miko85;10315859:
لو جات واحده صاحبتي هنا في شقتي من غير ماقول لجوزي ليه حق يزعل ولا ايه اصله مش بيكلمني ومش عارفه اعمل ايه زعل ليه
ما ينفعش تستقبلى حد بدون اذنه
miko85;10315859:
لو جات واحده صاحبتي هنا في شقتي من غير ماقول لجوزي ليه حق يزعل ولا ايه اصله مش بيكلمني ومش عارفه اعمل ايه زعل ليه
lifedrop;10315912:
المفروض محدش يدخل البيت غير باذنه...
بس هوا كان منبه عليكى قبل كدة ؟؟؟
فراشه فى بيتها;10315931:
هو انتى ليكى صحاب فى الغربه
miko85;10315964:
واحده اتعرفت عليها عند الدكتوره...مريسي يافطومه علي ؤصوره ىالتوينز دول ولد ووبنت
ايه رايكم ياكاتوا في الاسماء
miko85;10315964:
واحده اتعرفت عليها عند الدكتوره...مريسي يافطومه علي ؤصوره ىالتوينز دول ولد ووبنت
ايه رايكم ياكاتوا في الاسماء
lifedrop;10315978:
على فكرة يا اميرة خطر انك تسمحى لاى حد يدخل بيتك وانتى كمااااااااان فى غربة...
وجوزك كااان لازم يعرف فعلااا.... الدنيا مبقتش اماااان خالص..
شكلك طيوبة يا اميرة(f)(f)(f)
فراشه فى بيتها;10315979:
امممممممممم
ولا يهمك انا عليا الصور و انتى عليكى البيبيز
kato;10315987:
تسلمى يا قمر الاسماء حلوة وعجبنى اسيل جدا هدور على معناة لو عجبنى استشير جوزى برغم عارفة حيحبطنى :D ويقول لاء ههههههه
معلق على هايدى :ss:
فراشه فى بيتها;10316057:
يا ترى عيدتى فين وصالحتى زوجك ولا لسه:mad:
kato;10316049:
ازيك يا هوبا اخبارك اية يا قمر (f)
lifedrop;10316068:
كلاكيت تانى مرة...
ازيك يا هوبا ؟؟
اخبار البت نودى ايه؟؟؟
روحتى ولا لسة؟؟