تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة
s
19-10-2009 | 11:37 PM
السلام عليكم ازيكم يابنات يا بطيخات يارغايات:tongue:
m
19-10-2009 | 11:56 PM
ازبكم
أ
20-10-2009 | 12:02 AM
انا جيييييييييييت مين هنا؟؟؟
أ
20-10-2009 | 12:03 AM
ازيك يا توتا يا حبيبتى عامله ايه يا قمره؟
s
20-10-2009 | 12:04 AM
هاللووووووووووو حد هنااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
m
20-10-2009 | 12:09 AM
بسبس ازيك عاملة ايه
أ
20-10-2009 | 12:16 AM
ازيك يا توتا عامله ايه يا روح ققلبى
انا تمااااام الحمدلله
بس مع الاسف شويه وهختفى عشان جوزى هيكون جيه
عشان مجاش من الصبح
قومت عشان اعمله الغدا ومستنياه من ساعة ما مشيت من هنا ومجاش
عاااااااااااااااااااااااا
انا تمااااام الحمدلله
بس مع الاسف شويه وهختفى عشان جوزى هيكون جيه
عشان مجاش من الصبح
قومت عشان اعمله الغدا ومستنياه من ساعة ما مشيت من هنا ومجاش
عاااااااااااااااااااااااا
m
20-10-2009 | 12:27 AM
ربنا يجيبهولك بالسلامة
m
20-10-2009 | 12:28 AM
طيب انت اتفقتي معاه حيصلحلك الكمبيوتر ولا ايه عشان ما تقعديش لوحدك هناك و حتوحشينا
أ
20-10-2009 | 12:28 AM
أ
20-10-2009 | 12:30 AM
ربنا يخليكى يا قمر
والله مش عارفه هيعمل ايه بس مشكلته ان فاتورة تليفون البيت 600 جنيه مفيهاش مكالمات خالص كلها نت
ودا معصبه منى جدا
فا الموضوع محتاج جرعه مكثفه من الدلع والمسكنه والدموع عشان يعملهولى هههههههههههههههه
والله مش عارفه هيعمل ايه بس مشكلته ان فاتورة تليفون البيت 600 جنيه مفيهاش مكالمات خالص كلها نت
ودا معصبه منى جدا
فا الموضوع محتاج جرعه مكثفه من الدلع والمسكنه والدموع عشان يعملهولى هههههههههههههههه
أ
20-10-2009 | 12:32 AM
اتكلموا بقى قبل ما امشى انا ممكن اختفى فى اى لحظه عشان هيكون جوزى جيه
m
20-10-2009 | 12:35 AM
طيب هو هناك مافيش DSL
أ
20-10-2009 | 12:35 AM
السلام عليكم :)
m
20-10-2009 | 12:36 AM
ناويتي تسمي البيبي ان شاء الله ايه؟
m
20-10-2009 | 12:36 AM
و عليكم السلام امة الله ازيك
أ
20-10-2009 | 12:38 AM
لا مش عندى انا كنت هركبه وبعدين قولت هجيب يو اس بى وبعدين باباه قعد يقوله لما تحب مراتك تدخل النت تبقى تدخل عندنا
وجربت شويه بس لقيته هو وحماتى بيجيوا يقعدوا جمبى يبصوا انا بعمل ايه ويقروا كلامى معاكو وكدا
فا بطلت ادخل وبعدين ابقى قاعده مثلا والاقى حمايا يتسحب من ورايا ويقف يبص وحماتى نفس الحوار
وحماتى تقولى انتى بتكلمى شباب
اقولها شباب ايه بس يا طنط انا بكلم صوحابى فى الكليه
وبعدين اى صوره تشوفها على النت تقول لجوزى مراتك منزله صورها على النت وحاجات كدا وتبقى صورة جزمه ولا شنطه ولا حتى عربيه تقول ان دى حاجاتى الشخصيه وجوزى يتعصب ويركبه مليون عفريت
واللى تقراه تروح تسيح بيه عند عم جوزى بقى وعمته وخالته
يعنى مصر كلها بتعرف
وجربت شويه بس لقيته هو وحماتى بيجيوا يقعدوا جمبى يبصوا انا بعمل ايه ويقروا كلامى معاكو وكدا
فا بطلت ادخل وبعدين ابقى قاعده مثلا والاقى حمايا يتسحب من ورايا ويقف يبص وحماتى نفس الحوار
وحماتى تقولى انتى بتكلمى شباب
اقولها شباب ايه بس يا طنط انا بكلم صوحابى فى الكليه
وبعدين اى صوره تشوفها على النت تقول لجوزى مراتك منزله صورها على النت وحاجات كدا وتبقى صورة جزمه ولا شنطه ولا حتى عربيه تقول ان دى حاجاتى الشخصيه وجوزى يتعصب ويركبه مليون عفريت
واللى تقراه تروح تسيح بيه عند عم جوزى بقى وعمته وخالته
يعنى مصر كلها بتعرف
C
20-10-2009 | 12:39 AM
ايمي ما هو فعلا للمضغ والبلع، بس اللي استغربته ساعتها انه مكتوب علي العلبة من بره مضغ بس ومن جوا في النشرة مكتوب للاتنين، بس انا مضغته مرة او مرتين ومن بعدها قلت توبة ابلعه وخلاص.
أ
20-10-2009 | 12:39 AM
وعليكم السلام والرحمه يا مى عامله ايه يا جميله؟؟
توتا والله يا روح قلبى ما اعرف هسميه ايه وجوزى اخد قرار اننا مش هنتكلم فى الموضوع دا غير بعد الولاده والله مش عارفه اقوله ايه وانا زهقاااااااااانه من الموضوع دا جداااااااااااا
توتا والله يا روح قلبى ما اعرف هسميه ايه وجوزى اخد قرار اننا مش هنتكلم فى الموضوع دا غير بعد الولاده والله مش عارفه اقوله ايه وانا زهقاااااااااانه من الموضوع دا جداااااااااااا
أ
20-10-2009 | 12:40 AM
مضغ ايه وبلع ايه يا بنتى خليكى معانا بقولك ماشيه عاااااااااااااا