شكرا يا بسبس حقوم شوية اعمل رز وبتنجان مقلى بالدقة :tongue::tongue:
وارجعلكم تانى
سوف نعود هههههههههههه
وارجعلكم تانى
سوف نعود هههههههههههه
kato;10312292:
انا كمان كلف الحمل مبهدلنى وبالذات رقبتى هدى انتى الدكتور مديكى علاج او حاجة للكلف انا قولت للدكتور قالى كلة هيروح بعد الولادة :ss:
garfeild;10312298:
انا كمان ياهدى :(:(
dandona we bas;10312339:
بنات هوا لو الواحدة عايزة تحمل تعمل ايه و لوعايزة تأجل تعمل ايه بردو
dandona we bas;10312339:
بنات هوا لو الواحدة عايزة تحمل تعمل ايه و لوعايزة تأجل تعمل ايه بردو
sweet_toota;10312368:
ازيكوا يا حلويين؟؟؟
roshy&hany;10311980:
بصى يا مشمش ده راى بعض البنات فى سانوسان وفى كمان نوع تركى حلو اوى اسمه دالين
انا باستعمل لفله سانوسان اللوشن وكريم الحفاض بجد تحفه احلى كريم حفاض بجد هو سانوسان بيعمل طبقه عازله بجد على جلد البيبى عمره ما شاء الله ما جابلها تسلخات
بس لسه عايزة اجرب الشامبو والشور جيل لانى جربت شامبو جونسون وبون بون الاتنين بينشفوا ششعرها مش لاقيه حاجه تخللى شعرها طرى
بصى هو العلبة الكبيرة من الشامبو تقريبا ب 25 جنيه وكمان كريم الزينك بنفس السعر تقريبا اتصلى بالصيدلية اضمن واسالى يامشمش عشان انا ضايعة ومش متاكدة
ودى صور المنتجات
كريم الزنك
الصابونة اعتقد والله تعالى اعلى واعهلم 6 او 9 جنيه
الشامبو
وعلى فكرة سانوسان المانى ومعروف ان الالمان بيكرهوا اليهود وبينافسوهم واحنا المستفادين وفى منه كمان مناديل مبللة