معلش يا جماعة ...بعد ما كتب رد طويل عرييض النت فصل وخرجت
crazy ananas;10313246:
انا مش قلقانه من كشف النسا لكن عماله افكر البس ايه وانا ريحه ومش عارفه طب معلش يا ندى قوليلى انتى عملتى ايه ساعتها
انا روحت الصيدليه قولت عوزه حلق طبى لاقتها ادتنى علبه صغيره فيها تلات حلقان صغننين وهما بريمه واللى بتقفل من ورا بلاستك واحد شكله قلب وفيه فص والتانى نص دايره والتالت دوريه مقفوله صغنونه قوى
وهما شكل الفضه مش الدهب
بصى يا ستى...الدكتورة اصلا كانت بتكشف عليا عشان تشوف الافرازات اللى عندى وقالتلى بالمرة اكشف نسا....
بالنسبة للحلق...هوا شبه الدهب وبريمته مش بلاستيك ..دهب برضه
crazy ananas;10313318:
دعواتك يا كاتو ربنا بسهل وعقبال ماتوصلى التاسع بالسلامه يارب
بس خالى بالك ان التامن ده اكتر شهر ممل فمتزهقيش منه
ندى انتى فين يا بنتى
النت فصل معلش يا انوووس
toty858;10313459:
ازيكم يا بنات عاملين اية
ندى و انوسة شدو حيلكم هانت خلاص العد التنازلى بدأ
مين بعدكم دودو ولا مين ؟؟؟؟
كشف النسا مفيش اسهل منة متققيش خالص
البسى عادى لو انتى بتلبسي بنطلون حمل عادى جدا او فستان حمل برضو عادى
الدكتور بيسيبك تدخلى تظبطى نفسك وبعدين تندهية تكونى حطة الملاية على رجليكى كلها لغاية بطنك كدة وهو مش بيبيص اساسا هو بيقيس بصوابعة مش بعنية :)
والحلق الطبي المفروض انة لونة دهبي عادى والبريمة بتاعتو مش بلاستك كدة معتقدش ان دة طبي
الطبي متفرقيهوش عن الدهب
الكلف بيروح بعد الولادة فعلا يادودو متقلقوش خالص كل حاجة طلعت مع الحمل بجد بتنسيها بالكتير اوى على الاربعين
انا كان طلعلى شعر رهيب في بطنى وانا من الاول كان عندى شعر بس مش كتير يعنى المهم بعد الاربيعن راح كلو حتى الموجود من الاول كانى والله عملة بطنى ومبقاش يطاع تانى :)
ربنا يكرمك يا توتى...طمنتينى على موضوع الشعر دة....
hoba555;10315029:
صبااح الخيرررر وحشتوني ا وي
ازيك يا هوبااااااااااا...
وحشتينا انتى ونودى....
انتى روحتى ولا ايه؟؟؟
crazy ananas;10315046:
ازيك يا هوبا وازاى ندى
ندى كنت عوزه اسئلك هو انتى لما دخلتى التاسع بدئتى تحسى بتغيرات من اول امتى
محستش اوى والله يا انوس.... يمكن عشان مبركزش(من مبدأ متركزش عشان متهيسش:wink:)
بس اللى زاد عليا موضوع الافرازات واللخبطة فى الضغط