kato;10320770:
يميم يارب تولدى بالسلامة يا حبيبتى ونطمن عليكى انتى والبيبى بأذن الله وربنا معاكى يارب
هدى مبروك حاجة لولى تعيشا يا قمر وتجبيلها كمان وكمان يارب
الله يبارك فيكى يا كاتو عقبال حاجة هايدى :)
kato;10320770:
يميم يارب تولدى بالسلامة يا حبيبتى ونطمن عليكى انتى والبيبى بأذن الله وربنا معاكى يارب
هدى مبروك حاجة لولى تعيشا يا قمر وتجبيلها كمان وكمان يارب

yomizo;10320781:
مبروك ياهدى حاجه اللولي القمره
بس انت ليه مش بتورينا حاجتها
ماتصوريها ولا خايفه تتحسد زيي هههههههههههههه
لا بجد
انا على العموم صورتهم بس بكسل ارفعهم
salad;10320809:
هدى ازيك يا بنوته مشفتكيش من زمان اخبار بلبله ايه واخبارك انتى ايه يلا شدى حيلك قربتى
بصى هقولك على حاجه البيبى فاين ناس كتير مش بتشكر فيها والبيبى جوى موش حلوه وموش وحشه بس موش عاجبتنى استخدمت منها واحده وباقى الباكيت زى ما هو احسن حاجه جربتها بامبرز سعودى ومولفيكس وفى كمان كان بيبي بس غالى قوى وبرده انتى شوفى اللى يريحك بس نصيحه لو هتجيبى نوع واحد هاتى باكيت موش كبير ولو هتجيبى كذا نوع برضه هاتى باكتات صغيره عشان تشوفى ايه اللى هيريح بلبله
crazy ananas;10320842:
عيال انا هقوم انام لانى بسقط
وفى شباب تحتينا صوتهم عالى عملين زى مايكونوا هيقتلوا بعض حاجه تقرف بيهزرو هزار بوابين
toty858;10320850:
نوسة صور الحلق ا
crazy ananas;10320892:
لا هبله وله حاجه يا هدى حوشى وجبيه تكون لولى دخلت المدرسه فتخافى تلبسهولها فتشيليهولها لما تكبر
يله تصبحوا على خير انا خلااااااااااااص
أجمل ايام العمر;10320864:
ما شاء اللله حلو
مش بيتاثر بالمية ...؟؟؟
أجمل ايام العمر;10320877:
انا بقى مصممة اجيب حلق دهب ابيض للولى لانى مش بحب الدهب اصا و مش لاقية غير الماظ ب 650 قد النمنمة ....
وواحد تانى باين شوية ب 3500 و ماما قالتلى انتى هبلة
أجمل ايام العمر;10320913:
انا قلت من النقوووط يا انووووس :D
toty858;10320991:
العفو يا انوسة على اية ياقمر بس شوفتى الحلق الطبي من ورا بريمة عادية مش بلاستيك خالص
خالص ياهدى انا فضلت ملبساة لمايا 3 شهور كاملة كنت خايفة اقلعولها ودنها تطلع في ايدى :) وزى مهوة اهوة الصورة دى دلوقتى مش ساعة مااشتاريتو :)
خليها في الاول تلبس دهب اصفر علشان هيكون احلى على ابيبيهات
وبعدين الالماظ مش هيتفهم انو الماظ غير انة ممكن يقع بمنتهى السهولة
النقوط هتفضلى تقولى اجيب اية اجيب اية وومش هتعرفي تجيبي حااجة
فلوس مايا زى ماهية :(
جبتلها اسورة ب650 على العيد
وهيا عندها سلسلة باسمها وسلسلة تانية فيها لعب وحروف والخواتم وحشة اوى ملقتش حاجة عجبتنى وعندها حلقين وغويشة فلاحى كدة كان حمايا جايبها والفلوس بحالها مش لاقية حاجة اجبها صحيح تفتكرو اجيب اية (i)