تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
m
اه انا شفت دالين ده فى خير زمان بس مسالتش عالسعر
أ
,؛.والله يا بيبو مش كدا بس انا حملى صعب والدكتور نفسه بيقولى الله يكون فى عونك

,؛.والله يا رشا هنحاول وانا هعمل سيرش واشوف احلى منتجات الاطفال ايه وكدا عشان بصراحه انا بحب البيبى النضيف اللى ريحته حلوه كدا بحسه ملاك بصراحه

,؛.دانا ناويه اجيبله برفانات اطفال خاليه من الكحول ان شاء الله بتبقى حاجات ناعمه كدا ولطيفه
(
انوسة الحمدلله دخولك التاسع يا قمر وان شاء الله عقبال والولادة (f)
أ
,؛.هههههههههههههههه انتى هتنصبى يا مشمش ههههههههههههههههههههههههههه ال بيبى على بيبى ال ههههههههههههههههههههههه
m
شوفوا الرابط ده كده ولو حد فهم حاجه يقولى
Top Page 2
L
مبروك دخولك التاسع يا اناانسه احساسك ايه دلوقتي ؟

مشمش ايه ده ياماما انا مش فاهمه حاجة انا جالي حول
m
ماهو انا مش عايزه اضيع وقت يابسبس
أ
,؛.انا بقى سمعت فى التليفزيون واحده خبيرة عنايه بالطفلحديثى الولاده وقالت ان فى الشتا نلبس البيبى قطعه واحده زياه عن الام يعنى الام تلبس حاجتين من تحت يبقى هو يلبس 3 حاجات ووريتنا ازاى نشيل البيبى والله كانت شيلاه بشكل اول مره اشوفه فى حياتى بس البيبى كان يا روحى نايم زى العسل وتسيه نايم على سرير
r
فطوم ازيك يا قمر قوليلنا ايه اخبارك مع الامومة ههههههههههههههههههه

اناناسة ازيك ياقمر ويلكم باك
c
الله يبارك فيكم يا بنات وعقبال ماتوصلوا للتاسع بالسلامه يارب وتقوموا بالسلامه وتشوفوا نوناكم بخير

بصوا انا جبت من سانوسان الصابونه ب 6 والشامبو ب 20 هو شاور برضو يا مشمش
وخطيبه اخويا هتجيلى لوسيون للحفاضات اسمه او زد oz بتقولى حلو للاطفال ومكوناته طبيعيه كلها هى شغاله فالشركه بتعته تقريبا ب 6 برضو
وبرضو عوزه اجيب بيبى اويل لان بيحتاجوه فالمستشفى بس مش عارفه انا عندى واحد جونسون بفكر اخده معايا وخلاص لانى مش بستخدمه كتير وانا عوزه اجيب حاجه غير جونسون بس مش عارفه ايه احسن
معرفش ليه مش برتاح لجونسون من بعد ماشفت الفرق بين الحاجات اللى منها فى مصر واللى موجوده بره

وعلى فكره فى برفان للاطفال تقريبا اسمه ماليزيا والازازه بتعته فى منها الوان كتير اصفر واحمر وكدا وريحتها حلوه بس مش هجبها دلوقتى لما تكبر شويه على 5 او 6 شهور كدا مش من اولها عشان بيكونوا حساسين قوى فالاول
ومش هجيب بودره برضو

مشمش الحسابات هتجننك يا بنتى وهتخلى جوزك ينام وهو ماشى ههههههههههههه
أ
,؛.ايه يا مشمش ماله ماهو واضح اهو فى ايه مش فهماه؟؟,

,؛.تخيلوا نسييييييييييييت حاجه مهمه جداااااااااااااا هههههههههههههههههههههههه اقعدوا احسبوا انتوا البامبرز براحتكوا انا مش هحسب ولا بامبرز ولا بيبى اويل ولا حوارات كل دا هيجيلى بالمجااااااااان هههههههههههههههههههههههههه
m
هههههههههههههه ماشى يااناناسه يعنى تقصدى هو بينام من الحسابات

oz ده راااااااااااااااائع للتسلخات والحساسيه وكللللللللله
m
اززاااااااااااااااااااااااااااااااااااى يابسبس
m
طب هو الموقع ده ممكن نشترى من عليه
ف
ازيكو كلكو روشى ازيك يا عسل وازى البطال الثلاثه


سيمو حمد لله على سلامتك وحشتينى جدااااااااا
ق
مبروك يا اناناسة دخولك التاسع
استعدى بقى وقفلى حاجتك
c
والله يا سيمو حساه انى مخضوضه اول ماشوفت التيكر مش متخيله انى فالتاسع خلاص وكلها كام اسبوع والانسه تشرف مش عارفه الحياه شكلها هيتبئا ازاى
حتى جوزى كل شويه يقولى انا مش متخيل ان هيكون فى حد تالت معانا فالشقه وكدا :)

ازيك يا روشا ربنا يكملك على خير على فكره انا هبئا اجرب بيبكو على ضمنتك هههههه

مشمش فى ناس بتبيع حفاضات فردانى اللى هما بيبعوا منتجات ورقيه ومساحيق وكدا
على فكره يا بنات ان اللى جبت منه الفايينى كان كدا ولاقيت عنده حاجه لبعد الولاده للام اسمه لوتس وكان 20 ب 14 ج
r
المفروض يا مشمش الجدول ده للى بيشتغلوا بالصيدلية لو جابوا جملة السعر كذا ولو جابوا بالقطعة السعر كذا والمستهلك ده احنا اللى بيضحك علينا وبيبيعولنا بالسعر ده

بس على فكرة الاسعار غلط خالص انا بجيب البيبى فاين الجونيور من بتاع الورق والمناديل ب 46 جنيه وعشان عارف جوزى بيديهوله ب 43 جنيه او 44 جنيه مش عارفة بقى بصراحة جابوا سعر ال 53 جنيه ده منين يمكن ده سعر الصيدلية لانى بصراحة بطلت اجيب من الصيدليات لانها ازيد من برا ب 3 او 4 جنيه

الله اعلم بقى
m
بت يابسبس هتجيبى الحاجات ببلاش ازاااااااااااااااى
أ
,؛.هههههههههههههههههههههههه ببساطه يا مشمش انا اختى بأذن الله خلال الشهرين الجايين هتفتتح الصيدليه بتاعتها يعنى كله هيجيلى ببلاش ههههههههههههههههه اصل مش معقول هتاخد من اختها الصغيره تمن البامبرز يعنى هههههههههههههه لولولولولولى
دا غير كمان الشامبوهات والحاجات دى دى هتبقى زيطه
,؛.يا فرج الله هههههههههههههههههههههههههههههههه,
X