تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة

yomizo 19-10-2009 11,187 رد 541,852 مشاهدة
أ
أنا لسة منمتش

المفتري مش راضي ينام :(
r
ازيكوا يابنات فية حد هنا
r
ازيك ياميكو عاملة اية يارب تكونى بخير
y
هههههههههههه معلش يامى انا نمت الساعه 2.3 وصحيت 4 وعنها لحد دلوقتى مافيش نوم

بس هاحاول ادخل اخطفلي ساعتين واقوملكم تانى

هو سعيد عنده ولدين واحد منهم اسمه خالد والتانى ادم تقريبا او مش فاكره والله يادى الخيبه مع انه مراته هى اللى صاحبتى ههههههههههههه
y
انا هنا يارزمينيا
كان نفسي اعد معاكى بس اديكى شايفه انا مش نايمه خالص
r
ربنا يكون فى عونك ياجميلة انا متابعة اخباركوا على طول وان شاء اللة هبقى معاكوا على طول لانى لسة يادوبك حامل فى الشهر الاول ربنا يكون فى عونك وينيم فرح شوية عشان تعرفى انتى كمان تنامى
أ
yomizo;10501817:
هههههههههههه معلش يامى انا نمت الساعه 2.3 وصحيت 4 وعنها لحد دلوقتى مافيش نوم

بس هاحاول ادخل اخطفلي ساعتين واقوملكم تانى

هو سعيد عنده ولدين واحد منهم اسمه خالد والتانى ادم تقريبا او مش فاكره والله يادى الخيبه مع انه مراته هى اللى صاحبتى ههههههههههههه


لا يا قمر عنده إسلام وحازم :)

انتي رحتي العزا بتاع والد رضوى؟؟

أنا كنت هناك وكنت المنتقبة الوحيدة ... لو كنتي رحتي يمكن تكوني شوفتيني :)
C
الف مبروك يا رازمينيا علي الحمل

بنات انا كمان منمتش :confused::confused::confused: دخلت في الحدود بتاعة يميم دي ومن ساعتها وانا بحاول انام ومش عارفة، ومصدعة اوي دلوقتي ودماغي بتدق.
أ
أنا اللي مقعدني اني أصلا أول ماالنور يطلع مش بعرف أنعس ... ولو حصل وعرفت أنام بقوم تعبانة مووووت
r
ازيك ياكتكوتة واللة وحشتينى عاملة اية فى الحمل واللة يبارك فيكى ربنا يكملنا جميعا على خير يارب بس سلامتك مالك البنوتة تعبر عن اعتراضها فى شئ ما
r
أمةالله;10501882:
أنا اللي مقعدني اني أصلا أول ماالنور يطلع مش بعرف أنعس ... ولو حصل وعرفت أنام بقوم تعبانة مووووت



ازيك ياامة اللة طيب ماتجربى تحطى حاجة على عنيكى ولا دة بيبقى بالاحساس مش حكاية نور فى عنيكى
أ
ما أنا فعلا بحط حاجة على عيني علشان مش بعرف أنام غير في الكحل

بس برضه باخد وقت طويل علشان أنعس والمشكلة الأساسية هي اني بقوم من النوم تعبانة حتى لو نايمة 5 أو 6 ساعات
C
razminia;10501888:
ازيك ياكتكوتة واللة وحشتينى عاملة اية فى الحمل واللة يبارك فيكى ربنا يكملنا جميعا على خير يارب بس سلامتك مالك البنوتة تعبر عن اعتراضها فى شئ ما


:D:Dسلامتك يا جميلة، هي صاحية اغلب الوقت اصلا وبتلعب جوا، بس انا مش عارفة في ايام بتجيلي حالات الارق دي حتي لو عاية انام بطريقة بشعة وايام تانية بنام عادي وايام بنام مقتولة فمش عارفة اعمل ايه بقي وسببها ايه.
m
رزامينا اهلا معلش ماخدتش بالي منك مبروك علي الحمل ياجميل
أ
على فكرة يا إيما أنا كان حملي جاي بأرق فظييييييييييييييييييع

لدرجة اني كنت بقول للدكتورة عايزة أولد علشان أنام

وفعلا نمت لي حبة حلوين بعد الولادة :)
C
بجد والله يا مي يعني ده بسبب الحمل، اصل الموضوع ده كان ساعات بيجيلي بردو قبل الحمل بس عمره ما كان بالفظاعة دي.
m
ايما ال مصحيكي انتي ايه مش بتناامي ...انا باه نايمه من الساعه 8 بليل بصراحه ليه حق اصحي
كمان جوزي بيشتغل من 3 ظهرا لحد 3 صباحا مش بقعد معاه خالص ولما جه كنت نايمه
r
هو باين علينا كلنا مشكلتنا النوم اللى فى الاول مش جيلة نوم واللى فى النص مش جيلة نوم واللى خلص خلاص برضة مش جيلة نوم احنا بدل مانعمل تجمع للحوامل نعمل تجمع للى عايزين يناموا هههههههههه
بس بتهيقلى ياكتكوتة دة طبيعى انا سمعت ان فية وقت بيجى كدة عشان النون بيكبر فية وينمو بس انتى مش بتحسى بية دى مجرد هرمونات بس بتخلى الارق دة موجود فربنا يسهلها خلاص هانت ياايما ربنا يكملهالك على خير يارب
امة اللة طيب حاولى تصحى شوية كدة وتدخلى تنامى بعد الظهر ساعتين ولا حاجة
m
أمةالله;10501927:
على فكرة يا إيما أنا كان حملي جاي بأرق فظييييييييييييييييييع

لدرجة اني كنت بقول للدكتورة عايزة أولد علشان أنام

وفعلا نمت لي حبة حلوين بعد الولادة :)

مي هو عبدالله بيعمل معاكي ايه علشان بشتكي منه ده كله مش يمكن ظالماه
r
ولا يهمك ياميكو اللة يبارك فيكى انتى عاملة اية واية اخبارك فى الحمل حلو ولاارجع فى كلامى ههههههههههه
X