تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
ب
توتو نامت ساعة وصحتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت









لية يايميم؟؟؟؟؟
m
دموع اشتياقي;10308195:
مش ممنوعه منها دي بتقول ملهاش نفس يعني تاكلها علي ما اعتقد

اه صح ماليش نفس بس الحاجه المسكره بتزود الغممان
om_tota;10308196:
كلى بسكوت مملح

امبارح خرجت امبارح ولقيت كميه بسكوتات كتير مالقتش المملح هو مش موجود غير في مصر اصلي انا في السعوديه
om_tota;10308205:
انا باكل ايس كريم ميجا بالشكولاتة

الله انا كمان نفسي فيه وبحب الشيكولاته جدا بس دلوقتي باكل حته ضغننه من كيكه شيكولاته
دموع اشتياقي;10308240:
ايوه والله صح ربنا يهديها يارب

لسه ماقرتهاش
s
دي طلبها غريب جدا وراح تستفيد ايه لما يغمي عليها ما فهمتش حاجه
أ
دموع اشتياقي;10308272:
ههههههههههههههههههههههه نيتكم وحشه:tongue:


أنا مكنتش واخدة بالي أصلا:confused::confused::confused::confused:

الله يسامحها بقى اللي لفتت نظري:(
د
ميكوا انتي فين فسعوديه في بسكويت تاك مملح وحلو اوي وفي انواع كتير هنا
y
طب حد يشور عليا ابعت اجيب حاجه حلوة اكلها اجيب اييييييييييييه
د
هيه تقريبا عايزه تلفت النظر ليها او حد يقلق عليها يا سمايلي

امه الله خلاص بقي متزعليش
أ
smily547;10308286:
دي طلبها غريب جدا وراح تستفيد ايه لما يغمي عليها ما فهمتش حاجه


ممكن عايزة تصعب على حد أو يقلقوا عليها أو كده
ب
للدرجة دى يامى

طب ابعتى حتى ع الخاص

ع العموم انا الحمد لله انى معرفش
s
ربنا يهديها يارب
ب
مافيش حاجة ف بالى دلوقتى يايميم
y
طب ماتفطمينا احنا كمان يا مى

جوزى الحمد لله تقريبا ماصدقالماتش خلص وناااااااام :(:(

عشان الفرع بعيد عن بيتنا ومافيش دليفري لبيتنا منه يا مها :(

طب ممكن استغنى عن السينابون واجيب مناقيش شيكولاته هههههههههههههه او كريب شيكولاته وبرده اللى اعرفهم بيعملوه حلو اوى بعيد عننا عمل ايه انا بقى دلوقتى
د
يميم زهقتيني ههههههههههههههههه
كلي تمر
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏bright bride, ‏LOLAAAAA1985, ‏smily547
y
طب كل اللى جاى على بالي صعب المنال
انا اولع في نفسي ولا ايه
m
smily547;10308286:
دي طلبها غريب جدا وراح تستفيد ايه لما يغمي عليها ما فهمتش حاجه

غريب جداا مش عارفه ايه الهدف من كده...
يعني تفقد الوعي ليه يمكن من كتر المشاكل عايزه تنام
ا
واخيرا المنتدي فتح
l
ازيكم يا بنات اخباركم ايه وحشتونى
قولولي هو الامساك غلط علىة الحمل؟؟؟؟؟
وممكن يعمل اجهاض ؟؟ انا سمعت ان الكلام ده مش صحيح بس حابه اتاكد منكم
د
مش عارفه الامساك خطر ولا لا بس يفضل ميبقاش في امساك اشربي لبن كتير وان شاء الله يروح
وحلاوه طحينيه كمان
أ
ندى الامساك غلط على الحمل عشان بس بيخافوا تعمللى بوووش جامد فالرحم يفتح بس الدكتور قاللى ده تهريج
اشربى مية كتير و لبن ساقع و عنب

و الى اكيد هيشيل الامساك التين البرشومى سحر :)
X