انا خريجه اداب لغه عربيه
ق
20-10-2009 | 10:38 AM
انتو بتحطوا صوركوا فين في الفيس بوك
L
20-10-2009 | 10:38 AM
أمةالله;10500252:
بسبس
كنا عايزين نتقابل
بما إنك في القاهرة تحبي تيجي؟؟
يوم الحد أو الاتنين الجايين ... عايزين نروح النادي الأهلي علشان مكان عام ومحدش يقلق وبتاع :tongue:
اللي مش مشترك هدخله أنا إن شاء الله :D
ابقو قولولى انا ساكنه بعد النادى الأهلى
ق
20-10-2009 | 10:40 AM
miobello;10502734:
اهلا بيكى يا مروه انا هنا وعندى 24 سنه
اهلا بيكي يا عسوله العمر كله يا عسل اسمك حلو اووي هن يجنن ربنا يهنيكي يارب
m
20-10-2009 | 10:40 AM
m
20-10-2009 | 10:42 AM
قطة اخر الليل;10502735:
لا بيسافر كتير ومش مستقر اوي يعني بس الحمد الله انا خريجه اداب لغه عربيه
هو شغل البترول كده
m
20-10-2009 | 10:42 AM
ربنا يخليكى يا مروه
انا ياستى صورى فى البيت هحطها بكره ان شاء الله لان انا فى الشغل دلوقتى ومش معايا الصور
انا ياستى صورى فى البيت هحطها بكره ان شاء الله لان انا فى الشغل دلوقتى ومش معايا الصور
m
20-10-2009 | 10:44 AM
انا هاقوم دلوقتي شويه واجي
