بنات اللينك ده حيعجبكوا اوى
http://www.forums.3roos.com/t485053.html
تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
r
24-09-2009 | 11:08 PM
ص
24-09-2009 | 11:09 PM
r
24-09-2009 | 11:10 PM
البرج اليسر;10313731:
عايزة اسال بالنسبة للحوامل الي في الشهر السابع او خلصوه كانوا بيحسو بشد في بطنهم واكانها بتطلع ادام بعد كده تفك اصل انا مش عارفة ده تقلصات وله حركة البيبي
ده البيبى بيتحلك وبيتقلب والمكان ضيق عليه فا بتحسى ان بطنك حجرت وبقيت ناشفة وبعدين تفك تانى لما بيعدل نفسه .ز عادى ياقمر ماتقلقيش
ا
24-09-2009 | 11:13 PM
roshy&hany;10313802:
ده البيبى بيتحلك وبيتقلب والمكان ضيق عليه فا بتحسى ان بطنك حجرت وبقيت ناشفة وبعدين تفك تانى لما بيعدل نفسه .ز عادى ياقمر ماتقلقيش
ربنا يطمنك يا رشا
C
24-09-2009 | 11:41 PM
احنا مسافرين ان شاء الله النهاردة بالليل
بس لسه محتارين بين اليكس وبين راس البر، ومعانا اخوات جوزي هنقعد الويك اند ده ونيجي عالطول، ادعولي بقي اخلص كل حاجة هنا ومنساش حاجة من اللي ورايا عشان انا بلف حوالين نفسي، هتوحشوني اليومين دول، بس ربنا يستر ونسافر بجد ومش تتاجل ولا يحصل حاجة.
بس لسه محتارين بين اليكس وبين راس البر، ومعانا اخوات جوزي هنقعد الويك اند ده ونيجي عالطول، ادعولي بقي اخلص كل حاجة هنا ومنساش حاجة من اللي ورايا عشان انا بلف حوالين نفسي، هتوحشوني اليومين دول، بس ربنا يستر ونسافر بجد ومش تتاجل ولا يحصل حاجة.
l
24-09-2009 | 11:43 PM
السلام عليكم ازيكم يا كروشات اخباركم ايه
(
24-09-2009 | 11:49 PM
البرج اليسر;10313731:
عايزة اسال بالنسبة للحوامل الي في الشهر السابع او خلصوه كانوا بيحسو بشد في بطنهم واكانها بتطلع ادام بعد كده تفك اصل انا مش عارفة ده تقلصات وله حركة البيبي
انا بيحصلى كدة شد جامد وساعات مش بعرف اتحرك من الشد اعتقد حركة البيبى
love_me_more307;10314013:
السلام عليكم ازيكم يا كروشات اخباركم ايه
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة
اهلا يا قمر ازيك (f)
l
25-09-2009 | 12:36 AM
بنات هو الحمل بيخلي الواحده تصهد ومتطيقش نفسها؟؟؟
ا
25-09-2009 | 12:47 AM
love_me_more307;10314437:
بنات هو الحمل بيخلي الواحده تصهد ومتطيقش نفسها؟؟؟
ايوه بيقولك حرارة الحامل بتبقي اعلي من الطبيعي انا كمان بس اني حرانة عند الطبيعي حتي جوزي يعقد يقولي الجو حلو
t
25-09-2009 | 12:57 AM
ازيك ياجميل انا قولت اسلم مادام مافيش غيرى انا وانتى موجودين(f)
m
25-09-2009 | 12:59 AM
tooota mohamed;10314578:
ازيك ياجميل انا قولت اسلم مادام مافيش غيرى انا وانتى موجودين(f)
انا كمان موجوده
t
25-09-2009 | 01:02 AM
انتو جيتو امتى كلكو عموما انا بسلم عليكو كلكو كتيير اووووىومنورين ياعسولات(f)(f)
t
25-09-2009 | 01:06 AM
ايوة ياقمر انت ما انا لسة جايبة ناو معلش العتب على النظر بقى انتى عارفة السن بقى وبتاع وبعدين انتى منورة من غير حاجة:)
m
25-09-2009 | 01:11 AM
tooota mohamed;10314658:
ايوة ياقمر انت ما انا لسة جايبة ناو معلش العتب على النظر بقى انتى عارفة السن بقى وبتاع وبعدين انتى منورة من غير حاجة:)
سن باه ليه عندك كام سنه انتي منوره اسمك ايه باه
t
25-09-2009 | 01:19 AM
ايوة ياجميل السن عندى ياستى 23 سنة :)واسمى ياجميلة مى ..قوليلى انتى بقى عندك كام سنة واسمك ايه ياجميلة وكنت عايزة اعرف انتى حامل فى توينز هو بصراحة دة اللى استنتجته انتى عارفة ذكاء المصريين طبعا:$
t
25-09-2009 | 01:21 AM
ايه ياميكو انتى روحتى فين اتبخرتى بسرعة ليه كدة :(
m
25-09-2009 | 01:25 AM
tooota mohamed;10314772:
ايه ياميكو انتى روحتى فين اتبخرتى بسرعة ليه كدة :(
انا موجوده ماتبتخرتش ولا حاجه
m
25-09-2009 | 01:28 AM
tooota mohamed;10314760:
ايوة ياجميل السن عندى ياستى 23 سنة :)واسمى ياجميلة مى ..قوليلى انتى بقى عندك كام سنة واسمك ايه ياجميلة وكنت عايزة اعرف انتى حامل فى توينز هو بصراحة دة اللى استنتجته انتى عارفة ذكاء المصريين طبعا:$
انا عندي 24 سنه واسمي اميره طبعا ذكاء المصريين
انا شهرت بالحضانه ال جوايا حتي الفيس بوك اشتهرت...
t
25-09-2009 | 01:38 AM
ربنا يكملك على خير يا اميرة ان شاء الله ..انتى فى الكام اصلا والتوينز ايه ..انتى عارفة انا طول عمرى كان نفسى اكون حامل فى توينز:):)
m
25-09-2009 | 01:44 AM
tooota mohamed;10314910:
ربنا يكملك على خير يا اميرة ان شاء الله ..انتى فى الكام اصلا والتوينز ايه ..انتى عارفة انا طول عمرى كان نفسى اكون حامل فى توينز:):)
لسه مكمله شهرين امبارح...ولسه ماعرفتش نوعهم ايه...اما عن نفسك في حمل تونيز
مانصحكيش خالص ولاعمرها جت في بالي لاني ماعنديش حد في عيلتي كده
بس الاعراض بتاعتهم متزايده في كل حاجه في الغثيان والترجيع وبعد كده حاجات تانيه وقلق طبعا
ربنا يستر