تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
ف
miko85;10315859:
لو جات واحده صاحبتي هنا في شقتي من غير ماقول لجوزي ليه حق يزعل ولا ايه اصله مش بيكلمني ومش عارفه اعمل ايه زعل ليه




ما ينفعش تستقبلى حد بدون اذنه
m
lifedrop;10315912:
المفروض محدش يدخل البيت غير باذنه...
بس هوا كان منبه عليكى قبل كدة ؟؟؟

لاه بس واحده صاحبتي
ف
هو انتى ليكى صحاب فى الغربه
m
فراشه فى بيتها;10315931:
هو انتى ليكى صحاب فى الغربه

واحده اتعرفت عليها عند الدكتوره...مريسي يافطومه علي ؤصوره ىالتوينز دول ولد ووبنت
ايه رايكم ياكاتوا في الاسماء
&
miko85;10315964:
واحده اتعرفت عليها عند الدكتوره...مريسي يافطومه علي ؤصوره ىالتوينز دول ولد ووبنت
ايه رايكم ياكاتوا في الاسماء

على فكرة يا اميرة خطر انك تسمحى لاى حد يدخل بيتك وانتى كمااااااااان فى غربة...
وجوزك كااان لازم يعرف فعلااا.... الدنيا مبقتش اماااان خالص..
شكلك طيوبة يا اميرة(f)(f)(f)
ف
miko85;10315964:
واحده اتعرفت عليها عند الدكتوره...مريسي يافطومه علي ؤصوره ىالتوينز دول ولد ووبنت
ايه رايكم ياكاتوا في الاسماء


امممممممممم


ولا يهمك انا عليا الصور و انتى عليكى البيبيز
(
تسلمى يا قمر الاسماء حلوة وعجبنى اسيل جدا هدور على معناة لو عجبنى استشير جوزى برغم عارفة حيحبطنى :D ويقول لاء ههههههه
معلق على هايدى :ss:
m
lifedrop;10315978:
على فكرة يا اميرة خطر انك تسمحى لاى حد يدخل بيتك وانتى كمااااااااان فى غربة...
وجوزك كااان لازم يعرف فعلااا.... الدنيا مبقتش اماااان خالص..
شكلك طيوبة يا اميرة(f)(f)(f)

اه والله طيبه بس هي كمان طيبه وحامل زيي وجات قعدت معايا شويه ومشيت وجوزها وصلها لحد الصيدليه ال بيشتغل فيها جوزي وشافه قبل المره دي...
فراشه فى بيتها;10315979:
امممممممممم


ولا يهمك انا عليا الصور و انتى عليكى البيبيز

ماشي يافطومه ماينفعش العكش هههه
kato;10315987:
تسلمى يا قمر الاسماء حلوة وعجبنى اسيل جدا هدور على معناة لو عجبنى استشير جوزى برغم عارفة حيحبطنى :D ويقول لاء ههههههه
معلق على هايدى :ss:

اسيل معناه ناعمه الملمس وشكللك ياعم هانرسي علي هايدي هههه
كلام الحماه واجب سماعه ماعدا انا
ع
حد هنااااااااااا؟؟؟؟
ف
واحشانى يا بنتى ازيك انتى ونودى
ع
الحمد لله يا بطه وانتي وحشتوني اوي والله
انا كنت هتجنن عشان الجهاز يتصلح
(
ازيك يا هوبا اخبارك اية يا قمر (f)
ف
يا ترى عيدتى فين وصالحتى زوجك ولا لسه:mad:
&
كلاكيت تانى مرة...
ازيك يا هوبا ؟؟
اخبار البت نودى ايه؟؟؟
روحتى ولا لسة؟؟
ف
يا جمالو ياناس مين العسل ده
تصدقى ماعرفتكيش
ف
ندى كبرى خطك شويه انا مش لسه ها قوم اجيب النضاره(6)


انا مش عارفه اوحد خط مشاركاتى
t
a ya mikoo lmshakel elly enty 3amlaha dy ya bnty hady lle3b shwaya:) b2olk hwa enty mtgwza fi sohag asln wla enty mn sohag w metgwza fi 7ta tania wla a lnzam...
ع
فراشه فى بيتها;10316057:
يا ترى عيدتى فين وصالحتى زوجك ولا لسه:mad:

عيدت هنا عند ماما يا بطوط واه الحمد لله انا وجوزي تمام الاحوال مستقره
kato;10316049:
ازيك يا هوبا اخبارك اية يا قمر (f)

الحمد لله يا كاتو انتي اخبارك ايييه؟
lifedrop;10316068:
كلاكيت تانى مرة...
ازيك يا هوبا ؟؟
اخبار البت نودى ايه؟؟؟
روحتى ولا لسة؟؟

الحمد لله يا ندي احنا تمام
هنمشي علي يوم الاربع او الخميس ان شاء الله
&
فراشه فى بيتها;10316076:
يا جمالو ياناس مين العسل ده


تصدقى ماعرفتكيش

يعنى يا فطومة,,,,,,
شكلى متغيرش اوى كبرت شوية بس:wink::tongue::tongue:

على فكرة يا هانم,,,
انا خطى اكبر من خطك:mad:
t
good night ya 2amarat ana 7anam b2a hanegt 5als c u tomorrow b2a(F)(F)
X