تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
s
25-09-2009 | 05:49 AM
الحبوب اسمها اكسلتون بس انا وقفتها من امبارح وهورح للدكتور اللى ولدنى اشوف ايه الحكايه متعرفيش يا توتى اللوب بيتركب بكام اصلى بسمع ارقام متفاوته موش عارفه ايه الفرق مع ان كلهم فضى زى ما بيقولوا
y
25-09-2009 | 05:49 AM
ان شاء الله يوم الخميس الجاى 1 اكتوبر
سلاد انت بتطمنيني عى ايه ياروحى مانا معايا ملك عندها اربع سنين ودى رقم اتنين
بس انا مقلقه من البنج اوى المره دى يعنى لما بيكون عندك طفل اولانى بتخافب على نفسك اوى اكتر من المره الاولانيه عشان بتبقى بتفكري في الاول والتانى ونفسك وجوك وامك ويوووووه موتااال
فتفت انا الدكتور بتاعى مش بيكشف نسا او يمكن ماسبقش معايا انه كشفلي نسا هو البيبي قلب اوريدى راسها تحت بس انا كده كده هاولد سيزريان
سلاد انت بتطمنيني عى ايه ياروحى مانا معايا ملك عندها اربع سنين ودى رقم اتنين
بس انا مقلقه من البنج اوى المره دى يعنى لما بيكون عندك طفل اولانى بتخافب على نفسك اوى اكتر من المره الاولانيه عشان بتبقى بتفكري في الاول والتانى ونفسك وجوك وامك ويوووووه موتااال
فتفت انا الدكتور بتاعى مش بيكشف نسا او يمكن ماسبقش معايا انه كشفلي نسا هو البيبي قلب اوريدى راسها تحت بس انا كده كده هاولد سيزريان
ا
25-09-2009 | 05:52 AM
ادة هيا دى الحبوب اللى هاخدها بردو ياسلاد
انتى متاكدة ان البريود دى من الحبوب :( :(
بصراحة معرفش اللوب اية نظامة لانة بكرهو اوى وبخاف منة
انتى متاكدة ان البريود دى من الحبوب :( :(
بصراحة معرفش اللوب اية نظامة لانة بكرهو اوى وبخاف منة
y
25-09-2009 | 05:52 AM
سلاد على فكره مافيش حاجه اسمهعا لوب فضه او دجهب ونحاس وزالكلام ده كله طلع هبل × هطل ايام مكنت بركب ببعد ملك الدكاتره قالولى كلها مسميات لكن في الاول والاخر النتيجه واااااااحده
بس انا كنت جايبه بتاعى في الرخيص يعنى تقريبا مكملش ال 15 جنيه او حاجه كده والله مافاكره بس معرفش بيتركب بكام
بس انا كنت جايبه بتاعى في الرخيص يعنى تقريبا مكملش ال 15 جنيه او حاجه كده والله مافاكره بس معرفش بيتركب بكام
y
25-09-2009 | 05:54 AM
وتخافي منه ليه يا توتى
اى نعم انا ركبته ببنج كلى بس والله مافي حسن منه كنتيجه بلا حبوب ونسياتن وتترهقي وربنا يسترها مره وعشره لا وبتاع وفي حاجات تانيه برده حقن كل تلات وست وتسع شهور
وفي كبسوله بتتزرع تحت الجلد في الايد او الرجل
بس كله اجمع ان اللوب حسن حاجه
اى نعم انا ركبته ببنج كلى بس والله مافي حسن منه كنتيجه بلا حبوب ونسياتن وتترهقي وربنا يسترها مره وعشره لا وبتاع وفي حاجات تانيه برده حقن كل تلات وست وتسع شهور
وفي كبسوله بتتزرع تحت الجلد في الايد او الرجل
بس كله اجمع ان اللوب حسن حاجه
f
25-09-2009 | 05:54 AM
متخافيش يا يميميم اطمنى كل شىء ان شاء الله هيبقى كويس و احسن من المره اللى فاتت بكتير
انا كمان والله مقلقه من البنج انا المره اللى فاتت خدته نصفى و انتى؟
انا كمان والله مقلقه من البنج انا المره اللى فاتت خدته نصفى و انتى؟
y
25-09-2009 | 05:56 AM
مش عارفه والله انا نفسي فيعاليه مع انى عندى احساس دفين انى هارضخ لسلمى في الاخر
وحلمت انى سميتها سلمى فعلا بس انا اصلي حمايا عرقبلى كام اسم كده كنت حبالهم وهو اللى نفسه في سلمى
فانا حاسه انى لو سميتها سلمى هابقى بسميها عشانه مش عشان انا اللى اختارته لبنتى حد فاهم حاجه؟؟
وحلمت انى سميتها سلمى فعلا بس انا اصلي حمايا عرقبلى كام اسم كده كنت حبالهم وهو اللى نفسه في سلمى
فانا حاسه انى لو سميتها سلمى هابقى بسميها عشانه مش عشان انا اللى اختارته لبنتى حد فاهم حاجه؟؟
ا
25-09-2009 | 05:56 AM
اصل يا يميم كدة ولا كدة جوزى بيجى مرة كل 3 شهور يقعد 15 يوم فالوسيلة مش دايمة فخايفة منة على ايام بسيطة اصلا
y
25-09-2009 | 05:59 AM
لا انا خدته كلى يا فتفت
جوزى وامى رافضين تماما الابيديورال
جوزى وامى رافضين تماما الابيديورال
f
25-09-2009 | 06:00 AM
ايه الابيديورال ده يا يميم يا اختى
y
25-09-2009 | 06:00 AM
طب ويبقى ليه اصلا الخوف يا توتى
مش فاهمه وجهه نظرك يعنى ؟؟
مش فاهمه وجهه نظرك يعنى ؟؟
y
25-09-2009 | 06:02 AM
الابيديورال
y
25-09-2009 | 06:02 AM
ده الحقنه اللى بتتاخد في نص الضهر يا فتفت
وبتخدر الجزء الاسفل بس
امال انت اخدتتى بنج نصفي ازاى بقى
وبتخدر الجزء الاسفل بس
امال انت اخدتتى بنج نصفي ازاى بقى
f
25-09-2009 | 06:05 AM
ايوه انا خدت الحقنه دى بس ماعرفش اسمها ايه بس المشكله انك بتحسى باللى بيحصل حوليكى و انا نفسى اخد المره دى كلى
s
25-09-2009 | 06:07 AM
توتى لما البيريود جت ولقيتها طولت والكميه كتير رحت كشفت والدكتور قالى انها من الحبوب وقلبت بنزيف وكتبلى علاج والحمد لله خلصت لكن رجعت تانى بعد اسبوع موش فاهمه فى ايه وبعدين كميه الدم بتزيد موش بتقل
ا
25-09-2009 | 06:09 AM
لان اولا بيوجع جدا
و كمان اوقات كتير ممكن يتزنق في الرحم وبيعمل نزيف يعنى لية مشاكلة
ف انا اساسا ملوش لازمة انى امنع الحمل بوسيلة ليها مشاكل على 15 يوم كل 3 شهور في السنة يعنى مش هتكمل شهرين في السنة كلها
و كمان اوقات كتير ممكن يتزنق في الرحم وبيعمل نزيف يعنى لية مشاكلة
ف انا اساسا ملوش لازمة انى امنع الحمل بوسيلة ليها مشاكل على 15 يوم كل 3 شهور في السنة يعنى مش هتكمل شهرين في السنة كلها
s
25-09-2009 | 06:10 AM
انا اخدت الحقنه دى ومش حسيت باى حاجه لانهم ادونى حقنه فى ايدى موش عارفه ايه خلتنى انام بس انا حاسه انهم ضحكوا عليا ويوهانى بعد ما فتحوا بطنى وطلعوا زيزو بس مكنتش شايفه حاجه ولا حاسه بحاجه بس هما رافضين ليه يا يميم
s
25-09-2009 | 06:12 AM
توتى انتى بتشرى لبس مايا منين وبتستخدمى نوع ايه من الحفاضات
ا
25-09-2009 | 06:14 AM
دى تبئةكارثة لو 15 يوم دول جالى فيها بيريود
انا احترت بئة والله
مش عارفة اعمل اية والله
انا عندى دم خلقة من غير حبوب ولا غيرو بيجى ويروح مش ناقصة اخد حبوب تزود الدم انا كدة ولا كدة باذن الله رايحة لدكتور يوم السبت اشوف سبب الدم ابئة اسئلو تانى اعمل اية :( :(
انا احترت بئة والله
مش عارفة اعمل اية والله
انا عندى دم خلقة من غير حبوب ولا غيرو بيجى ويروح مش ناقصة اخد حبوب تزود الدم انا كدة ولا كدة باذن الله رايحة لدكتور يوم السبت اشوف سبب الدم ابئة اسئلو تانى اعمل اية :( :(
ا
25-09-2009 | 06:17 AM
انا بشتري لبسها يا سلاد من سيف ستورز ولفلى بصراحة مشترتش غير منهم لبسهم شيك اوى وبيعيش بصراحة ومش يبتاثر بالغسيل نهائييي
الحفاضات بستخدم مولفكس ممتاز اوى اوى جربت كذا نوع تانى معجبونيش خالص
انا كمان اخدت الابيديورال وبعدين لاقتنى وقت العملية كنت نايمة مش عارفة بردو ايةة اللى حصل :) :)
انتى ولدتى سيزريان لية ياسلاد
الحفاضات بستخدم مولفكس ممتاز اوى اوى جربت كذا نوع تانى معجبونيش خالص
انا كمان اخدت الابيديورال وبعدين لاقتنى وقت العملية كنت نايمة مش عارفة بردو ايةة اللى حصل :) :)
انتى ولدتى سيزريان لية ياسلاد