تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
ا
25-09-2009 | 02:30 AM
انا بنتي نامت الساعة 8 ولسه صحيه دلوقتي انا هنام امتي
ف
25-09-2009 | 02:34 AM
البرج اليسر;10315294:
انا بنتي نامت الساعة 8 ولسه صحيه دلوقتي انا هنام امتي
مش لازم تنامى:D
m
25-09-2009 | 02:34 AM
ازيك يافاطمه عامله ايه
&
25-09-2009 | 02:35 AM
فراشه فى بيتها;10315261:
نودى سمعت ان انتى كنتى بتعملى تورتة ايس كريم ممكن الطريقه:o
دى سهلة خالص يا فطومة....
بتجيبى ايس كريم دريم البودرة دة... 3 عبوات ب 3 اطعم مختلفة
وتعملى كل نوع لوحده وتحطيه فى صينيه تيفال ( ياريت الصينية اللى بتفتح وتتقفل دى)
و تسيبيها فى الفريزر تمسك شوية يعنى نص ساعة مثلا وبعدين تعملى النوع اللى بعده وتحطيه وهكذا...
وفى الاخر حطيت بسكوت بوريو على اخر طبقة ...
بس انا كنت عملها فى الصينية اللى بتتفتح دى فكنت حطة البوريو تحت وقلبتها...
بس..............
ف
25-09-2009 | 02:37 AM
miko85;10315317:
ازيك يافاطمه عامله ايه[/
ازيك يا قمر وازى الكتاكيت:)QUOTE]
[QUOTE=lifedrop;10315319]دى سهلة خالص يا فطومة....
بتجيبى ايس كريم دريم البودرة دة... 3 عبوات ب 3 اطعم مختلفة
وتعملى كل نوع لوحده وتحطيه فى صينيه تيفال ( ياريت الصينية اللى بتفتح وتتقفل دى)
و تسيبيها فى الفريزر تمسك شوية يعنى نص ساعة مثلا وبعدين تعملى النوع اللى بعده وتحطيه وهكذا...
وفى الاخر حطيت بسكوت بوريو على اخر طبقة ...
بس انا كنت عملها فى الصينية اللى بتتفتح دى فكنت حطة البوريو تحت وقلبتها...
بس..............
تسلم ايدك بس ايه الصينيه اللى بتتفتح دى
ا
25-09-2009 | 02:40 AM
كان في حد قلقان انه مشفتش النبض لسه باين ياسمين هي عملت ايه
ف
25-09-2009 | 02:46 AM
يتصفح الموضوع حالياً: 10 (10 عضو و 0 ضيف) فراشه فى بيتها, miko85, emy_alex, kato, lifedrop+, ياسمين100 100, دموع اشتياقي,
انتو ساكتين ليه:mad:
انتو ساكتين ليه:mad:
&
25-09-2009 | 02:47 AM
فراشه فى بيتها;10315293:
وايه رايك فى أروى
اسم بنت اخويا:D
هانزلك اسامى العائله الكريمه:D :D :D
فكرت فيه... وعجب ناس هنا
بس حسيته على وزن مروة وانا مش بحب الاسم دة
قولى اساميكو كلكم:D:D:D
البرج اليسر;10315294:
انا بنتي نامت الساعة 8 ولسه صحيه دلوقتي انا هنام امتي
ازيك يا ام يارا؟؟؟
اخبار يارا ايه والحرارة نزلت ولا لسة؟؟؟
فراشه فى بيتها;10315337:
[QUOTE=miko85;10315317]ازيك يافاطمه عامله ايه[/
ازيك يا قمر وازى الكتاكيت:)QUOTE]
تسلم ايدك بس ايه الصينيه اللى بتتفتح دى

دى يا فطومة
m
25-09-2009 | 02:47 AM
البرج اليسر;10315355:
كان في حد قلقان انه مشفتش النبض لسه باين ياسمين هي عملت ايه
ندي وعملت سونار وسمعت النبض اخيراا
ا
25-09-2009 | 02:48 AM
lifedrop;10315413:
فكرت فيه... وعجب ناس هنا
بس حسيته على وزن مروة وانا مش بحب الاسم دة
قولى اساميكو كلكم:D:D:D
ازيك يا ام يارا؟؟؟
اخبار يارا ايه والحرارة نزلت ولا لسة؟؟؟
[QUOTE=فراشه فى بيتها;10315337]
دى يا فطومة
الحمد لله احسن
ا
25-09-2009 | 02:49 AM
هدي صحيح انا متشكرة اوي انك بعتيلي لينك بتاع حواديت ابله فضيلة انا لسه شيفاه دلوقتي
ف
25-09-2009 | 02:51 AM
lifedrop;10315413:
فكرت فيه... وعجب ناس هنا
بس حسيته على وزن مروة وانا مش بحب الاسم دة
قولى اساميكو كلكم:D:D:D
ازيك يا ام يارا؟؟؟
اخبار يارا ايه والحرارة نزلت ولا لسة؟؟؟
[QUOTE=فراشه فى بيتها;10315337]
دى يا فطومة
عندك عرسان ولا ايه:cool:
بس انا مش عندى صنيه من دى
هوانا لما اعمل طبقة ايس كريم وتجمد اعمل واحده تانيه فى صنيه تانيه ولا ايييييه
انتى عارفه المخ:D
&
25-09-2009 | 02:55 AM
فراشه فى بيتها;10315455:
عندك عرسان ولا ايه:cool:
بس انا مش عندى صنيه من دى
هوانا لما اعمل طبقة ايس كريم وتجمد اعمل واحده تانيه فى صنيه تانيه ولا ايييييه
انتى عارفه المخ:D
تعمليها فى طبق تانى وتحطيها عليها
&
25-09-2009 | 02:58 AM
صحيح يا جمااااااعة...
سؤااال فنى.... هوا المفروض مامتكو تعمل مغااااااات او تشتريه وتوزعه على معارفكم وجيرانكم وقرايبكم وقرايب ابو المولود؟؟؟
ولا لما حد يجى يبارك يجى يشرب وخلاااص؟؟
سؤااال فنى.... هوا المفروض مامتكو تعمل مغااااااات او تشتريه وتوزعه على معارفكم وجيرانكم وقرايبكم وقرايب ابو المولود؟؟؟
ولا لما حد يجى يبارك يجى يشرب وخلاااص؟؟
&
25-09-2009 | 02:59 AM
مى انتى هنااااااااااااا؟؟؟
ولا مين المتخفى دة؟؟؟
اوعى تكونى سارة بنتش خالتشى؟!!!
ولا مين المتخفى دة؟؟؟
اوعى تكونى سارة بنتش خالتشى؟!!!
(
25-09-2009 | 03:03 AM
ندى انا عندى ماما بتعمل المغات واللى بيجى بيشرب منة مش بتبعت لحد
ف
25-09-2009 | 03:09 AM
انا جيت تانى
ف
25-09-2009 | 03:09 AM
kato;10315537:
ندى انا عندى ماما بتعمل المغات واللى بيجى بيشرب منة مش بتبعت لحد
وانا برده ماما بتعمل كده
&
25-09-2009 | 03:10 AM
kato;10315537:
ندى انا عندى ماما بتعمل المغات واللى بيجى بيشرب منة مش بتبعت لحد
يعنى دة المعروف عند الناس كلها؟؟؟
اصل تقريبا اهل جوزى بيعملو وبيوزعو على العائلة كلها...
جينا نحسبها لاقينا اننا حنوزع على تلاتييييين اسرة:eek::eek::eek:
قوليلى يا كاتو ..انتى متابعة مع مين فى المنصورة؟؟
ف
25-09-2009 | 03:10 AM
نديييييييييييييييييييييييييي ايه رايك فى اسم هاجر:wink: