تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
c
البرج اليسر;10313731:
عايزة اسال بالنسبة للحوامل الي في الشهر السابع او خلصوه كانوا بيحسو بشد في بطنهم واكانها بتطلع ادام بعد كده تفك اصل انا مش عارفة ده تقلصات وله حركة البيبي

ديه حركه البيبى وكمان ساعات هتحسى ان اكن فى حاجه هتطلع من بطنك وتدخل تانى ههههههههه عيشين حياتهم عالاخر جوه
وربنا يجبهم بالسلامه يارب

منوررررررررررررين يا حوانل
ع
صبااح الخيرررر وحشتوني ا وي
c
ازيك يا هوبا وازاى ندى

ندى كنت عوزه اسئلك هو انتى لما دخلتى التاسع بدئتى تحسى بتغيرات من اول امتى
m
hoba555;10315029:
صبااح الخيرررر وحشتوني ا وي

ازيك ياهوبا كنتي فين
&
معلش يا جماعة ...بعد ما كتب رد طويل عرييض النت فصل وخرجت

crazy ananas;10313246:
انا مش قلقانه من كشف النسا لكن عماله افكر البس ايه وانا ريحه ومش عارفه طب معلش يا ندى قوليلى انتى عملتى ايه ساعتها
انا روحت الصيدليه قولت عوزه حلق طبى لاقتها ادتنى علبه صغيره فيها تلات حلقان صغننين وهما بريمه واللى بتقفل من ورا بلاستك واحد شكله قلب وفيه فص والتانى نص دايره والتالت دوريه مقفوله صغنونه قوى
وهما شكل الفضه مش الدهب

بصى يا ستى...الدكتورة اصلا كانت بتكشف عليا عشان تشوف الافرازات اللى عندى وقالتلى بالمرة اكشف نسا....
بالنسبة للحلق...هوا شبه الدهب وبريمته مش بلاستيك ..دهب برضه
crazy ananas;10313318:
دعواتك يا كاتو ربنا بسهل وعقبال ماتوصلى التاسع بالسلامه يارب
بس خالى بالك ان التامن ده اكتر شهر ممل فمتزهقيش منه

ندى انتى فين يا بنتى

النت فصل معلش يا انوووس

toty858;10313459:
ازيكم يا بنات عاملين اية
ندى و انوسة شدو حيلكم هانت خلاص العد التنازلى بدأ
مين بعدكم دودو ولا مين ؟؟؟؟





كشف النسا مفيش اسهل منة متققيش خالص
البسى عادى لو انتى بتلبسي بنطلون حمل عادى جدا او فستان حمل برضو عادى
الدكتور بيسيبك تدخلى تظبطى نفسك وبعدين تندهية تكونى حطة الملاية على رجليكى كلها لغاية بطنك كدة وهو مش بيبيص اساسا هو بيقيس بصوابعة مش بعنية :)

والحلق الطبي المفروض انة لونة دهبي عادى والبريمة بتاعتو مش بلاستك كدة معتقدش ان دة طبي
الطبي متفرقيهوش عن الدهب



الكلف بيروح بعد الولادة فعلا يادودو متقلقوش خالص كل حاجة طلعت مع الحمل بجد بتنسيها بالكتير اوى على الاربعين
انا كان طلعلى شعر رهيب في بطنى وانا من الاول كان عندى شعر بس مش كتير يعنى المهم بعد الاربيعن راح كلو حتى الموجود من الاول كانى والله عملة بطنى ومبقاش يطاع تانى :)




ربنا يكرمك يا توتى...طمنتينى على موضوع الشعر دة....
hoba555;10315029:
صبااح الخيرررر وحشتوني ا وي

ازيك يا هوبااااااااااا...
وحشتينا انتى ونودى....
انتى روحتى ولا ايه؟؟؟
crazy ananas;10315046:
ازيك يا هوبا وازاى ندى

ندى كنت عوزه اسئلك هو انتى لما دخلتى التاسع بدئتى تحسى بتغيرات من اول امتى

محستش اوى والله يا انوس.... يمكن عشان مبركزش(من مبدأ متركزش عشان متهيسش:wink:)

بس اللى زاد عليا موضوع الافرازات واللخبطة فى الضغط
ع
الحمد لله تمام كان الجهاز بايظ
&



الحلق شبه دة.... بس مش باين اوى ..مش كدة؟؟؟
c
وله يهمك يا ندى وربنا يكملك على خير
انا برضو الضغط النهارده وامبارح شكله مش مظبوط وصحيت لاقيت وانا بغسل وشى الصبح فى دم فى مناخير ونزل منه فى زورى
ربنا يسهل

انتو خلاص هتسموا جويريه
c
الصوره مش مفتوحه يا ندى
c
انا هقوم انام اشوفكم على خير
&
بصى يا انوس ...اكتبى فى جوجل حلق طبى وابحثى فى الصور....حتلاقى مسدس معاه حلق كدة...
هوة دة ان شاء الله

بالنسبة للاسم ....تقريبا مش جويرية:(:(
وكل واحد ليه ذوق وتفكير واللى يعجبنى ميعجبش اللى حوالينا واسرتى ذوقها غير اسرته واللى يتفقو عليه ميعجبنيش....
وانا جيت فى الاخر نزل عليا عقل ومبفكرش غير فى الولادة وانى اقوم انا وهيا بالسلااااااامة وبعدين افضالهم بقى(6)(6)
ف
انا جييييييييييت
&
فراشه فى بيتها;10315176:
انا جييييييييييت

نورتى البييييييت:):):)
بتوحشينى والله يا فطومة:15::15::15:
P
السلام عليكم

ازيكم ياماميهات المستقبل وازى بيبيهاتكم

يارب تكونوا بخير انا حبيت امسى عليكم
ف
lifedrop;10315204:
نورتى البييييييت:):):)
بتوحشينى والله يا فطومة:15::15::15:



وانتى يا عسل وحشتينى جددددددددا(f)

كنت هاتصل بيكى النهارده:cool:


ما قولتيليش ايه رايك فى الاسم
ف
ازيك يا ساسو يا عسل
&
انوووووووس ....قبل ما تمشى....
نصيحة ..امشى كتييييييييييييير على قد ما تقدرى من دلوقتى


moslimaa;10315213:
السلام عليكم

ازيكم ياماميهات المستقبل وازى بيبيهاتكم

يارب تكونوا بخير انا حبيت امسى عليكم

ساسو... ازيك يا قمر؟؟؟
منورانا (i)(i)(i)(i):D
ف
نودى سمعت ان انتى كنتى بتعملى تورتة ايس كريم ممكن الطريقه:o
&
فراشه فى بيتها;10315224:
وانتى يا عسل وحشتينى جددددددددا(f)

كنت هاتصل بيكى النهارده:cool:


ما قولتيليش ايه رايك فى الاسم

حلو يا فطومة ... ومحطوط فى الخطة :):)
ف
وايه رايك فى أروى

اسم بنت اخويا:D


هانزلك اسامى العائله الكريمه:D :D :D
X