تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
d
24-09-2009 | 01:39 PM
طيب امال ايه الحل يا بسبس دلوقتي احنا سألأنالهانها و مش عارفين نعمل ايه
ق
24-09-2009 | 01:39 PM
صباح الخير
بسبس ومشمشة ورشا وسيمو عاملين ايه؟؟؟؟؟؟؟؟
بسبس ومشمشة ورشا وسيمو عاملين ايه؟؟؟؟؟؟؟؟
r
24-09-2009 | 01:40 PM
garfeild;10311395:
صباح الفل عليكم جميعا وخصوصا رشا وبسبس وبيبيو وماري حبيبة قلبي
عاملين ايه ياعيال في الحمل اللي مخلينا بحالات ساعة تروح وساعة تيجي:D
وحشتينى اوى يا سيمو بالله عليكى ماتطوليش علينا تانى .. انا تمام ياقمر انتى ايه اخبارك واخبار النونة يارب تكونوا بخير دايما يارب
كوباية مايه;10311400:
,؛.حد من الحوامل فى ولاد استقرت على اسم؟؟؟,
انا استقريت على ادهم او معاذ .. البنات والنس بيقولوا معاذ بس انا شيفاه قريب اوى من زياد وعايزة تغيير ونفسى فى ادهم بس لسة مش استقرينا على حاجة بس غالبا هما واحدة من الاتنين دول معاذ او ادهم
r
24-09-2009 | 01:41 PM
قصة كبيرة;10311419:
صباح الخير
بسبس ومشمشة ورشا وسيمو عاملين ايه؟؟؟؟؟؟؟؟
انا بخير الحمد لله والبت بسبوسة نازلة اكل من الصبح هههههههههههه بالف هنا وشفا يارب
ق
24-09-2009 | 01:41 PM
بالهنا والشفا يا بسبس
يعجبنى نشاطل يا اوختشى
عملت امبارح المقلوبةةةةةةة واختى كانت مبهورة والله الحمد لله
يعجبنى نشاطل يا اوختشى
عملت امبارح المقلوبةةةةةةة واختى كانت مبهورة والله الحمد لله
m
24-09-2009 | 01:43 PM
انا عندي سؤال كده انا فرحي ان شاء الله لو ربنا اراد هيبقي في اخر 11 وبفكر في اغنية اغنيها لجوزي في الفرح ومش عارفة ايه حد يفكر معايا كده
r
24-09-2009 | 01:43 PM
بنات انا مش بحب التفاح خالص .. بس بعد ما ولدت زياد ابنى جاتلى حالة رهيبة كنت باكل منه بشراهة ممكن اخلص فى اليوم بتاع اتنين كيلو
المهم ان الحالة دى جاتلى دلوقتى وبفطر واتغدى واتعشى تفاح امريكانى من ابو 25 جنيه ههههههههههههههههه
مين القمورة اللى تقولى ايه فايدة التفاح والفيتامينز اللى فيه
المهم ان الحالة دى جاتلى دلوقتى وبفطر واتغدى واتعشى تفاح امريكانى من ابو 25 جنيه ههههههههههههههههه
مين القمورة اللى تقولى ايه فايدة التفاح والفيتامينز اللى فيه
L
24-09-2009 | 01:43 PM
كوباية مايه;10311415:
,؛.صباح الفل يا سيمو انا قومت من النوم عجنت شوية فطاير بالسمسم وحبة البركه كدا افطر بيهم على الماشى ومعملتش كتير يادوب وكوباية دقيق بس للفطار ههههههههههههههه وباكل معاها جبنه تلاجه بالفلفل وشاى
وبتعزمي علينا ليه مادام معملتيش كتير انتي مش عارفه اننا كل واحده فينا باتنين :D
الف هنا يابسبس انا فطرت كحك وبسكويت وشاي
أ
24-09-2009 | 01:43 PM
,؛.ولله يا دندونه انا قولتلك هى اجرت شقه فى الاخر والله احسنلها كتييييييييييير وكانت مأجره شقه صغيره يا دوب اوضتين وصاله بس عشان متبقاش كبيره عليها انما غير كدا والله هتتبهدل اخر بهدله
,؛.انا صحبتى بعد الشر عن اختك يعنى بسبب عدم الاستقرار دا والله دبلرت سنتين واول ما اخدت الشقه لوحدها ماشاء الله بقيت تقدير علطوووووول
,؛.انا صحبتى بعد الشر عن اختك يعنى بسبب عدم الاستقرار دا والله دبلرت سنتين واول ما اخدت الشقه لوحدها ماشاء الله بقيت تقدير علطوووووول
ق
24-09-2009 | 01:43 PM
ههههههههههههه
سمى ادهم يا رشا ده اسم جوزى حبيبى اللى بتخانق معاه كل يوم
سمى ادهم يا رشا ده اسم جوزى حبيبى اللى بتخانق معاه كل يوم
r
24-09-2009 | 01:44 PM
moony409;10311436:
انا عندي سؤال كده انا فرحي ان شاء الله لو ربنا اراد هيبقي في اخر 11 وبفكر في اغنية اغنيها لجوزي في الفرح ومش عارفة ايه حد يفكر معايا كده
انا غنيت لجوزى العب العب بتاعت ماريا ههههههههههه :o
واغنية تبات ونبات بتاعت بشرى ومحمود العسيلى :D
ق
24-09-2009 | 01:45 PM
roshy&hany;10311438:
بنات انا مش بحب التفاح خالص .. بس بعد ما ولدت زياد ابنى جاتلى حالة رهيبة كنت باكل منه بشراهة ممكن اخلص فى اليوم بتاع اتنين كيلو
المهم ان الحالة دى جاتلى دلوقتى وبفطر واتغدى واتعشى تفاح امريكانى من ابو 25 جنيه ههههههههههههههههه
مين القمورة اللى تقولى ايه فايدة التفاح والفيتامينز اللى فيه
ميس ميس ميس انا اقول انا اقول
التفاح فيه حدييييييييييييد
&
24-09-2009 | 01:45 PM
garfeild;10311395:
صباح الفل عليكم جميعا وخصوصا رشا وبسبس وبيبيو وماري حبيبة قلبي
عاملين ايه ياعيال في الحمل اللي مخلينا بحالات ساعة تروح وساعة تيجي:D
حمدلله على السلاااااامة يا سيمو يا حبيبتى...
والله وحشتينى اوى..... كان نفسى اسلم عليكى قبل ما تسااافرى بس النت كااااان غلس يومها...
الله المستعاااااان....
المهم ... عملتى ايه فى العيد؟!!!
وخدتى عيدية ولا اديتى؟؟؟؟
أ
24-09-2009 | 01:47 PM
,؛.عااااااااااااااااااا انتوا متغاظين عشان انا بفطر لاول مره من اول شوال عااااااااااااااااا يا وحشين ,ظ؛.
,؛.سيمو عيونى ليكى انا اعملك سبت كبيييييير واشحنهولك
,؛.بيبو اسكتى جوزى كل شويه يقولى تعالى نامى اقوله مش عايزه يقولى يا بنتى انا عايز انام بطلى دوشه وانا ابداااااا وكل ما يضايقنى اقوله ابنك اللى عايز ههههههههههههه يسكت يا عينى
,؛.انا بنام بطريقه غير طبيبعيه يعنى امبارح نمت من 7 بليل لغايه 12 ونص بليل وصحيت اكلت ونمت تانى للنهارده الساعه 9 الصبح وشويه وهقوم انام اهو تغيير بردو,ظ؛.
,؛.سيمو عيونى ليكى انا اعملك سبت كبيييييير واشحنهولك
,؛.بيبو اسكتى جوزى كل شويه يقولى تعالى نامى اقوله مش عايزه يقولى يا بنتى انا عايز انام بطلى دوشه وانا ابداااااا وكل ما يضايقنى اقوله ابنك اللى عايز ههههههههههههه يسكت يا عينى
,؛.انا بنام بطريقه غير طبيبعيه يعنى امبارح نمت من 7 بليل لغايه 12 ونص بليل وصحيت اكلت ونمت تانى للنهارده الساعه 9 الصبح وشويه وهقوم انام اهو تغيير بردو,ظ؛.
ق
24-09-2009 | 01:47 PM
ازيك يا ندى؟
بصى يا دندونة بتبقى فيه بيوت طالبات كده بتبقى شقق كل شقة فيها كام بنت مع بعض بس طبعا بيبقوا مسئولين عن نفسهم
بصى يا دندونة بتبقى فيه بيوت طالبات كده بتبقى شقق كل شقة فيها كام بنت مع بعض بس طبعا بيبقوا مسئولين عن نفسهم
r
24-09-2009 | 01:47 PM
قصة كبيرة;10311452:
ميس ميس ميس انا اقول انا اقول
التفاح فيه حدييييييييييييد
برافو عليكى شطورة اوعدك انى اسمى ادهم واطلع عينه بالنيابة عنك هههههههههههههه
m
24-09-2009 | 01:48 PM
العب العب ههههههههههه والله جامدة
تبات ونبات غنتيها انتي وهو سوي ولا ايه
تبات ونبات غنتيها انتي وهو سوي ولا ايه
أ
24-09-2009 | 01:48 PM
,؛.انا غنيت لجوزى انا هعمل فيك جميله بتاعة ياسمين وهو غنالى عارفه احلى حاجه فيكى ايه وبعدين غنيتله بطمنك بتاعة شيرين وهو غنالى زى الملايكه بتاعة عمر ياب وانتى لسه بتسئلى بتاعه هانى شاكر اصله صوته اصلا حلو
ق
24-09-2009 | 01:48 PM
اه يا بسبس انا برضه بنام بالهبل
بس كل ماقول لجوزى بسبب ابنك يقعد يقولى انتى كده اصلا وكل حاجة تجيبيها فى الولد
مش واثق فيا خااالص ههههههههههههه
بس بجد بتخانق معاه بطريقة غير عادية وبحسه مش مقدر هرموناتى
بس كل ماقول لجوزى بسبب ابنك يقعد يقولى انتى كده اصلا وكل حاجة تجيبيها فى الولد
مش واثق فيا خااالص ههههههههههههه
بس بجد بتخانق معاه بطريقة غير عادية وبحسه مش مقدر هرموناتى
L
24-09-2009 | 01:49 PM
roshy&hany;10311438:
بنات انا مش بحب التفاح خالص .. بس بعد ما ولدت زياد ابنى جاتلى حالة رهيبة كنت باكل منه بشراهة ممكن اخلص فى اليوم بتاع اتنين كيلو
المهم ان الحالة دى جاتلى دلوقتى وبفطر واتغدى واتعشى تفاح امريكانى من ابو 25 جنيه ههههههههههههههههه
مين القمورة اللى تقولى ايه فايدة التفاح والفيتامينز اللى فيه
فوايده رهيبه يارشا دي نعمة من ربنا جميله اولا فيه فيتامينز كتير وفي دراسات اثبتت ان الحامل اللي بتاكل تفاح كتير في الحمل طفلها بيكون زكي وبصحة جيده اكتر من اي طفل تاني وكمان فرصة حدوث ربو لاقدر الله بتقول قليله قوي بفضل الله والتفاح عن اي طفل تاني وكمان كان في دكتوره بتقول اسرع اكل بيوصل للبيبي علطول هو التفاح بيتهضم بسرعه وبيوصلوا عن طريق الدم بسرعه جدا وبتقول مغزي جدا جدا جدا للحامل وللطفل
يعني مش خساره فيكي والبيبي التفاح ابو 25 جنيه هههههههههههههههههههههههههههه