مش نقصاكي يا مها وخليكي في جنب بدل ما ادعي عليكي انتي محتاجه دعواتي علشان اجيلك احضر ولادتك ان شاء الله
انا هروحلها لما ترجع من امريكا ان شاء الله
تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة
O
20-10-2009 | 02:53 AM
ب
20-10-2009 | 02:56 AM
لا ادعيلى دة انا اختك التانية
امريكا هيا ناقصة خنازير
طب كويس انك قولتى عشان كنت ناوية اروح لجوزها قريب
امريكا هيا ناقصة خنازير
طب كويس انك قولتى عشان كنت ناوية اروح لجوزها قريب
ب
20-10-2009 | 03:09 AM
كلو نااااااااااام
ب
20-10-2009 | 03:17 AM
ي
20-10-2009 | 03:35 AM
السلام عليكم ازيكم
أ
20-10-2009 | 03:59 AM
yomizo;10500910:
مى
سعيد ده ساكن في الشيخ زياد
او مراته اسمها رضوى
؟؟
أيوة يا يميم :)
طلعنا معارف أهو من بعيد :) :)
يلا قولي لجوزك بقى وتعالي معانا :):)
ي
20-10-2009 | 04:00 AM
يتصفح الموضوع حالياً: 3 (3 عضو و 0 ضيف) ياسمين100 100, دارين د
أ
20-10-2009 | 04:27 AM
الوحش الفضائي صحييييييييييييي :(:(
ع
20-10-2009 | 04:36 AM
ازيكو يا بنات وحشتوني ، مبروك الجزء الجديد ، حد هنا و متخفي ؟؟ احضروا حالا (6)
ع
20-10-2009 | 05:10 AM
أنا لسه قاعدة أهه لو حد نفسه يشتشت
ي
20-10-2009 | 05:15 AM
عروسة ازيك اللى مسهرك كدا زى حالاتى
ع
20-10-2009 | 05:20 AM
ازيك يا ياسمين أنا الحمد لله كويسة بقالي فترة متعودة أصحى في الوقت ده فمهما أحاول أنام مابانامش و لو نمت ما بصحاش الفجر و بابقى مضايقة أوي ، و انتي ايه اللي مسهرك؟
ب
20-10-2009 | 05:20 AM
ازيكو انا جيت تانى
ب
20-10-2009 | 05:23 AM
انا بقى بتو لعملت كااااارثة دلوقتى
راحا جاى ع ادراج التسريحة قولت مش مشكلة انا بصلها وهيا مش بتعمل حاجة
وفاجئة جت جمبى وريحة اديها متغرقة برفان من بتاعى قولت يمكن رشت ومخدتش ف بالى
دلوقتى قولت اقوم ابص بصى لقتها فكت الرشاش من الازازة ومدلوقة كلها ف الدرج
راحا جاى ع ادراج التسريحة قولت مش مشكلة انا بصلها وهيا مش بتعمل حاجة
وفاجئة جت جمبى وريحة اديها متغرقة برفان من بتاعى قولت يمكن رشت ومخدتش ف بالى
دلوقتى قولت اقوم ابص بصى لقتها فكت الرشاش من الازازة ومدلوقة كلها ف الدرج
ب
20-10-2009 | 05:24 AM
ع
20-10-2009 | 05:24 AM
ازيك يا مها البنوتة مش منيماكي و لا ايه؟
ب
20-10-2009 | 05:25 AM
الحمد لله
اااااااة نامت من 9 ل 11
وفايقةةةةةةةةةةةةةةة
وانا بفكر اقوم امسح بس مكسلللللللة
اااااااة نامت من 9 ل 11
وفايقةةةةةةةةةةةةةةة
وانا بفكر اقوم امسح بس مكسلللللللة
ب
20-10-2009 | 05:26 AM
ازيك انتى وازاى النونو
عرفتى هتجيبى بنت ولا ولد؟
عرفتى هتجيبى بنت ولا ولد؟
ع
20-10-2009 | 05:27 AM
om_tota;10501310:
انا بقى بتو لعملت كااااارثة دلوقتى
راحا جاى ع ادراج التسريحة قولت مش مشكلة انا بصلها وهيا مش بتعمل حاجة
وفاجئة جت جمبى وريحة اديها متغرقة برفان من بتاعى قولت يمكن رشت ومخدتش ف بالى
دلوقتى قولت اقوم ابص بصى لقتها فكت الرشاش من الازازة ومدلوقة كلها ف الدرج
يا نهار أبيض ، هههههههه و الله البنات شربات اغسيليلها ايديها كويس بقى و ماتقوليش ان البرفان كان أصلي أحسن أزعل اوي
ي
20-10-2009 | 05:28 AM
عروسة نعومة;10501304:
ازيك يا ياسمين أنا الحمد لله كويسة بقالي فترة متعودة أصحى في الوقت ده فمهما أحاول أنام مابانامش و لو نمت ما بصحاش الفجر و بابقى مضايقة أوي ، و انتي ايه اللي مسهرك؟
مستنية اصلى الفجر بالمرة وانااااااااااام اخبار الحمل معاكى ايه