تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
ص
http://forums.3roos.com/t485161.html
c
محدش قالى الدم اللى فى مناخيرى ده من ايه :
أ
يميم

تقومي بألف سلامة إن شاء الله انتي وتوتي

متنسيش تسيبى نمرتك علشان البنات يطمنونا عليكي

ومتنسينيش من دعوة حلوة كده على السريع اني آخد الكرسي بتاعك اللي هنا :)
s
انا موش عامله متابعه لزيود بوديه لو تعبان بس شكلى كده مبوظه الدنيا
s
دم ايه يا اناناسه
أ
crazy ananas;10320439:
محدش قالى الدم اللى فى مناخيرى ده من ايه :


الحامل يا أنوس بيبقى دمها سايل عن الناس العادية علشان كده تلاقي مناخيرها ساعات تنزف أو لثتها ... أنا طول الحمل سناني مغرقة الدنيا ولما سألت الدكتورة قالت لي عادي جدا سواء موضوع المناخير أو السنان

فطالما الضغط سليم يبقى متقلقيش :)
ا
salad;10320369:
انا عندى زيود موش بيكشط خالص حتى لما بكرعه او بديله لبن صناعى عمره ما قشط ولا مره اوديه لدكتور ولا عادى

لا يبقي ماشاء الله فم المعدة عنده كويس بس اهم حاجة زيادة الوزن
ع
ماما بتعيط :(
صحبتها اتطلقت امبارح وانا واله مسكه نفسي بالعافيه
ا
salad;10320444:
انا موش عامله متابعه لزيود بوديه لو تعبان بس شكلى كده مبوظه الدنيا

مش لما بتروحي الدكتور بيوزنه؟ ومدام وزنه ومعلقش يبقي الزيادة طبيعية بس لما تروحي المرة الجاية اتكلمي مع الدكتور في الموضوع ده
أ
salad;10320444:
انا موش عامله متابعه لزيود بوديه لو تعبان بس شكلى كده مبوظه الدنيا


لا مبوظة الدنيا ولا حاجة

هو يعني عنده كام شهر علشان تبقى الدنيا باظت

بصي يا ستي مهم أول سنة تروحي متابعة شهرية عند دكتور للبيبي ... ده غير زيارات العيا ربنا يعافيهم ويحفظهم من كل مكروه ... يتوزن ويتقاس طوله وتسألي على ككل حاجة تيجي على بالك ... علشان تبقى في الأمان ... وبرضه تعرفي التطعيمات ومواعيدها والكلام ده كله
c
ربنا يكرمك يا مى طب هو لو الضغط فى حاجه ممكن يكون فى اعراض تانيه

وله لو فى دم فى المناخير ومن غير اى اعراض عادى مش ضغط

اصله بيجى فجاه ومش كتير يعنى بس اللى انا مستغرباله انه بيجى من فتحه واحده بس نفسها كل مره
هو ممكن تكون جيوب انفيه وله حاجه


سؤال خارج الموضوع حد يعرف حاجه عن كامير فوجى الديجيتال ايه نظامها وايه احسن نوع فالديجيتال
أ
hoba555;10320470:
ماما بتعيط :(
صحبتها اتطلقت امبارح وانا واله مسكه نفسي بالعافيه


إنا لله وإنا إليه راجعون

الله المستعان

ربنا يصبرها ويخفف عنها
ع
والله اعده محبوسه في الاوضه مش عايزه اخرج واشوفها كده
حسبي الله ونعم الوكيل
c
لا حول وله قوه الا بالله ليه بس يا هوبا

هو فعلا الرجاله لما بتكبر بتتهطل وله ايه على راى هنيدى
c
هدى انتى كل ده بتقرى اللى فات خاليكى معانا شويه
وبعدين انتى كان فى واحده بتسئل على حركه البيبى تقوليها اصله مزنوق زى ما نكون لبسين جزمه ضيقه قصدك ايه يعنى احنا جزم ههههههههههههههههههههههههههه
أ
crazy ananas;10320500:
ربنا يكرمك يا مى طب هو لو الضغط فى حاجه ممكن يكون فى اعراض تانيه

وله لو فى دم فى المناخير ومن غير اى اعراض عادى مش ضغط

اصله بيجى فجاه ومش كتير يعنى بس اللى انا مستغرباله انه بيجى من فتحه واحده بس نفسها كل مره
هو ممكن تكون جيوب انفيه وله حاجه


سؤال خارج الموضوع حد يعرف حاجه عن كامير فوجى الديجيتال ايه نظامها وايه احسن نوع فالديجيتال


لو حبة قليلين والضغط سليم غالبا بتبقى شعيرات دموية ضعيفة ... الجيوب الأنفية دي حاجة تانية خالص ربنا يعافيكي ويعافي الجميع


مش عارفة الصراحة فوجي نظامها ايه ... أحسن نوع على الإطلاق كانون ... أنا عندي بنكيو ومش حلوة :( عايزة أجيب واحدة تانية
ع
اصل سبحان الله موضوع صحبتها ده شغال مع موضوع حما اختي اللي عملي فيها نوغه وراح اتجوز واحدده كانت زمان تقولو يا عمو
وكل الرجله بجد اتهطلو لدرجه اني بقيت اشك في اي حد اي حد
s
هو وزنه الحمد لله كويس ولما بتوزن كل مره بيكون فيه نمو بس فعلا حاجه غريبه
c
والله يا مى النهارده الدم كان زياده شويه عن اى مره عشان كدا اتخضيت
ربنا يستر ويكملها على خير

اما البنكيو فعلا رخمه كانت مع جوزى وباظت
اصلى شوفت فوجى النهارده فى كارفور وكانت حلوه وسعرها حلو بس مش عارفه هى كويسه وله لا
ع
بكام فوجي يا نوسه
X