انا عندى 25 سنة ماتقوليش لحد :D
مين حليمة بولند لا انا قصدى حليمة السعديه مش عارفة الاسم كدة صح ولا غلط اللى هى مرضعة الرسول والله اعلى واعلم (f)
حليمة بنت أبي ذويب السعدية
تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
(
25-09-2009 | 03:37 AM
ف
25-09-2009 | 03:38 AM
miko85;10315756:
بس يافاطمه هانم انتي قولتي اسمك بنتك ايه
بنوتى اسمها رييييييييييم:)
ف
25-09-2009 | 03:39 AM
kato;10315760:
انا عندى 25 سنة ماتقوليش لحد :D
مين حليمة بولند لا انا قصدى حليمة السعديه مش عارفة الاسم كدة صح ولا غلط اللى هى مرضعة الرسول والله اعلى واعلم (f)
حليمة بنت أبي ذويب السعدية
صح حليمه السعديه مرضعة رسول الله صلى الله عليه وسلم
وبعدين انتى خليكى فى هايدى:tongue:
m
25-09-2009 | 03:39 AM
فراشه فى بيتها;10315763:
بنوتى اسمها رييييييييييم:)
يعني مسميه بنتك ريم شايفه اسم رقيق ازاي ازاي باه صفيه حلو اه حلو علشان حليمه السعديه
بس مش اسميها لبنت صغيره
ف
25-09-2009 | 03:40 AM
الجهاز قرب يفصل تانى لمدة 15 دقيقه
لو مشيت استنونى
لو مشيت استنونى
m
25-09-2009 | 03:41 AM
kato;10315760:
انا عندى 25 سنة ماتقوليش لحد :D
مين حليمة بولند لا انا قصدى حليمة السعديه مش عارفة الاسم كدة صح ولا غلط اللى هى مرضعة الرسول والله اعلى واعلم (f)
حليمة بنت أبي ذويب السعدية
انتي ال دخللك في الموضوع
انتي خلاص بنتك سمت من زمان يام هايدي ههههه
ف
25-09-2009 | 03:41 AM
miko85;10315769:
يعني مسميه بنتك ريم شايفه اسم رقيق ازاي ازاي باه صفيه حلو اه حلو علشان حليمه السعديه
بس مش اسميها لبنت صغيره
ايه الى جاب حليمه لصفيه انا قولت صفيه اه لكن حليمه بلاش:)
(
25-09-2009 | 03:43 AM
اة انا اخلينى فى هايدى هههههههههه
m
25-09-2009 | 03:43 AM
فراشه فى بيتها;10315781:
ايه الى جاب حليمه لصفيه انا قولت صفيه اه لكن حليمه بلاش:)
انا راييي صفيه بلاش بقولك تيته اسمها صفيه اسم قديم اوي
&
25-09-2009 | 03:46 AM
miko85;10315734:
حرام عليكي حليمه وصفيه تيته ام بابا اسمها صفيه...يبقي معاها في المدرسه
ملك ونور وجني وجمانا وهي اسمها صفيه يامفتريه
حلو اسم جودي جود مايل لصباني اكتر
تصدقى اقنعتينى(y)(y)(y)...انا حصمم على جويرية:D:tongue:
فراشه فى بيتها;10315746:
يا عيال عقد اختى الصغيره يوم الثلاثاء الجاى:)
مبروووووووك ...عقبااال ما تفرحى بريم وتشوفيها عروووسة
kato;10315760:
انا عندى 25 سنة ماتقوليش لحد :D
مين حليمة بولند لا انا قصدى حليمة السعديه مش عارفة الاسم كدة صح ولا غلط اللى هى مرضعة الرسول والله اعلى واعلم (f)
حليمة بنت أبي ذويب السعدية
ايوة صح يا كاتو.... والله كاان نفسى اسمى بنتى على اسم ام من امهااات المؤمنين او الصحابيااااااااااات:(:(
قلبى وصوابعى غضبانين على اللى حيمنعنى من انى اعمل كدة:confused::confused::confused:
miko85;10315769:
يعني مسميه بنتك ريم شايفه اسم رقيق ازاي ازاي باه صفيه حلو اه حلو علشان حليمه السعديه
بس مش اسميها لبنت صغيره
على فكرة يا ميكو..الاسامى القديمة راجعة موضه تانى...يعنى خديجة وصفية وفريدة
(
25-09-2009 | 03:46 AM
فى انتظارك يا فطومة
ميكو انتى مافكرتيش فى اسماء بنات او ولاد اعملى لستة كدة يمكن اخد منك اسم :D
ميكو انتى مافكرتيش فى اسماء بنات او ولاد اعملى لستة كدة يمكن اخد منك اسم :D
ف
25-09-2009 | 03:46 AM

ميكو ايه رايك
ف
25-09-2009 | 03:48 AM
ندى هو مين بالظبط اللى مانعك من جويريه
t
25-09-2009 | 03:49 AM
mikoo ya 2amar m3lsh lPC hang w et2a5rt 3liky :) bosy kont 3aiza as2lk enty 3rfty mneen enk 7aml f twinz :D
m
25-09-2009 | 03:51 AM
kato;10315805:
فى انتظارك يا فطومة
ميكو انتى مافكرتيش فى اسماء بنات او ولاد اعملى لستة كدة يمكن اخد منك اسم :D
فكرت في الولاد لو ولدين
ادهم واياد...والاسماء ال بحبها مهند -زياد-يوسف-اياس-ايهم-عمر-واحد زميلنا انا ومحمد كان اسمه حسن وعدته ان اسمي عليه...بس قوللي اسم قديم اوي والولد هايتقعد
البنات
لمار ومايا
جمانا_لوجين-حلا-اسيل-ريناد-جودي -جوري-لارا-جينا-رولا-رزان-جوليا-
m
25-09-2009 | 03:55 AM
فراشه فى بيتها;10315808:
ميكو ايه رايك
عسل يافطومه ولد وبنت ياااااااه يبقي حلو اوي قمر خالص وكمان لو يطلعوا شبهم
tooota mohamed;10315819:
mikoo ya 2amar m3lsh lPC hang w et2a5rt 3liky :) bosy kont 3aiza as2lk enty 3rfty mneen enk 7aml f twinz :D
وللا يهمك يامي انا في السبوع الخامس ظهر عندي كيسين جنينين بدل كيس واحد والدكتوره ال قالتلي انه توينز وقالت استني لما نتاكد ممكن يختفي منهم واحد وبابا قلي نفس الكلام بس بعد كده ظهر فيهم ظل كده فعرفت باه
m
25-09-2009 | 03:58 AM
لو جات واحده صاحبتي هنا في شقتي من غير ماقول لجوزي ليه حق يزعل ولا ايه اصله مش بيكلمني ومش عارفه اعمل ايه زعل ليه
&
25-09-2009 | 04:07 AM
miko85;10315859:
لو جات واحده صاحبتي هنا في شقتي من غير ماقول لجوزي ليه حق يزعل ولا ايه اصله مش بيكلمني ومش عارفه اعمل ايه زعل ليه
المفروض محدش يدخل البيت غير باذنه...
بس هوا كان منبه عليكى قبل كدة ؟؟؟
ف
25-09-2009 | 04:08 AM
miko85;10315829:
فكرت في الولاد لو ولدين
ادهم واياد...والاسماء ال بحبها مهند -زياد-يوسف-اياس-ايهم-عمر-واحد زميلنا انا ومحمد كان اسمه حسن وعدته ان اسمي عليه...بس قوللي اسم قديم اوي والولد هايتقعد
البنات
لمار ومايا
جمانا_لوجين-حلا-اسيل-ريناد-جودي -جوري-لارا-جينا-رولا-رزان-جوليا-
اعتقد جوليا اسم نصرانى
(
25-09-2009 | 04:08 AM
miko85;10315859:
لو جات واحده صاحبتي هنا في شقتي من غير ماقول لجوزي ليه حق يزعل ولا ايه اصله مش بيكلمني ومش عارفه اعمل ايه زعل ليه
انتى كنتى عارفة انها هتيجى ولا جت فجأة لو كنتى عارفة وماقولتيش لجوزك ممكن يزعل وبعدين هو من حقة يعرف كل حاجة بتحصل فى بيتة وهو برا يمكن عشان كدة زعل