كوباية مايه;10500188:
لا مش عندى انا كنت هركبه وبعدين قولت هجيب يو اس بى وبعدين باباه قعد يقوله لما تحب مراتك تدخل النت تبقى تدخل عندنا
وجربت شويه بس لقيته هو وحماتى بيجيوا يقعدوا جمبى يبصوا انا بعمل ايه ويقروا كلامى معاكو وكدا
فا بطلت ادخل وبعدين ابقى قاعده مثلا والاقى حمايا يتسحب من ورايا ويقف يبص وحماتى نفس الحوار
وحماتى تقولى انتى بتكلمى شباب
اقولها شباب ايه بس يا طنط انا بكلم صوحابى فى الكليه
وبعدين اى صوره تشوفها على النت تقول لجوزى مراتك منزله صورها على النت وحاجات كدا وتبقى صورة جزمه ولا شنطه ولا حتى عربيه تقول ان دى حاجاتى الشخصيه وجوزى يتعصب ويركبه مليون عفريت
واللى تقراه تروح تسيح بيه عند عم جوزى بقى وعمته وخالته
يعنى مصر كلها بتعرف
لا ربنا يهديهم بس حاولي تقنعي جوزك يدخلك نت عندك في البيت و اتحججي بأي حجة