تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
y
وحشتونى يامنفخين
ا
ميرسى للقمرات اللى ردوا عليا جزاهم الله خير
s
توتى ازيك يا قمر اخبارك ايه انتى ومايا كل سنه وانتى طيبه
f
يميم ازيك يا قمر
عملتى ايه عند الدكتور يا مزه
ا
وانتى طيبة ياسلاد عاملة اية ياجميلة انا ومايا تمام الحمد لله انتى عملة اية مع زياد
y
تمام الحمد لله يا فتفت
حددلى معادج الولاده خلاص وكتبلي جواب دخول المستشفى
بس انا خايفه اوى
s
احنا الحمد لله تمام يا دوب لسه نايم هو احنا يا توتى نبدا نشربهم ميه من امتى اصلى بدات اشرب زياد هو لسه عنده 3 شهور ويوم حاسه انى بدات بدرى ولا ايه

على فكره انا اخدت حبوب منع الحمل بتاعه الرضاعه ومن بعد ما بداتها بكام يوم وعندى بيريود حاجه مقرفه فقررت ابطلها خالص واشوف حاجه تانيه
ع
ازيك يا يميم ازيك يا ام كنزي عامله ايييييه
وتوتي وكل البنات
ا
اخيرا هتولدى يا يميم
امتة ياجميلة
متحافيش ان شاء الله تقومى بالسلامة
s
يميم ازيك اخبارك ايه انتى والبيبى انتى خلاص قربتى ولا ايه وهتولدى طبيبعى ولا وخايفه ليه دى زى شكه الدبوس
f
امتى الولاده يا يميم ان شاء الله و كشفلك نسا ولا لأ و الراس نزل الحوض و لا لسه
ازيك يا هوبا يا قمر و ازى ندى
ا
انا شربتها بردو من 3 شهور واكلتها كمان يا سلاد بس انتى خدتى حبوب اية ؟؟؟
انا لسة هبدأ اخدها الشهر الجاى
بس انا عندى بريود كذا مرة في الشهر من غير حبوب بردو مش عارفة في اية؟
ا
هوبا ازيك ياجميلة عاملة اية
y
ايه رايكم في اسم سلمى
ع
الحمد لله تمام يا بنات
f
جميل يا يميم
ع
والله جميل يا يميم توكلي علي الله سلمي وملك لايقين اكتر من عاليه
ع
هتولدي يوم كم ان شاء الله
ا
حلو يا يميم خلاص هتستقري علية؟؟؟
ع
انا هقوم اصلي ويارب اخويا ميحتلش الجهاز
X