تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
ص
24-09-2009 | 03:25 PM
(
24-09-2009 | 03:25 PM
انا بصراحة لسة كمان اسبوعين هتوكل على الله وانزل اشترى حاجة البيبى كلها مرة واحدة البس والبطانية والشامبو والبامبرز وكل حاجة عشان اخلص :D
بسبس ماما عندها حق فعلا احنا اول حفيد عندنا كان ابن اختى وما شاء الله كان بيجيلوا حاجات كتير جدا تكفى خمس عيال معاة ما شاء الله
بسبس ماما عندها حق فعلا احنا اول حفيد عندنا كان ابن اختى وما شاء الله كان بيجيلوا حاجات كتير جدا تكفى خمس عيال معاة ما شاء الله
ص
24-09-2009 | 03:26 PM
الحمد لله
ازيك انتى يا جميله
طمنينى عملتى ايه فى الامتحان
ازيك انتى يا جميله
طمنينى عملتى ايه فى الامتحان
L
24-09-2009 | 03:26 PM
وعليكم السلام ازيك يامورو
ايه الشطاره دي يامشمشه اقعدي احسبي كده لجوزك وخليه يشد في شعره :D
بسبس اصلا كده كده متكتريش في اللبس بتاع 3 شهور الاولى الكل بيقول كده لان البيبي بيكبر بسرعه وفعلا هتلاقي ناس كتير جبتلك هدايا انتي بس جيبي الحاجة اللي عاجباكي اوي وحاسه ان محدش هيجيبها فهماني انا هعمل كده ان شاء الله وبعد كده انا هاشتري والبنوته معايا اللي على مزاجي هتكون كبيرت شويه وهكون عارفه ايه الل يليق عليها اكتر وكده
ايه الشطاره دي يامشمشه اقعدي احسبي كده لجوزك وخليه يشد في شعره :D
بسبس اصلا كده كده متكتريش في اللبس بتاع 3 شهور الاولى الكل بيقول كده لان البيبي بيكبر بسرعه وفعلا هتلاقي ناس كتير جبتلك هدايا انتي بس جيبي الحاجة اللي عاجباكي اوي وحاسه ان محدش هيجيبها فهماني انا هعمل كده ان شاء الله وبعد كده انا هاشتري والبنوته معايا اللي على مزاجي هتكون كبيرت شويه وهكون عارفه ايه الل يليق عليها اكتر وكده
ق
24-09-2009 | 03:26 PM
ازيك يا مورو عاملة ايه
m
24-09-2009 | 03:27 PM
ميرسى ياروشا
بس يعنى ايه Bad & shampoo اللى مكتوبه عالشامبو دى
بس يعنى ايه Bad & shampoo اللى مكتوبه عالشامبو دى
ص
24-09-2009 | 03:29 PM
الحمد لله
ازيك انتى يا بيبو
ازيك انتى يا بيبو
(
24-09-2009 | 03:29 PM
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة
ازيك يا مورو كل سنة وانتى طيبة يا قمر (f)
ازيك يا مورو كل سنة وانتى طيبة يا قمر (f)
m
24-09-2009 | 03:29 PM
garfeild;10311989:
وعليكم السلام ازيك يامورو
ايه الشطاره دي يامشمشه اقعدي احسبي كده لجوزك وخليه يشد في شعره :D
بسبس اصلا كده كده متكتريش في اللبس بتاع 3 شهور الاولى الكل بيقول كده لان البيبي بيكبر بسرعه وفعلا هتلاقي ناس كتير جبتلك هدايا انتي بس جيبي الحاجة اللي عاجباكي اوي وحاسه ان محدش هيجيبها فهماني انا هعمل كده ان شاء الله وبعد كده انا هاشتري والبنوته معايا اللي على مزاجي هتكون كبيرت شويه وهكون عارفه ايه الل يليق عليها اكتر وكده
هههههههههههههههههه ماهو انا بحسبله كده كل شويه ودايما بعد مااخلص حساب الاقيه سابنى ونااااااااااام ههههههههههه تفتكروا فى علاقه بين الحساب والنوم
ص
24-09-2009 | 03:29 PM
الحمد لله وانتى طيبه يا جميله
حد يعرف حاجه عن يميم ولدت ولا لسه وعامله ايه وكدا
ان شاء الله
حد يعرف حاجه عن يميم ولدت ولا لسه وعامله ايه وكدا
ان شاء الله
r
24-09-2009 | 03:30 PM
بصى يا بسبس كدا كدا البيبى لازم يتسلخ ماتسمعيش الخرافات دى يا اما من الصابون اللى بينشف بشرته يا اما من البامبرز اللى جلده بيبقى حساس منه ومن كتمته يا اما وده الشائع من البيبى بتاعه لانه بيبقى حامى عليه
لازم ترطيب قوى بعد كل غيار عشان تحمى طراوة الجلد وتفضل زى ماهى ناعمة ومش متسلخة بجد انا حجيب كل منتجات سانوسان بعد ماقريت ان فى بنات كتير بتشكر فى كريم الزنك بتاعهم ... وطبعا على حسب جسم الطفل وتقبله للكريم او الحفاظ
لازم ترطيب قوى بعد كل غيار عشان تحمى طراوة الجلد وتفضل زى ماهى ناعمة ومش متسلخة بجد انا حجيب كل منتجات سانوسان بعد ماقريت ان فى بنات كتير بتشكر فى كريم الزنك بتاعهم ... وطبعا على حسب جسم الطفل وتقبله للكريم او الحفاظ
أ
24-09-2009 | 03:31 PM
,؛.الحمدلله يا مورو يا حبى تمااااام الحمدلله قوليلى البيبى عامل ايه يا بطه طمنينى عليه بدأتى تحسى بحاجه بتتسحب ولا لأ
,؛.سيمو والله انا قولت كدا انا كمان,
,؛.سيمو والله انا قولت كدا انا كمان,
(
24-09-2009 | 03:32 PM
لا يا مورو يميم لسة ان شاء الله معادها النهاردة مع الدكتور قالت تقريبا هتكون اخر متابعة قبل الولادة ربنا معاها وتولد بالسلامة (f)
ق
24-09-2009 | 03:33 PM
بصى يا رشا هى ممكن برضه تبقى طبيعة جلد
انا واخواتى ماما عمرها ماكانت بتحطلنا حاجة وعمر ماحد فينا جاله تسلخات
انا واخواتى ماما عمرها ماكانت بتحطلنا حاجة وعمر ماحد فينا جاله تسلخات
c
24-09-2009 | 03:33 PM
حمدلله عالسلامه يا سيمو كنت عوزه اسلم عليكى قبل ماتسفرى بس ملحقتش
اخبار النونو ايه
مشمش بصى انا جبت فايينى 44 ق ب 33ج وجبت نوع ترركى اسمه كان بيبى 12ق للاسف ب 23 اغلى من فايينى بس هو قطن من جوه كله لان البنت اللى كانت وقفه ورتنى واحده من جوه قولت حلو فالاول
انا قولت اجيب دول يكفونى اول اسبوعين كدا عشان ميخلصش ونتلخم مين اللى هييجب قولت اطلعه من دماغى اول اسبوعين
اما بئا مرات التغير انا واحده صحبتى قالتلى انهم بيغيروا كتير فالاول بس هى عندها ولد وكانت بتقولى انها فالاول كان ممكن تغير 5 مرات فاليوم فمعرفش فى فرق بين الولد والبنت وله لا
شوفوا انا دخلت التاسع
اخبار النونو ايه
مشمش بصى انا جبت فايينى 44 ق ب 33ج وجبت نوع ترركى اسمه كان بيبى 12ق للاسف ب 23 اغلى من فايينى بس هو قطن من جوه كله لان البنت اللى كانت وقفه ورتنى واحده من جوه قولت حلو فالاول
انا قولت اجيب دول يكفونى اول اسبوعين كدا عشان ميخلصش ونتلخم مين اللى هييجب قولت اطلعه من دماغى اول اسبوعين
اما بئا مرات التغير انا واحده صحبتى قالتلى انهم بيغيروا كتير فالاول بس هى عندها ولد وكانت بتقولى انها فالاول كان ممكن تغير 5 مرات فاليوم فمعرفش فى فرق بين الولد والبنت وله لا
شوفوا انا دخلت التاسع
أ
24-09-2009 | 03:33 PM
,؛.خلاص يا رشا نجيب واهو اول عيل مش نبخلعليه بحاجه وخصوصا انى طالعه فى دماغى جامدجداااااااااااا انى مجيبش اطفال تانى والله مش عارفه ليه حاسه كدا انى هقدر ابسط البيبى دا اكتر واربيه احسن
أ
24-09-2009 | 03:35 PM
,؛.مبروك التاسع يا انوسه بس التيكر مش باين مع الاسف
ق
24-09-2009 | 03:35 PM
لا يا بسبس حرام عليكى ده الاطفال دول نعمة
وربنا يقدرنا على تربيتهم زى ما اهلنا ربونا
وربنا يقدرنا على تربيتهم زى ما اهلنا ربونا
r
24-09-2009 | 03:36 PM
كان غيرك اشطر يا ست بسبس كلنا قولنا كدة فى الاول ههههههههههههه
بصوا يابنات فى كمان منتجات شركة دالين هى تركى وفى ناس بتشكر فيها ودى صورته بس انا مقتنعه بسنوسان مش عارفة ليه مع انى مش جربت اى حاجة فيهم يمكن عشان لونهم لبنى وانا حجيب ولد هههههههههههههه
صورة دالين

بصوا يابنات فى كمان منتجات شركة دالين هى تركى وفى ناس بتشكر فيها ودى صورته بس انا مقتنعه بسنوسان مش عارفة ليه مع انى مش جربت اى حاجة فيهم يمكن عشان لونهم لبنى وانا حجيب ولد هههههههههههههه
صورة دالين

m
24-09-2009 | 03:37 PM
crazy ananas;10312026:
حمدلله عالسلامه يا سيمو كنت عوزه اسلم عليكى قبل ماتسفرى بس ملحقتش
اخبار النونو ايه
مشمش بصى انا جبت فايينى 44 ق ب 33ج وجبت نوع ترركى اسمه كان بيبى 12ق للاسف ب 23 اغلى من فايينى بس هو قطن من جوه كله لان البنت اللى كانت وقفه ورتنى واحده من جوه قولت حلو فالاول
انا قولت اجيب دول يكفونى اول اسبوعين كدا عشان ميخلصش ونتلخم مين اللى هييجب قولت اطلعه من دماغى اول اسبوعين
اما بئا مرات التغير انا واحده صحبتى قالتلى انهم بيغيروا كتير فالاول بس هى عندها ولد وكانت بتقولى انها فالاول كان ممكن تغير 5 مرات فاليوم فمعرفش فى فرق بين الولد والبنت وله لا
شوفوا انا دخلت التاسع
مبروك دخول التاسع ياااااااااقمر وعقبال ماتقومى بالسلامه
حلو اوى الاسعار كده والاعداد عشا ن الواحد يعرف يعمل الميزانيه
كوباية مايه;10312029:
,؛.خلاص يا رشا نجيب واهو اول عيل مش نبخلعليه بحاجه وخصوصا انى طالعه فى دماغى جامدجداااااااااااا انى مجيبش اطفال تانى والله مش عارفه ليه حاسه كدا انى هقدر ابسط البيبى دا اكتر واربيه احسن
نفس تفكير جوزى هههههههههههههههههه بيقولى كفايه عيل واحد بس انا بقوله عايزه عيال كتيرررررررررررررررررر وبقوله لو اطول احمل تانى عالحمل اللى انا فيه يعنى يبقى جوه فى 2 بيبى واحد فى الشهر السابع وواحد فى الشهر الاول هههههههههه عشان منضيعش وقت