حلو يعنى رسيتي على زينه ربنا يخليهالك وتفرحى بيها هى وكنزى وحخياتك انا هاولد كمان عشر ايام ولسه مجبتش حاجه برده ههههههه عشان برده رجلى بتوجعنى ومش بعرف امشي كتير عليها
احختى بس بعتتلى كام حاجه كده للنونه بس في حاجات تانيه ناقصه ومش عارفه هاجيبها امتى وازاى
ولسه كمان مارسيتش على اسم للمفعوصه اللى جوا
هى بنت على فكره
تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
y
24-09-2009 | 12:54 AM
m
24-09-2009 | 12:59 AM
yomizo;10308593:
هاروح اخيرا اطلب شيكولاته سايله من الماركت واعمل مناقيش شيكولاته
عملتي المناقيش ولا لسه
y
24-09-2009 | 01:20 AM
لا لسه
طلعت طريقه الخبز السوري من النت وعملته ولسه بيخمر
وبعت جبت الشيكولاته وهاحشيها في البتاع بس لما يستوى ده ازا نجح ولو فشل بقى هالفه في عيش لبنانى :)
وكمان هاعمل منهم بالجبنه والزعتر
طلعت طريقه الخبز السوري من النت وعملته ولسه بيخمر
وبعت جبت الشيكولاته وهاحشيها في البتاع بس لما يستوى ده ازا نجح ولو فشل بقى هالفه في عيش لبنانى :)
وكمان هاعمل منهم بالجبنه والزعتر
m
24-09-2009 | 01:44 AM
yomizo;10308871:
لا لسه
طلعت طريقه الخبز السوري من النت وعملته ولسه بيخمر
وبعت جبت الشيكولاته وهاحشيها في البتاع بس لما يستوى ده ازا نجح ولو فشل بقى هالفه في عيش لبنانى :)
وكمان هاعمل منهم بالجبنه والزعتر
مشروع ناجح جداا
ابقي ابعتيلنا
أ
24-09-2009 | 01:47 AM
فتفت وحشتيييييييييييييييييينى عاملة ايه فى الحمل يا مززززززززة؟؟؟
أ
24-09-2009 | 01:49 AM
ان شاء اللله تنجح يا يميم بالف هنا و شفا
هو انتوا عندكم مشكلة فى الاقتباسات و لا انا بس ...؟؟؟
هو انتوا عندكم مشكلة فى الاقتباسات و لا انا بس ...؟؟؟
y
24-09-2009 | 02:31 AM
ويكفيني شرف المحاوله :(
y
24-09-2009 | 02:32 AM
كده يبقى انت بس
أجمل ايام العمر;10309023:
ان شاء اللله تنجح يا يميم بالف هنا و شفا
هو انتوا عندكم مشكلة فى الاقتباسات و لا انا بس ...؟؟؟
د
24-09-2009 | 02:36 AM
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
y
24-09-2009 | 02:46 AM
بتضحكى على ايه ياختى
على شرف المحاوله :( ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
على شرف المحاوله :( ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أ
24-09-2009 | 02:48 AM
yomizo;10309221:
ويكفيني شرف المحاوله :(
هههههههههههههههههههههههههه:D
m
24-09-2009 | 02:51 AM
yomizo;10309221:
ويكفيني شرف المحاوله :(
ده كله علشان نفسك في حاجه حلوه
يارب تنجح ياتتحح
y
24-09-2009 | 02:54 AM
ربن يسامحكم كلكم ياوحشين
يارب تنج ياتتح مين بقى مانا بقولك يكفيني شرف المحاوله :(:(
يعنى محاولتى بائت بالفشل الذريع :(:(:( اهئ اهئ اهئ
يارب تنج ياتتح مين بقى مانا بقولك يكفيني شرف المحاوله :(:(
يعنى محاولتى بائت بالفشل الذريع :(:(:( اهئ اهئ اهئ
أ
24-09-2009 | 02:54 AM
رجلى واجعانى قووووووووووووووووووووووووووووووى
m
24-09-2009 | 02:56 AM
yomizo;10309330:
ربن يسامحكم كلكم ياوحشين
يارب تنج ياتتح مين بقى مانا بقولك يكفيني شرف المحاوله :(:(
يعنى محاولتى بائت بالفشل الذريع :(:(:( اهئ اهئ اهئ
يعني ايه بازت النتيجه فشلت
أجمل ايام العمر;10309333:
رجلى واجعانى قووووووووووووووووووووووووووووووى
وانا كمان رجلي وجعاني
y
24-09-2009 | 03:08 AM
ده ربنا بيخلص ياهدى عشان شمتانه فيا عاااااااااااااااا
y
24-09-2009 | 03:09 AM
في على اوربت سينماوان فيلم ايا يااا ه على الاخر ههههههههه
أ
24-09-2009 | 03:33 AM
أنا جيت
حد هنا ؟؟
حد هنا ؟؟
m
24-09-2009 | 03:37 AM
اهلا امه الله
ا
24-09-2009 | 03:53 AM
انتو نمتو