تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة

yomizo 19-10-2009 11,187 رد 541,852 مشاهدة
O
مش نقصاكي يا مها وخليكي في جنب بدل ما ادعي عليكي انتي محتاجه دعواتي علشان اجيلك احضر ولادتك ان شاء الله
انا هروحلها لما ترجع من امريكا ان شاء الله
ب
لا ادعيلى دة انا اختك التانية

امريكا هيا ناقصة خنازير

طب كويس انك قولتى عشان كنت ناوية اروح لجوزها قريب
ب
كلو نااااااااااام
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 4 (4 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏little duck, ‏ياحب العمر كله
ي
السلام عليكم ازيكم
أ
yomizo;10500910:
مى
سعيد ده ساكن في الشيخ زياد
او مراته اسمها رضوى
؟؟


أيوة يا يميم :)

طلعنا معارف أهو من بعيد :) :)

يلا قولي لجوزك بقى وتعالي معانا :):)
ي
يتصفح الموضوع حالياً: 3 (3 عضو و 0 ضيف) ‏ياسمين100 100, ‏دارين د
أ
الوحش الفضائي صحييييييييييييي :(:(
ع
ازيكو يا بنات وحشتوني ، مبروك الجزء الجديد ، حد هنا و متخفي ؟؟ احضروا حالا (6)
ع
أنا لسه قاعدة أهه لو حد نفسه يشتشت
ي
عروسة ازيك اللى مسهرك كدا زى حالاتى
ع
ازيك يا ياسمين أنا الحمد لله كويسة بقالي فترة متعودة أصحى في الوقت ده فمهما أحاول أنام مابانامش و لو نمت ما بصحاش الفجر و بابقى مضايقة أوي ، و انتي ايه اللي مسهرك؟
ب
ازيكو انا جيت تانى
ب
انا بقى بتو لعملت كااااارثة دلوقتى

راحا جاى ع ادراج التسريحة قولت مش مشكلة انا بصلها وهيا مش بتعمل حاجة
وفاجئة جت جمبى وريحة اديها متغرقة برفان من بتاعى قولت يمكن رشت ومخدتش ف بالى

دلوقتى قولت اقوم ابص بصى لقتها فكت الرشاش من الازازة ومدلوقة كلها ف الدرج
ب
http://forums.3roos.com/t487288.html

حلو اوى ادخلو كدة
ع
ازيك يا مها البنوتة مش منيماكي و لا ايه؟
ب
الحمد لله

اااااااة نامت من 9 ل 11

وفايقةةةةةةةةةةةةةةة

وانا بفكر اقوم امسح بس مكسلللللللة
ب
ازيك انتى وازاى النونو

عرفتى هتجيبى بنت ولا ولد؟
ع
om_tota;10501310:
انا بقى بتو لعملت كااااارثة دلوقتى

راحا جاى ع ادراج التسريحة قولت مش مشكلة انا بصلها وهيا مش بتعمل حاجة
وفاجئة جت جمبى وريحة اديها متغرقة برفان من بتاعى قولت يمكن رشت ومخدتش ف بالى

دلوقتى قولت اقوم ابص بصى لقتها فكت الرشاش من الازازة ومدلوقة كلها ف الدرج



يا نهار أبيض ، هههههههه و الله البنات شربات اغسيليلها ايديها كويس بقى و ماتقوليش ان البرفان كان أصلي أحسن أزعل اوي
ي
عروسة نعومة;10501304:
ازيك يا ياسمين أنا الحمد لله كويسة بقالي فترة متعودة أصحى في الوقت ده فمهما أحاول أنام مابانامش و لو نمت ما بصحاش الفجر و بابقى مضايقة أوي ، و انتي ايه اللي مسهرك؟


مستنية اصلى الفجر بالمرة وانااااااااااام اخبار الحمل معاكى ايه
X