تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
b
معلش يا اميرة الف سلامة يا حبيبتى بس انتى واظبى على العلاج و كله ان شاء الله يكون تمام
د
مش ممنوعه منها دي بتقول ملهاش نفس يعني تاكلها علي ما اعتقد
ب
كلى بسكوت مملح
د
http://www.forums.3roos.com/t484980.html

بنات اقروا ده وقولولي رايكم
ب
انا باكل ايس كريم ميجا بالشكولاتة
د
om_tota;10308205:
انا باكل ايس كريم ميجا بالشكولاتة


يميم شكلها هتعمل فيكي حاجه:tongue:
ب
الحمد لله ياسارة انا والبنات بخير
أ
om_tota;10308205:
انا باكل ايس كريم ميجا بالشكولاتة


الإعلانات بتاعة الشيء ده في الشارع تكسف والله:o:o:o

بكره أشوفه:ss::ss:
ب
الاهلى جاب جون ف بترول اسيوط
b
دموع اشتياقي;10308202:
http://www.forums.3roos.com/t484980.html

بنات اقروا ده وقولولي رايكم


انا كنت قريتها و معرفتش اقولها ايه دعيتلها بس طلبها غريب اوى و الاغرب انها بتتكلم جد مش مجرد بتتمنى و خلاص
y
شوفتوا مش سنو وايت طلعت كانت بتعمل بيبي على تويليت الكبار في الحدوته هههههههههههههههههههه

ملك بتحكى الحدوته كده ههههههههههه
د
bright bride;10308233:
انا كنت قريتها و معرفتش اقولها ايه دعيتلها بس طلبها غريب اوى و الاغرب انها بتتكلم جد مش مجرد بتتمنى و خلاص

ايوه والله صح ربنا يهديها يارب
m
yomizo;10308185:
اه يا ميكو عادى انت ابقي غيري البانتى كتير واعملي بيبي كتير واشربي مايه كتيييييييييييير عشان الصديد يروح
انا جالى في اول الحمل التهاب في مجرى البول وكنت كل مااجى اعمل بيبي اصوت واعيط من كتر الحرقان بس راحت الحمد لله
مايه كتييييييييير كتير كتير طولمانت قاهده اشربي مايه

وانت بقى ممنوعه من الشيكولاته ليه ولا مؤاخذه ؟؟

عارفه يايميم من حوالي عشرين يوم كان عندي صديد وراح...
امبارح حسيت نفس الشعور اجي اعمل بيبي مافيش وحرقان والم اني مزنوقه...
دكتوره قالتلي اعراض حمل بس بابا قلي اعملي تحليل امبارح لقيت نسبه الصديد 55 يعني عاليه جداا باخد حقن انتي بيوتك ودوا وكدا مع اني اول مره كان عندي عشرين كويس اني مستحمله
الشيكولاته عارفه انا امبرح جبت شيكولاته كتير بس مستخسره لاحسن ارجع ههههه
ب
تكسف لية يامى؟؟؟؟؟
أ
om_tota;10308231:
الاهلى جاب جون ف بترول اسيوط


جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

:D:D:D:D:D:D:D:D












هههههههههههههههه

ماما اتخضت مني :)

وبتقول لي عرفتي منين
y
ربنا يسامحك يامها
ب
ههههههههههههههههههههههههه

عقبال اللى عندى ياملوكة
أ
om_tota;10308243:
تكسف لية يامى؟؟؟؟؟


مش هقدر اقول :o:o:o:o:o... بس كذا حد أعرفه علق على الموضوع ده ولاحظوا نفس الحاجة
y
جوزى وافق يجييي سينابون بس للاسسسسسف الاسيف سينابون مش بيجى عندنا في ايصل :(:(
د
أمةالله;10308263:
مش هقدر اقول :o:o:o:o:o... بس كذا حد أعرفه علق على الموضوع ده ولاحظوا نفس الحاجة

ههههههههههههههههههههههه نيتكم وحشه:tongue:
X