تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
L
كوباية مايه;10311728:
,؛.انتوا يا عيال يا وحشه حد يرد عليا عااااااااااا انا عايزه ارغى


انتي سألتي عن حاجة يابسبس
اصل انا مسطوله بعيد عنك:D
ق
ازيك يا كاتو
L
ميرسي يارشا على ردك والله المستعان
بقولك ايه صحيح انتي لسه محتاره في الاسمين ادهم ولا معاز اسألي عمر وزياد قوليلهم اسمي النونو ايه وهم يختاروا
أ
,؛.فى اى حاجه يا رشا بدل الزهق دا انا اصلى مش بتكلم مع حد خااااااالص غيركو ومش عندى حد اتصل بيه وممكن يعيدى عليا شهرين ممسكش التليفون اكلم حد خالص فا عايزاكم ترغوا وانا جوزى جاى بدرى انهارده بس الحمدلله صااااااااااايم
(
garfeild;10311711:
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
احنا كويسين الحمد لله
انتي عامله ايه في الحمل ؟



ازيك يا قمر حمدلله عالسلامة وحشتينى والله يا قمر
انا مش عارفة لية حاسة انى هولد قريب :ss::D
m
بس انتى ترغى واحنا معاكى
c
crazy ananas, ‏garfeild, ‏كوباية مايه, ‏dandona we bas, ‏roshy&hany, ‏meshmesh_romio, ‏قصة كبيرة, ‏sweet_toota
منورين الشات كان مضلم فالعيد
اخبار الكحك معاكم ايه
أ
,؛.لا يا سيمو مسئلتش بس عايزه ارى ولا اقولك اهو هسئلك انا هعمل كبد فراخ انهارده اعملها ازاى بطريقه جديده
ق
ازيك يا انوسة عاملة ايه
m
والله كلنا كده معندناش حد نكلمه انا صحابى كلهم اللى اتجوزت واللى خلفت وكل واحده بقت مشغوووووله طووووووووووووووووووووول الوقت
m
اهلا اناناسه الشات نور بيكى ياااااااااااااااااااااقمر
(
meshmesh_romio;10311727:
اهلا كاتو


قصة كبيرة;10311747:
ازيك يا كاتو



ازيكم يا قمرات اخباركم اية عاملين اية فى الحمل :D

بسبس ازيك يا قمر فينك من زمان عايزة ترغى فى اية يا قمر ارغى واحنا معاكى (f)
m
انا عايزه كل واحده تقول هى مقرره ايه فى حوار البامبرز ده يعنى رسيت على نوع وهل هو كويس وكده يعنى
m
اهلا كاتو اهو الحمد لله الحمل قاضى علينا بس كله يهون عشان البيبيهات
L
kato;10311756:
ازيك يا قمر حمدلله عالسلامة وحشتينى والله يا قمر
انا مش عارفة لية حاسة انى هولد قريب :ss::D

نفس احساسي اول مادخلت السابع :D وكل مايجيلي مغص البريود اقولهم اننا هولد هههههههههههههههه اختي قالتلي بقولك ايه انتي هتصدعينا انتي ياماما الولاده بتكوني حاجة تانيه خالص وهتعرفي من نفسك انك بتولدي بجد وقالتلي ان كل ده طبيعي من اول السابع :D اصل هي خبره معاها اتنين
أ
,؛.انا بقى معنديش حد من صوحابى اتجوز ولا حاجه بس انا اللى بقيت بعيده ومبقاش حد يسئل وانا كمان مش عارفه اسئل عشان معنديش مباشر هنا

,؛.ازيك يا انوسه منوره يا قمره
(
اناناسة ازيك يا قمر منورة انا كنت موجودة فى العيد :D عيدة فى التجمع
L
كوباية مايه;10311769:
,؛.لا يا سيمو مسئلتش بس عايزه ارى ولا اقولك اهو هسئلك انا هعمل كبد فراخ انهارده اعملها ازاى بطريقه جديده


:o:o:o:o
معرفش غير الطريقه التقليديه اللي تشوحيها في زبده وبصل وفلفل اسود وبهارات
او ممكن تعمليها في رقاق
m
garfeild;10311794:
نفس احساسي اول مادخلت السابع :D وكل مايجيلي مغص البريود اقولهم اننا هولد هههههههههههههههه اختي قالتلي بقولك ايه انتي هتصدعينا انتي ياماما الولاده بتكوني حاجة تانيه خالص وهتعرفي من نفسك انك بتولدي بجد وقالتلي ان كل ده طبيعي من اول السابع :D اصل هي خبره معاها اتنين



ههههههههههههههههههههه انا كمان كل شويه اصرخ من الوجع يقوم جوزى يقولى ايه هى البت هتطلع بنت 7 زى امها ( اصل انا بنت 7 ) :o
L
انوس حمد الله على السلامةكنت لسه بسأل عليكي
مواااااااااااااااااااااااااااااااه وحشتيني يابطيخة موووووووووووووووت(f)
X