تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
m
انتو فيييييين
C
dandona we bas;10312393:
طيب و لو حصل جماع من غير كاندم بعد الدورة على طول يعني بعد ما تخلص بيوم لحد 5 ايام او حاجة عادي و لا فيه احتمال يحصل حمال


اه يا دندونة الاحتمالية هنا بتبقي عالية اوي، بعد البيريود في الايام اللي هي من اول 12 لغاية 16 يعني في الفترة دي. لكن قبل كده او بعد كده الفرصة تبقي اقل.
ا
مش ممكن كل ما ادخل ملاقيش حدة ايه الاحباط ده
&
مبرووووووووك يا انووووووووس التاااااااسع......
فضلك شوية حصى وتطلعى برة يا جمييييل...
اوعى تتهورى وتسبقينى ...استنى ما اخوض التجربة واقولك
&
http://www.forums.3roos.com/t482017.html

متنسوووووش دة
m
ازيكم يابنات
c
m@hy;10312684:
قولولى ابدأ اجيب هدوم لبيبي من امتة؟؟
و اجيت ازاى يعنى؟

ازيك يا ماهى الف مبروك عالحمل وربنا يكملك على خير مع انها متاخره
معرفش انتى عرفانى وله لا بس انا حسه اننى كنت بشوف فالتجهيزات
بصى انتى عالخامس تعرفى تجيبى ايه وصيفى وله شتوى حسب ولادتك وتجيبى مقاس من 0ل3 ومتكتريش فالعدد
وتعرفى الاماكن القريبه منك بتاعت محلات الاطفال والانواع اللى هتجيبى منها وكدا
عالسادس او السابع جيبى الحاجات

lifedrop;10313096:
مبرووووووووك يا انووووووووس التاااااااسع......
فضلك شوية حصى وتطلعى برة يا جمييييل...
اوعى تتهورى وتسبقينى ...استنى ما اخوض التجربة واقولك

اللى يبارك فيكى يا ندى شوفتى النهارده اول يوم خلاص
وعندى احساسات متلغبطه خالص ههههههههههههه
المهم انتى اخبارك ايه الدكتوره مقلتش حاجه وكشفتى نسا وله لسه

lifedrop;10313100:
http://www.forums.3roos.com/t482017.html

متنسوووووش دة

كنت لسه هحطه (y)(y)
c
ازيك يا ميكوووو
c
ايه يا عيال سكتين ليه
ساسو ازيك

ندى الحلق الطبى اللى جبتيه كان واحد بس
m
crazy ananas;10313150:
ازيك يا ميكوووو

ازيك يانوس
c
ايه يا عيال سكتين ليه
&
miko85;10313133:
ازيكم يابنات

ازيك يا ميكو و ازاى الحضانة اللى جواكى:)؟؟؟
crazy ananas;10313142:




اللى يبارك فيكى يا ندى شوفتى النهارده اول يوم خلاص
وعندى احساسات متلغبطه خالص ههههههههههههه
المهم انتى اخبارك ايه الدكتوره مقلتش حاجه وكشفتى نسا وله لسه


كنت لسه هحطه (y)(y)

كشفت نسا وقالت ان الحوض كويس ما شاء الله...بس ضغطى مش متظبط والبنت لسة منزلتش....
ويا انوسة بينزل عليا افرازات بيضا كتييييير...سالتها قالتلى ان كدة عنق الرحم بيستعد للولااااادة
وعلى فكرة يا جمااااعة كشف النسااااااا سهل جدا وعبيييط ....مش عارفة ليه فيه بنات بتخاااف منه؟؟؟؟

crazy ananas;10313175:
ايه يا عيال سكتين ليه
ساسو ازيك

ندى الحلق الطبى اللى جبتيه كان واحد بس


ايوة يا انوسة واحد بس ... ولونه دهبى وشبه الحلقان الدهب
c
ازيك يا ميكو اخبار التوينز ايه
انتى اسمك ايه صحيح
(
ازيكم يا بنوتات (f)

هو لازم كشف النسا ماينفعش اولد من غير كشف النسا :ss:
انا مش خايفة بس انا مش حابة كشف النسا بصراحة
c
انا مش قلقانه من كشف النسا لكن عماله افكر البس ايه وانا ريحه ومش عارفه طب معلش يا ندى قوليلى انتى عملتى ايه ساعتها
انا روحت الصيدليه قولت عوزه حلق طبى لاقتها ادتنى علبه صغيره فيها تلات حلقان صغننين وهما بريمه واللى بتقفل من ورا بلاستك واحد شكله قلب وفيه فص والتانى نص دايره والتالت دوريه مقفوله صغنونه قوى
وهما شكل الفضه مش الدهب
c
ازيك يا ام هايدى ههههههههههههههه
c
ايه ده فزلوكه ازيك عمله ايه اخبار االامومه ايه
(
crazy ananas;10313254:
ازيك يا ام هايدى ههههههههههههههه




ههههههههههههه انبوبة الاوكسجين يا ناس :D
ازيك يا قمر يلا مستنينك ان شاء الله انتى وندى تولدوا وتفضوا مكان لحوامل جدد ان شاء الله بس تدخلوا تدونا خبراتكم الدروس المستفادة ههههههه
(
ميكو اخبارك اية يا قمر الصديد راح ولا لسة طمنينا (f)
c
دعواتك يا كاتو ربنا بسهل وعقبال ماتوصلى التاسع بالسلامه يارب
بس خالى بالك ان التامن ده اكتر شهر ممل فمتزهقيش منه

ندى انتى فين يا بنتى
X