تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
yomizo
20-09-2009
1,950 رد
111,080 مشاهدة
كوباية مايه;10324152:
,؛.وازعل ليه يا هوبا يا عبيطه انتى هو فى حاجه تزعل؟؟ لا انا مش حساسه خالص من ناحية الموضوع دا
,؛.متخافيش عادى ومش بحس بالنقص خالص بالعكس انا الحمدلله تماااااام وبعدين يميم شافتنى لايف وتقولك مفياش حاجه ناققصه عنكم يعنى ههههههههههههههههههههههه عندى عدد 2 ايد وعدد 2 رجل وعدد2 عين وزيهم ودان يعنى الحمدلله هههههههههههههههه
و2 صدر كمان ههههههههههههههههههه
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
26-09-2009 | 02:24 PM
,؛.لا انا جاتلى وانا فى ثانويه عامه يا هوبا يعنى من زممااااااااااان وشيلتها من زماان وباخد 50 بقالى 7 سنين يعنى عاااااادى الحمدلله بس متلغبطيش وخديها كل يوم فى نفس المعاد عشان ميحصلش لغبطه وتتعبى حرام
,؛.انا عندى واحده صحبتى بشعه بجد مش بتاخد بالها ومش بتاخد الحبايه غير كل اسبوع مره وتقولى مش مهم بس فى الضياع
لا الحمد لله يا بسبس بخدها كل يوم نفس المعاد
اناا ليا سنتين كده بخدها والحمد لله علي كل حال
والمفروض صاحبتك تاخدها حرام كده الاهمل بجد بيجب نتايج وحشششه بعد الشر عليها وعلينا يارب
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
26-09-2009 | 02:27 PM
,؛.يميم انتى قليلة ادب هههههههههههههههههههههههههه,
هدي انتي لسه مرجعتيش من عند الدكتور؟
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
26-09-2009 | 02:29 PM
,؛.طيب استمرى يا هوبا كدا انتى تمام بس حاولى كل شويه تعملى تحليل احسن يعنى كل سنه اعمليه مره عشان تطمنى ان كله تمام,
مانا عارفه انها ولدت من زمان بس انا افتكرت انها مصوراها فيالحمل اصلها فشكلت اوى
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
26-09-2009 | 02:30 PM
iiiiiiiiiiiiiii
ليه بس يابسبس ده ماقلتش على الحاجات التانيه كمان ههههههههههههههههههه
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
26-09-2009 | 02:32 PM
,؛.لا يا يميم هى تحسيها اتنفخت فجأه كدا وكل حاجه كبرت ماشاء الله يعنى ربنا يجعل كلامنا خفيف عليهم
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
26-09-2009 | 02:34 PM
,؛.ههههههههههههههههههههههههههههه والله بردو قليلة ادب هههههههههههههههههههههههههههه
,؛.نفسى اكل مكرونه بالبشاميل ,ظ؛.
,؛.يالهوى بقيت ماسورة اكل كل شويه نفسى فى حاجه عاااااااااااا,
هههههههههههههههههه عسل يا يميومتي
بسبس
سنه كتيييير اوي انا بعمل كل 3 شهور
اصلا مسلمه الموضع لجوزي بما ان داخل تخصصه بس برده احب اتطمن
انا جيت اصبح على القمرات
وقايمة انضف وحرجعلكم تانى ان شاء الله
وحشتيييييييييييييينى يابسبس انتى والواد بقلظ
يميومتى يارب تقومى بالسلامة يارب انتى واحلى سلمى ويباركلك ف موكة يارب
بيبو ازيك وازى عتريس ؟
هوبا ازيك وازى نودى ؟
سلام مؤقت
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
26-09-2009 | 02:40 PM
,؛.والله يا هوبا انا مش بعمله كتير هو كل 6 شهور بس انا قولتلك كل سنه عشان متستتقليش الموضوع بس مش اكتر
,؛.ساسو الجميله وحشتينى والله والحمدلله بقلظ تمااااااام وبيبوسك امووواه
ازيك يا ساسو الحمد لله احنا تمام
ياسمين ازيك وازي البنات
ص
صوت العيون ʚϊɞ ṨỠЙḍỠṧ ʚϊɞ
عروس ماسية
26-09-2009 | 02:41 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ساسو وياوحشه مش بتسالي عليا اخالص بس افحمتيني خلاص دعتيلي انا وموكة وسلمى يبقى خلاص هاعفو عنك
ترجعى بالسلامه ومش تتااخري
السلام عليكم ازيكم جميعا
hoba555, smily547, كوباية مايه, yomizo, garfeild
اهلا منورو
كنتى مختفيه فين يابت الكام يوم اللى فاتوا ولا سافرتى في العيد ؟؟
بسبس كلى خضاروفاكهه احسن بدل ماتبقى عامله زىى في الحمل الاولانى انا تخنت بعد الشر عنك بتاع 25-27 كيلو من كتر اللغ بيرده طوللل اليوووووم
بنتى ق تحفر في راسي ( قصدى تسرحلى ) ااااااااااااااااااااااااااااااع