تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
ع
26-09-2009 | 01:18 PM
ازيك يا بسبس تعالي انا اكل معاكي بس بتاكلي ايه الاول
y
26-09-2009 | 01:23 PM
ع
26-09-2009 | 01:24 PM
انا هووووووون
ع
26-09-2009 | 01:24 PM
يميم ان شاء الله تدخلي تطمنينا بعد ما ترجعي بيتك بالسلامه
ق
26-09-2009 | 01:25 PM
ازيك يا يميم عاملة ايه؟
انا يا هوبا رضخت للعيلة وروحت للدكتورة اللى بتتعامل معاها بنات العيلة .. هى فى الجيزة.. اسمها د. ناهد عبد النعيم ..
انا يا هوبا رضخت للعيلة وروحت للدكتورة اللى بتتعامل معاها بنات العيلة .. هى فى الجيزة.. اسمها د. ناهد عبد النعيم ..
d
26-09-2009 | 01:27 PM
ازيك يا يميم عاملة ايه واحشاني جدااااا
y
26-09-2009 | 01:30 PM
اهلا دندونه وانت كمان وحشانى اوى يابت انت وان شاء الله تطلعى حامل وتيجى مكانى بقى :)
بيبيو وهل دى كويسه اصل مابثقش في دكاتره النساء الستات خالص غير في استشارات على السريع لكن اختصاصات لا
طب المهم انك متكونيش رضختى لحاجه ارفاكى او تعباكى لاسمح الله
يعنى يارب تكون اهل للثقه اللى بنات العيله عاملنهالها دى
بيبيو وهل دى كويسه اصل مابثقش في دكاتره النساء الستات خالص غير في استشارات على السريع لكن اختصاصات لا
طب المهم انك متكونيش رضختى لحاجه ارفاكى او تعباكى لاسمح الله
يعنى يارب تكون اهل للثقه اللى بنات العيله عاملنهالها دى
أ
26-09-2009 | 01:30 PM
,؛.كنت ببص على المنتدى عاملين ايه يا قمرات؟؟؟؟ يميم الدكتور قالك الولاده امتى؟؟؟,
,؛.هوبا باكل سندوتشات جبنه نيستو بالخيار
,؛.هوبا باكل سندوتشات جبنه نيستو بالخيار
y
26-09-2009 | 01:31 PM
بت يابسبس انا ان شاء الله هاولد يوم الخميس الجاى خلاص
y
26-09-2009 | 01:34 PM
واديت لماما فكره انك هتبقي تتصلي عندها عشان تطمنى عليا
ع
26-09-2009 | 01:34 PM
وكويسه يا ببيو وفين في الجيزه
أ
26-09-2009 | 01:37 PM
,؛.طيب قشطه يا يميم انا ان شاء الله احتمال كبير هبقى فى القاهره فى الوقت دا عشان هاجى اسلم على بابا قبل ما يسافر وكدا هبقى اكلمك على الجمعه او السبت ان شاء الله ويارب تقومى بالسلامه يا يميم يا بنت ام يميم يااااااااارب
ق
26-09-2009 | 01:38 PM
اه هى بصراحة ما شاء الله كويسة قوى وكلهم ولدوا معاها وكويسين وزى الفل
وانا اصلا مش بحب اروح لدكاترة نسا رجالة.
هى عند مدرسة الجيزة الاعدادية بنات .. فى سوق هناك كده
وانا اصلا مش بحب اروح لدكاترة نسا رجالة.
هى عند مدرسة الجيزة الاعدادية بنات .. فى سوق هناك كده
ق
26-09-2009 | 01:38 PM
ربنا يقومك بالسلامة يا يميم وتجيبيلنا قمرة ان شاء الله
أ
26-09-2009 | 01:40 PM
,؛.انا مش بحب الدكاتره الستات بسهم بيتكلموا بالمفتشر وبيحرجوا الواحده بصراحه
ع
26-09-2009 | 01:41 PM
بالهنا والشفا يا بسبوس
بيبو ان شاء الله ربنا يتمملك اللي باقي علي خير يارب ومادام مرتاحه نفسيا معاها يبقا تمام
بيبو ان شاء الله ربنا يتمملك اللي باقي علي خير يارب ومادام مرتاحه نفسيا معاها يبقا تمام
ع
26-09-2009 | 01:42 PM
والله عادي يا بسبس رجاله وستات وممرضات كلهم بيتكلمو مفتشر
أ
26-09-2009 | 01:42 PM
,؛.يا جدعان انا البيبى عندى حركته قليله اوى اوى قعد يومين كدا يلعب كراتيه فى بطنى ودلوقتى يخبط خبطه واحده ويسكت طوووووووووووووووول النهار
y
26-09-2009 | 01:43 PM
ابوكى مسافر فين ان شاء الله يا بسبس
يروح ويرجع بالسلامه
وتسلموا ياقمرات
يروح ويرجع بالسلامه
وتسلموا ياقمرات
أ
26-09-2009 | 01:45 PM
,؛.لا واللهيا هوبا انا الدكتور بتاعى بيتكلم باحترام جدااااااااااااااااا جدااااااااا وحتى وهو بيكشف نسا مش بيبص وبيفضل عينه فى عنيكى مش زى الستات خالص وحتى الكلام بيبقى علمى كدا
,؛.انا روحت لدكتور ست يالهوى على الكسوف اللى كنت فيه بجد مكنتش طيقاها ومش بتقول جماع مثلا او علاقه زوجيه لا بتقول كدا بالمفتشر يااااااااااااااااع بجد خلتنى ابطل اروحلها من الكسوف
,؛.انا روحت لدكتور ست يالهوى على الكسوف اللى كنت فيه بجد مكنتش طيقاها ومش بتقول جماع مثلا او علاقه زوجيه لا بتقول كدا بالمفتشر يااااااااااااااااع بجد خلتنى ابطل اروحلها من الكسوف