توتو نامت ساعة وصحتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
لية يايميم؟؟؟؟؟
تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
ب
23-09-2009 | 10:42 PM
m
23-09-2009 | 10:43 PM
دموع اشتياقي;10308195:
مش ممنوعه منها دي بتقول ملهاش نفس يعني تاكلها علي ما اعتقد
اه صح ماليش نفس بس الحاجه المسكره بتزود الغممان
om_tota;10308196:
كلى بسكوت مملح
امبارح خرجت امبارح ولقيت كميه بسكوتات كتير مالقتش المملح هو مش موجود غير في مصر اصلي انا في السعوديه
om_tota;10308205:
انا باكل ايس كريم ميجا بالشكولاتة
الله انا كمان نفسي فيه وبحب الشيكولاته جدا بس دلوقتي باكل حته ضغننه من كيكه شيكولاته
دموع اشتياقي;10308240:
ايوه والله صح ربنا يهديها يارب
لسه ماقرتهاش
s
23-09-2009 | 10:43 PM
دي طلبها غريب جدا وراح تستفيد ايه لما يغمي عليها ما فهمتش حاجه
أ
23-09-2009 | 10:44 PM
دموع اشتياقي;10308272:
ههههههههههههههههههههههه نيتكم وحشه:tongue:
أنا مكنتش واخدة بالي أصلا:confused::confused::confused::confused:
الله يسامحها بقى اللي لفتت نظري:(
د
23-09-2009 | 10:44 PM
ميكوا انتي فين فسعوديه في بسكويت تاك مملح وحلو اوي وفي انواع كتير هنا
y
23-09-2009 | 10:44 PM
طب حد يشور عليا ابعت اجيب حاجه حلوة اكلها اجيب اييييييييييييه
د
23-09-2009 | 10:45 PM
هيه تقريبا عايزه تلفت النظر ليها او حد يقلق عليها يا سمايلي
امه الله خلاص بقي متزعليش
امه الله خلاص بقي متزعليش
أ
23-09-2009 | 10:46 PM
smily547;10308286:
دي طلبها غريب جدا وراح تستفيد ايه لما يغمي عليها ما فهمتش حاجه
ممكن عايزة تصعب على حد أو يقلقوا عليها أو كده
ب
23-09-2009 | 10:46 PM
للدرجة دى يامى
طب ابعتى حتى ع الخاص
ع العموم انا الحمد لله انى معرفش
طب ابعتى حتى ع الخاص
ع العموم انا الحمد لله انى معرفش
s
23-09-2009 | 10:47 PM
ربنا يهديها يارب
ب
23-09-2009 | 10:48 PM
مافيش حاجة ف بالى دلوقتى يايميم
y
23-09-2009 | 10:48 PM
طب ماتفطمينا احنا كمان يا مى
جوزى الحمد لله تقريبا ماصدقالماتش خلص وناااااااام :(:(
عشان الفرع بعيد عن بيتنا ومافيش دليفري لبيتنا منه يا مها :(
طب ممكن استغنى عن السينابون واجيب مناقيش شيكولاته هههههههههههههه او كريب شيكولاته وبرده اللى اعرفهم بيعملوه حلو اوى بعيد عننا عمل ايه انا بقى دلوقتى
جوزى الحمد لله تقريبا ماصدقالماتش خلص وناااااااام :(:(
عشان الفرع بعيد عن بيتنا ومافيش دليفري لبيتنا منه يا مها :(
طب ممكن استغنى عن السينابون واجيب مناقيش شيكولاته هههههههههههههه او كريب شيكولاته وبرده اللى اعرفهم بيعملوه حلو اوى بعيد عننا عمل ايه انا بقى دلوقتى
د
23-09-2009 | 10:49 PM
يميم زهقتيني ههههههههههههههههه
كلي تمر
كلي تمر
ب
23-09-2009 | 10:49 PM
y
23-09-2009 | 10:49 PM
طب كل اللى جاى على بالي صعب المنال
انا اولع في نفسي ولا ايه
انا اولع في نفسي ولا ايه
m
23-09-2009 | 10:50 PM
smily547;10308286:
دي طلبها غريب جدا وراح تستفيد ايه لما يغمي عليها ما فهمتش حاجه
غريب جداا مش عارفه ايه الهدف من كده...
يعني تفقد الوعي ليه يمكن من كتر المشاكل عايزه تنام
ا
23-09-2009 | 11:47 PM
واخيرا المنتدي فتح
l
23-09-2009 | 11:51 PM
ازيكم يا بنات اخباركم ايه وحشتونى
قولولي هو الامساك غلط علىة الحمل؟؟؟؟؟
وممكن يعمل اجهاض ؟؟ انا سمعت ان الكلام ده مش صحيح بس حابه اتاكد منكم
قولولي هو الامساك غلط علىة الحمل؟؟؟؟؟
وممكن يعمل اجهاض ؟؟ انا سمعت ان الكلام ده مش صحيح بس حابه اتاكد منكم
د
23-09-2009 | 11:55 PM
مش عارفه الامساك خطر ولا لا بس يفضل ميبقاش في امساك اشربي لبن كتير وان شاء الله يروح
وحلاوه طحينيه كمان
وحلاوه طحينيه كمان
أ
23-09-2009 | 11:58 PM
ندى الامساك غلط على الحمل عشان بس بيخافوا تعمللى بوووش جامد فالرحم يفتح بس الدكتور قاللى ده تهريج
اشربى مية كتير و لبن ساقع و عنب
و الى اكيد هيشيل الامساك التين البرشومى سحر :)
اشربى مية كتير و لبن ساقع و عنب
و الى اكيد هيشيل الامساك التين البرشومى سحر :)