تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
ق
هههههههههههه حلوة يا رشا
ق
فتحتوا نفسى على التفاح مع انى اصلا مش بحبه
ق
نفسى قوى فى خوخ وبرقوق وكل ماقول لجوزى نفسى فى اكلة معينة يقعد يتريق عليا ويقولى انها طفاسة منى امبارح اقنعته انه وحم عشان يبطل :(
r
moony409;10311469:
العب العب ههههههههههه والله جامدة
تبات ونبات غنتيها انتي وهو سوي ولا ايه


ايوة ياقمر تبات ونبات عملناها دويتو سوا
L
lifedrop;10311456:
حمدلله على السلاااااامة يا سيمو يا حبيبتى...
والله وحشتينى اوى..... كان نفسى اسلم عليكى قبل ما تسااافرى بس النت كااااان غلس يومها...
الله المستعاااااان....
المهم ... عملتى ايه فى العيد؟!!!
وخدتى عيدية ولا اديتى؟؟؟؟


ازيك ياندى وحشتيني اوي
اخبارك ايه ؟ استقريتي هتسمي بنوتك ايه ولا لسه؟
العيد كان جميل الحمد لله بس دفعت كتييييييييييير ومفيش غير ماما اللي ادتني بس عدية وخالو اداني عدية النونو ومحدش عبرني تاني :confused::confused: وانا اللي دفعت لعيال اخواتي :D:D اصل انا عمة وخالة لاربع اطفال :D
d
طيب يا بسبس تعرفي حد بيأجر شقق لطالبات بس تكون جنب جامعة القاهرة على طول
أ
قصة كبيرة;10311472:
اه يا بسبس انا برضه بنام بالهبل
بس كل ماقول لجوزى بسبب ابنك يقعد يقولى انتى كده اصلا وكل حاجة تجيبيها فى الولد
مش واثق فيا خااالص ههههههههههههه

بس بجد بتخانق معاه بطريقة غير عادية وبحسه مش مقدر هرموناتى



,؛.هههههههههههههههههههه حلوه مش مقدر هرموناتك دى ههههههههههههههه انا بقى تعبت اخر 3 ايام فى رمضان جاااااامد وبعدين الدكتور بتاعى قاله اعمل تحليل هرمونات طلعت هرموناتى فى الضياع والدكتور قاله 90% من الموضوع نفسى وكدا فا جوزى من ساعتها عارف ان نفسيتى تعبانه والدكتور قاله انه يخرجنى ويسفرنى ان امكن وحاجات كدا وفعلا كنا هنسافر لولا الشغل بتاعه وبينى وبينك قولت بلاش سفر عشان عيد جوازنا كمان كام يوم قولت اشوف هيعملى ايه بقى وخصوصا انه كمان عيد ميلادى وكدا وحساه هيطنشنى وهيحبط اللى جابونى,
r
garfeild;10311475:
فوايده رهيبه يارشا دي نعمة من ربنا جميله اولا فيه فيتامينز كتير وفي دراسات اثبتت ان الحامل اللي بتاكل تفاح كتير في الحمل طفلها بيكون زكي وبصحة جيده اكتر من اي طفل تاني وكمان فرصة حدوث ربو لاقدر الله بتقول قليله قوي بفضل الله والتفاح عن اي طفل تاني وكمان كان في دكتوره بتقول اسرع اكل بيوصل للبيبي علطول هو التفاح بيتهضم بسرعه وبيوصلوا عن طريق الدم بسرعه جدا وبتقول مغزي جدا جدا جدا للحامل وللطفل
يعني مش خساره فيكي والبيبي التفاح ابو 25 جنيه هههههههههههههههههههههههههههه


ههههههههههههه طيب الحمد لله وسبحان الله ان ربنا بيخلينى احب حاجات فى الوقت المناسب بالرغم من انى اصلا مش بحبها

شكرا يا سيمو على المعلومة وفى ميزان حسنات يارب وتكون ساعة ولادة سهلة عليكى وتقومى بالسلامة انتى والنونو وحسنة قليلة تمنع بلاوى كتيرة ههههههههههههههه

حتسمى النونة ايه ؟؟
أ
,؛.والله يا دندونه انتى متقوليش انها لطالبات اصلا انتى تنزلى تروحى تدورى على شقه عائلات عشان محدش يستهين بيها ويعرفوا ان عيلتها معاها وكدا بس دلوقتى انا مش فى القاهره فا مقدرش اقولك فين بالبط بس المنيل ملياااااان والدقى كتييييير بردو وكمان الهرم وفيصل
ق
طب يابنتى ماتسافروا بمناسبة عيد جوازك
دانا هموت واسافر يوميها وهو عمال يقولى بطنك هتبقى كبيرة وهخاف عليكى .. اسم الله !!
&
roshy&hany;10311438:
بنات انا مش بحب التفاح خالص .. بس بعد ما ولدت زياد ابنى جاتلى حالة رهيبة كنت باكل منه بشراهة ممكن اخلص فى اليوم بتاع اتنين كيلو

المهم ان الحالة دى جاتلى دلوقتى وبفطر واتغدى واتعشى تفاح امريكانى من ابو 25 جنيه ههههههههههههههههه

مين القمورة اللى تقولى ايه فايدة التفاح والفيتامينز اللى فيه


ازيك يا روشى يا ام العيااال:):)؟؟؟

انا برضه فى الاول كنت بموووت فى التفاااح وكنت بحب اكل او اشرب اى حاجة فيها تفاااااااااح:)

roshy&hany;10311445:


انا غنيت لجوزى العب العب بتاعت ماريا ههههههههههه :o



واغنية تبات ونبات بتاعت بشرى ومحمود العسيلى :D


العب يا رشا؟!!!!
انتى اللعب دة يا هانم:wink:؟؟؟
قصة كبيرة;10311452:
ميس ميس ميس انا اقول انا اقول
التفاح فيه حدييييييييييييد

احم ..... بسم الله الرحمن الرحيم
الجابة نمرة الف...
الاجابة صحيحة
عااااشوووور عاشور عاشور....
(فكرتنى بمسابقة اوائل الطلبة:D:D:D)
قصة كبيرة;10311463:
ازيك يا ندى؟

بصى يا دندونة بتبقى فيه بيوت طالبات كده بتبقى شقق كل شقة فيها كام بنت مع بعض بس طبعا بيبقوا مسئولين عن نفسهم

ازيك يا بيبو يا قمر؟؟؟
اخبار النونو ايه؟؟؟
كوباية مايه;10311470:
,؛.انا غنيت لجوزى انا هعمل فيك جميله بتاعة ياسمين وهو غنالى عارفه احلى حاجه فيكى ايه وبعدين غنيتله بطمنك بتاعة شيرين وهو غنالى زى الملايكه بتاعة عمر ياب وانتى لسه بتسئلى بتاعه هانى شاكر اصله صوته اصلا حلو

انا حاسة انى فى اذاعة الاغانى وبرنامج ما يطلبه المستمعووون:D
garfeild;10311475:
فوايده رهيبه يارشا دي نعمة من ربنا جميله اولا فيه فيتامينز كتير وفي دراسات اثبتت ان الحامل اللي بتاكل تفاح كتير في الحمل طفلها بيكون زكي وبصحة جيده اكتر من اي طفل تاني وكمان فرصة حدوث ربو لاقدر الله بتقول قليله قوي بفضل الله والتفاح عن اي طفل تاني وكمان كان في دكتوره بتقول اسرع اكل بيوصل للبيبي علطول هو التفاح بيتهضم بسرعه وبيوصلوا عن طريق الدم بسرعه جدا وبتقول مغزي جدا جدا جدا للحامل وللطفل
يعني مش خساره فيكي والبيبي التفاح ابو 25 جنيه هههههههههههههههههههههههههههه

والله طمنتينى يا سيمو وبشرتينى ...دة انا كلت كمية تفاااااح فى الاول ....
دة كدة البت احتماال تطلع عالمة ذرة:D
ق
سافرى يابسبس وشوفيلنا مكان حلو وسعره كويس
L
roshy&hany;10311510:


ههههههههههههه طيب الحمد لله وسبحان الله ان ربنا بيخلينى احب حاجات فى الوقت المناسب بالرغم من انى اصلا مش بحبها


شكرا يا سيمو على المعلومة وفى ميزان حسنات يارب وتكون ساعة ولادة سهلة عليكى وتقومى بالسلامة انتى والنونو وحسنة قليلة تمنع بلاوى كتيرة ههههههههههههههه



حتسمى النونة ايه ؟؟



:D:Dعسل يارشا والله بحبك اوي في الله ودمك خفيف اوي
حاليا استقريت انا وجوزي على اسم لمار مش عارفه هل هنستقر عليه ولا هنغيره كالعاده:D
m
كل ده يابسبس انتو قضيتوا الفرح اغاني ولا ايه
d
طيب محدش شعرف بيوت راهبات للطالبات بردو في القاهرة في حاجة بيوقلوا عنها انها في شارع امريكا اللاتينية جاردن سيتي حد يعرف ده ايه راهبات و هل ممكن يعدوا فيها بنات مسلمات
أ
,؛.والله يا بيبو انا جوزى بيجيب عروض فى الغرقه علطول بس انا مش عايزه اسافر هناك انا عايزه اروح اسكندريه عشان دلوقتى مينفعش الغردقه عشان الغردقه حلاوتها فى الرحلات اللى بيطلعوها ومعظمها رحلات بحريه طيب وانا هطلعها ازاى وانا حامل وهتبقى معظمه دوخه وغثيان ومش هستمتع

,؛.انا عايزه شقه فى اسكندريه او فندق اسعارهم كويسه ,

,؛.انا اختى كل ويك اند تروح اسكندريه وتأجر شقه وتعيش حياتها
r
كوباية مايه;10311496:
,؛.هههههههههههههههههههه حلوه مش مقدر هرموناتك دى ههههههههههههههه انا بقى تعبت اخر 3 ايام فى رمضان جاااااامد وبعدين الدكتور بتاعى قاله اعمل تحليل هرمونات طلعت هرموناتى فى الضياع والدكتور قاله 90% من الموضوع نفسى وكدا فا جوزى من ساعتها عارف ان نفسيتى تعبانه والدكتور قاله انه يخرجنى ويسفرنى ان امكن وحاجات كدا وفعلا كنا هنسافر لولا الشغل بتاعه وبينى وبينك قولت بلاش سفر عشان عيد جوازنا كمان كام يوم قولت اشوف هيعملى ايه بقى وخصوصا انه كمان عيد ميلادى وكدا وحساه هيطنشنى وهيحبط اللى جابونى,



سلامة اللى جابوكى ياقمر ههههههههههههه .. انتى سيبك ومش تفكرى فى موضوع الهدايا والمفاجات لان اكبر هدية حدخديها اليوم ده انه حيقلبك ومحينسى ههههههههههه عادى عادى اسالينى انا بقالى 6 سنين جواز

بصى انتى كبرى دماغك وفكرى انتى تتبسطى ازاى وتبسطيه معاكى يعنى هاتى قميص نوم جديد وشكله حلو مش مهم يكون غالى المهم التجديد وشوية فاكهة وانا مرة اشتريت من فتح الله حاجة شبة الخمرة ههههههههه بس عصير عنب احمر وكانت ليلة حمرا هههه قصدرى ليلة رومانسية واشتريت شمعتين فى كاسات كانت الواحدة ب 2 جنيه ونص .. وعملت محشى ورق عنب وجبت حمام ورز بالخلطة والمكسرات وبعدين عملت كيك فى قالب رسمة قلب وجبت باتون ساليه وبيتزا من الصغنونة دى وعملتها حفلة صغيرة انا وهو وكان مبسوط اوى واستحقر نفسه انه مش افتكر اليوم ده

وكان اسعد يوم فى حياتى بس وحياتك ماكررتهاش تانى هههههههههههه هو انا فيا صحة ههههههههههه
L
lifedrop;10311522:

العب يا رشا؟!!!!
انتى اللعب دة يا هانم:wink:؟؟؟

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يخرب عقلك ياندى
احم ..... بسم الله الرحمن الرحيم
الجابة نمرة الف...
الاجابة صحيحة
عااااشوووور عاشور عاشور....
(فكرتنى بمسابقة اوائل الطلبة:D:D:D)
:D:D:D:D



والله طمنتينى يا سيمو وبشرتينى ...دة انا كلت كمية تفاااااح فى الاول ....
دة كدة البت احتماال تطلع عالمة ذرة:D


ان شاء الله هتطلع عبقرينو زي مامي ندى :tongue::tongue::tongue:
أ
,؛.ههههههههه لا يا مونى الاغانى كانت متقسمه على الفرح بس هو صوحابه عارفين ان صوته حلو وكدا فا كانوا كل شويه يجيبولوا المايك ويقلوله غنيلها يروح مغنيلى كدا
m
كوباية مايه;10311278:
,؛.انا قومت الصبح عندى نشاط غير معهود وعملت فطاير حلوه اوى افطر بيها هههههههههههههههههههه

,؛.انتو هتفطروا ايه؟؟


قولى الطريقه لحسن انا مدمنه معجناااااااااات

كوباية مايه;10311291:
,؛.ههههههههههههههههههههههههه اسكتى ا بت يا مشمش والله لقيته بيكلمنى بيقولى قدامى ساعه الا ربع وانا مكنتش عملت حاجه بس والله دعيتلك امبارح عشان عملت المندى وعجبه جدااااااااااا



الحمد لله احسن ماكنتى تدعى عليا


garfeild;10311395:
صباح الفل عليكم جميعا وخصوصا رشا وبسبس وبيبيو وماري حبيبة قلبي
عاملين ايه ياعيال في الحمل اللي مخلينا بحالات ساعة تروح وساعة تيجي:D


اهلا سيمو ازيك ياعسل


قصة كبيرة;10311419:
صباح الخير
بسبس ومشمشة ورشا وسيمو عاملين ايه؟؟؟؟؟؟؟؟


اهلا بيبو

roshy&hany;10311438:
بنات انا مش بحب التفاح خالص .. بس بعد ما ولدت زياد ابنى جاتلى حالة رهيبة كنت باكل منه بشراهة ممكن اخلص فى اليوم بتاع اتنين كيلو

المهم ان الحالة دى جاتلى دلوقتى وبفطر واتغدى واتعشى تفاح امريكانى من ابو 25 جنيه ههههههههههههههههه

مين القمورة اللى تقولى ايه فايدة التفاح والفيتامينز اللى فيه


فيه حديد يا طنط انا شطوره بقى؟؟؟؟؟؟؟؟

كوباية مايه;10311461:
,؛.عااااااااااااااااااا انتوا متغاظين عشان انا بفطر لاول مره من اول شوال عااااااااااااااااا يا وحشين ,ظ؛.
,؛.سيمو عيونى ليكى انا اعملك سبت كبيييييير واشحنهولك


,؛.بيبو اسكتى جوزى كل شويه يقولى تعالى نامى اقوله مش عايزه يقولى يا بنتى انا عايز انام بطلى دوشه وانا ابداااااا وكل ما يضايقنى اقوله ابنك اللى عايز ههههههههههههه يسكت يا عينى

,؛.انا بنام بطريقه غير طبيبعيه يعنى امبارح نمت من 7 بليل لغايه 12 ونص بليل وصحيت اكلت ونمت تانى للنهارده الساعه 9 الصبح وشويه وهقوم انام اهو تغيير بردو,ظ؛.


ده طبيعى فى الفتره دى هتلاقى نفسك بتنامى كتيييييييييير

قصة كبيرة;10311472:
اه يا بسبس انا برضه بنام بالهبل
بس كل ماقول لجوزى بسبب ابنك يقعد يقولى انتى كده اصلا وكل حاجة تجيبيها فى الولد
مش واثق فيا خااالص ههههههههههههه

بس بجد بتخانق معاه بطريقة غير عادية وبحسه مش مقدر هرموناتى



حلوه هرموناتى دى يابنتى الرجاله دول فى الضياع عايمين فى ماية البطيخ ولا فاهمين اى حاجه ولا فاهمين يعنى ايه حامل ويعنى ايه تنفسيتها بحسهم فاكرينا رجاله اصحابهم


كوباية مايه;10311496:
,؛.هههههههههههههههههههه حلوه مش مقدر هرموناتك دى ههههههههههههههه انا بقى تعبت اخر 3 ايام فى رمضان جاااااامد وبعدين الدكتور بتاعى قاله اعمل تحليل هرمونات طلعت هرموناتى فى الضياع والدكتور قاله 90% من الموضوع نفسى وكدا فا جوزى من ساعتها عارف ان نفسيتى تعبانه والدكتور قاله انه يخرجنى ويسفرنى ان امكن وحاجات كدا وفعلا كنا هنسافر لولا الشغل بتاعه وبينى وبينك قولت بلاش سفر عشان عيد جوازنا كمان كام يوم قولت اشوف هيعملى ايه بقى وخصوصا انه كمان عيد ميلادى وكدا وحساه هيطنشنى وهيحبط اللى جابونى,


بلاش تحطى امل جاااااااااااااامد اصل غالبا الرجاله مش بيقدروا ان احنا بنحب المفاجات
X