تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
d
26-09-2009 | 11:48 AM
في حد هنا و لا رحتوا فيييييييين
ق
26-09-2009 | 11:58 AM
معلش يا دودو ربنا معاكى ان شاء الله
ازيك يا دندونة عاملة ايه؟
ازيك يا دندونة عاملة ايه؟
ق
26-09-2009 | 11:59 AM
بصى يا ستى اعراض الحمل بتفرق من واحدة للتانية.. لما جه عليا ميعاد البريود بقيت بحس بألمها وألم فى الصدر وحكة فيه جامدة .. ولغاية ماحللت ماكنش فى اعراض تانى لحد ماوصلت للشهر ونص تقريبا بدأت بقى الاعراض التانية بتاعت الغثيان والقئ والكسل
وطبعا بتفرق من حد للتانى
وطبعا بتفرق من حد للتانى
ق
26-09-2009 | 12:01 PM
عايزة اولد بقى
d
26-09-2009 | 12:06 PM
ربنا يتملك على خير يا بيبو و تولدي بالف سلامة يااااااااارب
اصلي انا حاسة الايام دي ان عظمي كله مكسر و ظهري بيوجعني و مش قادرة اوطي و لا اجيب حاجة من الارض و ارفانة على طول و حاسة اني عايزة ارجع مش عارفة و صداع مستمر بس انا البريود كانت عندي يوم 13- 9 و قعدت 5 ايام او 6 مش فاكرة
اصلي انا حاسة الايام دي ان عظمي كله مكسر و ظهري بيوجعني و مش قادرة اوطي و لا اجيب حاجة من الارض و ارفانة على طول و حاسة اني عايزة ارجع مش عارفة و صداع مستمر بس انا البريود كانت عندي يوم 13- 9 و قعدت 5 ايام او 6 مش فاكرة
ق
26-09-2009 | 12:12 PM
طيب هم اليومين دول ايام تبويض؟
هى ميعادها امتى؟
هى ميعادها امتى؟
d
26-09-2009 | 12:18 PM
انا اعرف ان ايام التبويض بتقي من اليوم التاسع من بداية الدورة لحد 13 او ال 15 الايام دي ايام تبويض فعلا عندي لانها كانت عندي يوم 13 - اول يوم يعني المفروض النهاردة اليوم ال 13
ق
26-09-2009 | 12:25 PM
بصى انا مش عارفة بصراحة ومش عايزة افتى
اصبرى احسن وماتفكريش قوى فى الموضوع واللى فيه ربنا يكتبهولك ان شاء الله
ولو حمل اعتقد ان هو كده حصل بدرى فممكن لو عملتى تحليل قبل البريود هيبان ان شاء الله
اصبرى احسن وماتفكريش قوى فى الموضوع واللى فيه ربنا يكتبهولك ان شاء الله
ولو حمل اعتقد ان هو كده حصل بدرى فممكن لو عملتى تحليل قبل البريود هيبان ان شاء الله
ق
26-09-2009 | 12:26 PM
ربنا يرزقك ان شاء الله وتشتركى معانا رسميا يا دينا يارب
d
26-09-2009 | 12:29 PM
طيب مش المفروض ان لو شكيت ان في حمل البريود ما تجيش و لا ايه النظام يعني لو البريود اتأخرت أد إيه ابدأ أفكر
ق
26-09-2009 | 12:33 PM
اسبوع يا دندونة.. لو اتأخرت اسبوع تعملى التحليل.. بس لو الحمل حصل بدرى التحليل بيبين برضه بدرى
بس خلى بالك ان التفكير فى الموضوع كتير بيأخر البريود على الفاضى .. والقلق والتوتر بيأخروا الحمل.. عشان كده بقولك هدى نفسك وحاولى ماتفكريش اوى فى الموضوع..
بس خلى بالك ان التفكير فى الموضوع كتير بيأخر البريود على الفاضى .. والقلق والتوتر بيأخروا الحمل.. عشان كده بقولك هدى نفسك وحاولى ماتفكريش اوى فى الموضوع..
d
26-09-2009 | 12:38 PM
و الله يا بيبو انا مش بفكر بس حاسة ان صحتي في النازل و ان فعلا جسمي كله بيوجعني جداااا
ع
26-09-2009 | 12:58 PM
حد هنا
ع
26-09-2009 | 01:01 PM
يميم استعملي بامبرز والله هو اللي هيستحمل الفوطه النونو دي مش هتقعد بجد نص ساعه
انا في ايام البيرو بجيب برايف حلو اوي قطن وعمله ما عمل حساسه كاني مش حاطه حاجه اصلا بجد تحفه
انا في ايام البيرو بجيب برايف حلو اوي قطن وعمله ما عمل حساسه كاني مش حاطه حاجه اصلا بجد تحفه
أ
26-09-2009 | 01:07 PM
,؛.ايه دا مفيش حد ولا ايه؟؟؟ طيب دانا عملت الفطار وجيت يعنى هاكل لوحدى ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟
d
26-09-2009 | 01:09 PM
انا موجودة هنا من زمان
ق
26-09-2009 | 01:14 PM
سلامتك يا دندونة.. ان شاء الله خير وتبشرينا
ازيك يا هوبا وبسبس؟
ازيك يا هوبا وبسبس؟
ع
26-09-2009 | 01:16 PM
دينا ان شاء الله خير يا حبيبتي
ويارب تجي تنضمي للبنات الشهر ده
الحمد لله يا بيبو تمام
صحيح انتي بتابعي مع مين
ويارب تجي تنضمي للبنات الشهر ده
الحمد لله يا بيبو تمام
صحيح انتي بتابعي مع مين
y
26-09-2009 | 01:17 PM
انا هنااااااااااااااااااااااااااااااااا
شوفتوا ده
كيفية تغيير الحفاض – مع مجموعة صور تعريفية متتالية
شوفتوا ده
كيفية تغيير الحفاض – مع مجموعة صور تعريفية متتالية
d
26-09-2009 | 01:17 PM
ان شاء الله يا بيبو