تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
f
انا جييت تانى يا مزه منك ليها
احسن حاجه يا يميم تفرشى الشيكولاته على عيش لبنانى و تلفيها انا بعمل كده
y
ايه بقى اللى كان حايشك عننا كل ده يافتفت هانم
y
اه ياروحى ماهو انا بعد محاولتى الفاشله عملت كده
عملتهم على عيش لبنانى قسمت كل ناحيه لوحدها وحطيت عليها شيكولاته ولفيتها
وحطيت على حبه تانين جبنه فيتا وهرستها بالزعتر
بس طلعواطعمهم حلو انا بس مانبنى من كل ده الا ان ضهري وجعنى وحسيت انه محشوش حش كده من عند العصعص
f
ابدا يا قمر
انا المره اللى فاتت كنت بكلمك من عند ماما و فجأه لقيتك مشيتى
و و بعد كده انا روحت و انا دلوقتى بكلمك من بيتى نياهههههههههههههههههههههههه
&
السلاااااااام عليكم
ازيك يا يميم انتى وفتفت؟؟؟
انتو اخوااات؟.!!!
y
لا يابت انا قصدى ايبه اللى كان حايشك عننا كل المده اللى فاتت دى بتاع شهر واكتر يعنى من ايبام الكابتشينو ههههههههههههه

ازيك ياندى لا ياروحى احنا مش اخوات بس اشسمعنى قولتى كده ؟؟
f
ازيك يا لايف يا قمرايه
احنا اصحاب و زى الاخوات
انت كمان قربت تولد يا جميل
f
لا والله انا كنت بدور عليكوا و كنت برحلكوا لك و مكنتش بلاقى حد لحد ما انتى كتر خيرك قولتيلى انك هنا
y
اه والله يافتفت انا سالت عليكى كتير اوى هنا لحد ماريقي نشف ياختى وماصدقت لاقيتك بعتالى الرساله ايباها روحت شبطانه فيكي اصل انا مابقيتش ادخل هناك الا نادررررااااا
y
انا لطشت منك التوقيع بتاعك بس على الصغير يافتفت هههههههه
لا وايه اخترت بالصدفه والله نفس اللى انتمختراه
y
انتوا ياعيال يللا كفايه كده عليكم انا بأفور خلاصس وكمان هاصحى بدري عشان انزل مع جوزى اروح لامى واخدها واطلع على الدكتور بتاعى غالبا اخخخررر متابعه للحمل عشان هايبقولى على معاد الولاده ان شاء الله
&
بهزر يا يميم..
اصل اساميكو على نفس الوزن

ي م ي م
ف ت ف ت
f
انا عارفه يا قمر انك حامل فى بنت
بس انا كنت حاسه ان انا و انت ولد مش عارفه ليه
خدى بالك حاسه مش عاوزه لأن انا فعلا كنت عاوزه بنوته علشان كنزى يلعبوا مع بعض و لو كان عندى ولد كنت هابقى عاوزه ولد علشان يبقوا زى بعض
بس حملى المره دى مختلف كل الاختلاف عن حملى فى كنزى بس
&
ربنا معاكى يا يميم...
وربنا يسهلك ولادتك ويرزقك بطفلة سليمة معااافية ان شاء الله وتسميها ندى:tongue:
f
التوقيع نور بيكى يا يميم
خليكى شويه و النبى احسن انتى وحشانى
y
ماشي والله ياندى ملك اول ماعرفت انى عندى نونو قالتلى نسميها ندى
والناس كلها بتقول حلو وجوزى برده رافضه عشان زى زي نور في منه ولد وبنت :(

وانا والله يافتفت حاسه كده برده ان السونار هايجى غلط وكل يوم بحلم انى بجيب ولد ههههههههههههه

وحلمت مره انى جبت سلمى غالبا من كتر التفكير اللى عاصر نافوخي هههههههههه

مع ان في ناس كتير اوى قرايبي ومن برا العيله سالتهم عناعراض الحمل في المرتين وكانوا كلهم بيقولوا انه كا ن مختلف تمام ا عن الاول مع العلم انهم عندهم بنتين كل واحده فيهم او ولدين يعنى من نفس النوع
y
هاتعملى ايه مع كنزى
هتوديها المدرسه يوم 4 اكتوبر برده ولا ايه يافتفت
انت عارفه ان ملك المفروض تدخل 4 وانا كمان هاولد في نفس اليوم
وباباها مصمم انى اجل الولاده يومين عشان موكه تروح المدرسه وبعدين تبقى تعد اسبوع في البيت بس انا رافضه المبدا تماما عشان نفسيتها ماتبوظش وتسوء اكتر في الدلع والبغدده
اناعاوزة من اولها ااجلها المدرسه اسبوعواولد في معادى 4 وبعدين تبقى تروح مدرستها احسن للكل
f
فعلا مش شرط كل اللى يجيبه ربنا كويس
انت ناويه تحملى تانى يا يميم؟
y
فتفت هو انت هتولدى ايه قيصري ولا طبيعي
وكنزى كانت ايه
f
لأ يا يميم اوعى تودجيها انا غالبا مش هودى كنزى الترم الاول كله لحد ما نشوف المور هتوصل لأيه لأن الموضوع خطير بجد و فى ناس خدت المصاريف بعد ما دفعتها علشان المدارس تخلى مسئوليتها لن الاطفال حساسين اوى لأى حاجه
و فى ناس هتروح تاخد الكتب و تزاكر فى البيت و تروح على الامتحان علشان مضيعش عليهم السنه
حتى فى التلفيزيون بيقولوا الكيجيهات مايرحوش
و احنا كمان هيبقى عندنا اطفال لسه مولودين فى البيت و ممكن يلقطوا اى حاجه
X