تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
ع
الحمد لله يا سمايلي تمام يا قمر انتي عايمله ايه
ونوسه يا جميل ازيك ؟
c
وله يهمك يا توتى انا عارفه بتعبك :)
c
انا الحمد لله يا هوبا وندى عمله ايه
ا
بتتعبينى اية ياعبيطة انتى اختى والله
بليز مام في كايرو مول الدور التالت
s
الحمد لله تمام يا هوبا
ازيك يا اناناسه مبروك دخولك التاسع
ع
الطقم ده كان صيفي ولا شتوي
انا مش عارفه ليه مبحبش البس ندي جيبات في الشتا بتصعب عليا حتي لو هلبسها كولون برده بقول تلاقيها بردانه
بس الشتا ده ناويه اتجرا
نوسه بليز مم في كايرو مول
ا
كان شتوى يا هوبة بس تقيل متخافيش :)
ا
مايا اعدة على رجلى ومتنحة بشكل في الكمبيوتر مش عاوزة تعمل اى حاجة غير انها تتفرج بعمل اية :)
c
بعيد عليا قوى

ازيك يا سمايلى الله يبارك فيكى وعقبالك يارب وتقومى بالسلامه ان شاء الله
ق
toty858;10319084:
الحمد لله يا بيبو انتى اية الاخبار مع الحمل خلصتى فترة الوحم الحمد لله

اه الحمد لله .. ربنا يسهل .. بدأت اتوحش فى الاكل..
crazy ananas;10319102:
سالخير

سالخير يا انوس عاملة ايه
hoba555;10319138:
ازيكم
اخباركم اييه؟

ازيك يا هوبا وازى ندى
smily547;10319165:
مساء الخير يابنات

ازيك ياهوبا وازي ندي

ازيك يا سمايلى عاملة ايه
ع
طيب معلش يا توتي لو فيها رخامه متعرفيش كوافير كويس في الهرم او فيصل عايزه اقص شعري
ع
الحمد لله تمام يا بيبو الحمد لله انك عديتي من شهور الوحم
نوسه اعتقد ليه فرع تاني بس مش فاكره فين
ا
انا معرفش حد شاطر بصراحة غير نينا وبنتا ممتاز جدا جدا
s
ازيك انت يا قصه
(
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

مساء الخير يا حوامل
(f)
ق
هو فعلا يا جماعة لبس 0-3 بيبقى موجود طول السنة؟ ولا لما اجى اشترى فى الشتا هتسوح ومش هلاقى صيفى؟
c
ماشاء الله يا توتى ربنا يخليهالك يارب




قوليلها دول من اناناسه
ق
الحمد لله كويسة

ازيك يا كاتو عملة ايه
ع
مين نينا ونينتا ده فيين؟
ع
ليه يا قصه اشتري في المعاد الي هتولدي فيه هتلاقي ان شاء الله
مساء النور يا كاتور ازيك
X