ايه كل اللبس ده
انا عن نفسي ان شاء الله هالبس توتى الاسبوع الجاى لما اولد بالسلامه فانله نص كم وعليها سالوبيت قطيفه خفيفه وبس وتتلف في كوفرته وخلصنا
اانا مش عاوزة البت تكمكم ولا ريحتها تطلع من الحر الجو برده نوعا ما لسه حر مش بتاع برد ولا لبس تقيل
تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
y
25-09-2009 | 04:17 PM
m
25-09-2009 | 04:20 PM
انتى خلاص هتولدى الاسبوع الجاى ان شاء الله يا يم يم ؟
y
25-09-2009 | 04:28 PM
اه ياماري ان شاء الله يوم الخميس الجاى
يعنى زى دلوقتى توتى هتبقى معانا :) باذن الله
ادعى انت بس تطلع توتى مش توت :)
وبالسلامه يارب ان شاء الله انا وهى
يعنى زى دلوقتى توتى هتبقى معانا :) باذن الله
ادعى انت بس تطلع توتى مش توت :)
وبالسلامه يارب ان شاء الله انا وهى
ع
25-09-2009 | 04:30 PM
ربنا يقومك بالسلامه يا يميم انتي والبنوته ان شاء الله
وابقي انا اجي مكانك ان شاء الله
وابقي انا اجي مكانك ان شاء الله
m
25-09-2009 | 04:31 PM
yomizo;10318025:
اه ياماري ان شاء الله يوم الخميس الجاى
يعنى زى دلوقتى توتى هتبقى معانا :) باذن الله
ادعى انت بس تطلع توتى مش توت :)
وبالسلامه يارب ان شاء الله انا وهى
حلو توت ماله علي الاقل تغير شويه
y
25-09-2009 | 04:32 PM
معانى جايبالها شويه لبس حلوين اوى وامبارح كمان اشتريتلها فانلات عاديه بكباسين من تحت بس مقاس 0-3 من سيبينز حلوين اوى
التلاته مع بعض ب 35 جنيه وقطن نص كم
وفي منهم بكم وكت
وجالى لبس تانى ليها من برا
وكمان عندى حاجات بتاعت ملوكه سالوبيتات بيت وخروج عادى لان اول تلات شهور مش هنخرج خروج يعنى يستاهل سالوبيتات للخروج مخصوص
التلاته مع بعض ب 35 جنيه وقطن نص كم
وفي منهم بكم وكت
وجالى لبس تانى ليها من برا
وكمان عندى حاجات بتاعت ملوكه سالوبيتات بيت وخروج عادى لان اول تلات شهور مش هنخرج خروج يعنى يستاهل سالوبيتات للخروج مخصوص
ع
25-09-2009 | 04:33 PM
ههههههههه توت ولا توتي كللله حلو
وان شاء الله يجي بالسلامه يارب
وان شاء الله يجي بالسلامه يارب
m
25-09-2009 | 04:33 PM
hoba555;10318045:
ربنا يقومك بالسلامه يا يميم انتي والبنوته ان شاء الله
وابقي انا اجي مكانك ان شاء الله
ايه ياهوبا مستعجله اوي....انتي ماسحيتيش باعراض الوحم ولا ايه علشان تتكرري الجريمه دي تاني...فات شهرين شوفت فيهم الويل وحرمت يابابا ههههه
m
25-09-2009 | 04:33 PM
ربنا معاكى يا يميم ويقومك بالسلامه وتشوفى نونتك ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب فى احسن حال
y
25-09-2009 | 04:34 PM
لا مش طالبه تغيير دلوقتى ياميكو اللى بياهخد على تربيهالبنت في الاول صعب الولد عليه بعدين مع ان العكس سهل اوى
لكن لسه بقى هاشوف حاجات ماشفتهاش واخبيها من التانين واعلم في ياااااااااااه لا البنات نعمه ياشيخه خليهم يدخلوا باباهم الجنه
لكن لسه بقى هاشوف حاجات ماشفتهاش واخبيها من التانين واعلم في ياااااااااااه لا البنات نعمه ياشيخه خليهم يدخلوا باباهم الجنه
ع
25-09-2009 | 04:34 PM
حلوين يعني يا يميم
انا لما لقيت في كارفور لبس مش عارفه اترددت اوي ولما مسكت القماشه بتعه فستان كنت حاسه انه هيكش
لنها كانت واقفه كده
انا لما لقيت في كارفور لبس مش عارفه اترددت اوي ولما مسكت القماشه بتعه فستان كنت حاسه انه هيكش
لنها كانت واقفه كده
y
25-09-2009 | 04:36 PM
يارب ياوهويا يارب نقوم بالسلامه وخلاص
وغالبا هاسمى البت سلمى وامري لله
وغالبا هاسمى البت سلمى وامري لله
ع
25-09-2009 | 04:38 PM
miko85;10318063:
ايه ياهوبا مستعجله اوي....انتي ماسحيتيش باعراض الوحم ولا ايه علشان تتكرري الجريمه دي تاني...فات شهرين شوفت فيهم الويل وحرمت يابابا ههههه
هههههههه دا انا تهريت ترجيع وحموضه وغمان بس زي ما بيقولو ساعه منسيه يعني بالرغم اللي بتشوفيه في الحمل واولاده بتكوني عايزه تكرريه تاني سبحان الله دي غريزه فطريه
و نفسي اوي اجيب اخت او اخ لندي يعني لما بخرج بيها متفيش اللهفه اللي في عنيها علي اي طفل وتنزل تاعد تتكلم معاه
y
25-09-2009 | 04:38 PM
طباستنى ياهويا انا هاصورهملك واوريكى شكلهم عامل ازاى
قطنهم حلو كفنلات لكن هدوم خروج محبتش انى ابصلهم اصلا ازواقهم مش اد كده
قطنهم حلو كفنلات لكن هدوم خروج محبتش انى ابصلهم اصلا ازواقهم مش اد كده
ع
25-09-2009 | 04:39 PM
طيب تمام كده يا يميم حلو اوي والله وان شاء الله تجيبي بالسلامه وتقومي زي الحصان يارب
ع
25-09-2009 | 04:41 PM
اه ما انا كنت هلبسهم لندي في البيت
ومستنيه الصور
ومستنيه الصور
m
25-09-2009 | 04:42 PM
hoba555;10318093:
هههههههه دا انا تهريت ترجيع وحموضه وغمان بس زي ما بيقولو ساعه منسيه يعني بالرغم اللي بتشوفيه في الحمل واولاده بتكوني عايزه تكرريه تاني سبحان الله دي غريزه فطريه
و نفسي اوي اجيب اخت او اخ لندي يعني لما بخرج بيها متفيش اللهفه اللي في عنيها علي اي طفل وتنزل تاعد تتكلم معاه
خلاص ياحبيبتي هاتي ..اخت او اخ اي حاجه
y
25-09-2009 | 04:43 PM
اسكتى ياهعوبا بقولك ملك امبارح قطعت قلبي والله
لاقتني بحضر هدومها اللى هتكون معاها عند طنط حماتى اليومين بتوع الامستشفى قالتلى ايه دول بقولها هدومك عشان تبقى معاكى عند نانا زى ماتفقنا
قالتى ااااه طيب
وبعدين على ااااااااااخر اليوم وهى بتنام لاقيتها بتقولى مامى ممكن اكون معاكى في المستشفى ؟؟
انا عاوزة اكون معاكى مش مع نانا
:(:(
قلتلها ياروحى مانت هتكونى معايا طول اليوم من الصبح لحححححد بليل واولم اتيجى تنامى بابي هايوديكى تنامى عند نانا عشان مافيش في المستشفى سرير تانى تنامى عليه :(:(
بس والله صعبت عليا اوى
ولسه لما تشوف ان في سرير تانى وان امى هتنام عليه حاسه انها هتشطبت فيااا
يارب بجد :) يارب تشبط
لاقتني بحضر هدومها اللى هتكون معاها عند طنط حماتى اليومين بتوع الامستشفى قالتلى ايه دول بقولها هدومك عشان تبقى معاكى عند نانا زى ماتفقنا
قالتى ااااه طيب
وبعدين على ااااااااااخر اليوم وهى بتنام لاقيتها بتقولى مامى ممكن اكون معاكى في المستشفى ؟؟
انا عاوزة اكون معاكى مش مع نانا
:(:(
قلتلها ياروحى مانت هتكونى معايا طول اليوم من الصبح لحححححد بليل واولم اتيجى تنامى بابي هايوديكى تنامى عند نانا عشان مافيش في المستشفى سرير تانى تنامى عليه :(:(
بس والله صعبت عليا اوى
ولسه لما تشوف ان في سرير تانى وان امى هتنام عليه حاسه انها هتشطبت فيااا
يارب بجد :) يارب تشبط
ع
25-09-2009 | 04:43 PM
ان شاء الله ربنا يكرمنا يارب
ع
25-09-2009 | 04:51 PM
يا عيني يا حبيبتي صعبت عليا اوي طيب مينفعش صحيح تاعد مع مامتك في السرير ولا ممنوع
والله انا لو مكانك مش عارفه كنت هعمل ايه ؟
بس كنت هخليها تبات معايا تحت عيني
وان شاء الله متقعديش كتير في المستشفي وتمشي بسرعه
والله انا لو مكانك مش عارفه كنت هعمل ايه ؟
بس كنت هخليها تبات معايا تحت عيني
وان شاء الله متقعديش كتير في المستشفي وتمشي بسرعه