يلالالالالالالالالاهوى عليكى يا يميم انتى وايمى رعبتوونى والله
بطلوا كلام بقى عن البنج والكلام دة
استغفر الله العظيم
تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
ب
23-09-2009 | 09:20 PM
y
23-09-2009 | 09:21 PM
للاسف ماما هتكون مرافق معايا واختى مسافره وخلصنا على كده
y
23-09-2009 | 09:22 PM
حاضر يامها هانبطل لانك كده كده هاجيليك يوم تفكري لوحدك زيي ههههههههههههههههه
د
23-09-2009 | 09:25 PM
انا اختي خلت ابنها مع جوزها لما ولدت وماما كانت معاها مرافق
د
23-09-2009 | 09:25 PM
ماشي يا مها هانت يعني مش بعيد كلنا في الهوا سوااااااااااااااااااا:tongue:
y
23-09-2009 | 09:40 PM
ماهو عشان ابنها ولد جدوزها سلك معاه لكن ملك حجوزى مايعرفش يعملها بيبيولا يعرف يشطفها ولا يلبسها ويقلعها ويسرحلها
لكن لو ولد يبقى عادى لانه اللى بيعمله لنفسه هايعمله ليه
لكن لو ولد يبقى عادى لانه اللى بيعمله لنفسه هايعمله ليه
y
23-09-2009 | 09:44 PM
سين سؤال بقى للي ولدوا واللى معانا دلوقتى عندهم نونات حجلوين
موها وايمي ومى
اجوازتكم جابولكم هدايا ولا لا لما ولدتوا ؟؟ و كانت ايه ؟؟
موها وايمي ومى
اجوازتكم جابولكم هدايا ولا لا لما ولدتوا ؟؟ و كانت ايه ؟؟
y
23-09-2009 | 09:46 PM
عيال
هو مش انا دلوقتى ينفع اكل سينابون بقى والا ايه ؟
هاموت عليه من اول ماحملت
حاسه ان توتى هتكطلعلها سينابونايه في قفاها ههههههههههههههههههه
هو مش انا دلوقتى ينفع اكل سينابون بقى والا ايه ؟
هاموت عليه من اول ماحملت
حاسه ان توتى هتكطلعلها سينابونايه في قفاها ههههههههههههههههههه
y
23-09-2009 | 09:49 PM
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
س
23-09-2009 | 09:50 PM
السلام عليكم
ازيكم يابنات عاملين ايه انتوا والبيبيهات؟
ازيكم يابنات عاملين ايه انتوا والبيبيهات؟
m
23-09-2009 | 09:50 PM
yomizo;10307994:
سين سؤال بقى للي ولدوا واللى معانا دلوقتى عندهم نونات حجلوين
موها وايمي ومى
اجوازتكم جابولكم هدايا ولا لا لما ولدتوا ؟؟ و كانت ايه ؟؟
هو المفروض يجيبوا هدايا ...ماكنتش اعرف
ب
23-09-2009 | 09:52 PM
هدية
هدية
هديةةةةةةة
هدية
اممممممممممممممم
تقريبا لا
بس جت مناسبات بعدها وجبلى الحمد لله
وانتى جالك هدية؟
هدية
هديةةةةةةة
هدية
اممممممممممممممم
تقريبا لا
بس جت مناسبات بعدها وجبلى الحمد لله
وانتى جالك هدية؟
y
23-09-2009 | 09:55 PM
لا ماجبليش
بس المفروض ياميكو بيني وبينك يجيبلك بمناسبه يعنى انك قثومتى بالسلامه انت والنونات
انا بقوله حوش عشتان تجيبلي قالى تعالوااورثونى بالحياه احسن
بقى ههههههههههههه
بس المفروض ياميكو بيني وبينك يجيبلك بمناسبه يعنى انك قثومتى بالسلامه انت والنونات
انا بقوله حوش عشتان تجيبلي قالى تعالوااورثونى بالحياه احسن
بقى ههههههههههههه
y
23-09-2009 | 09:58 PM
طب حد يرد
عليا في السينابون
عليا في السينابون
m
23-09-2009 | 09:59 PM
yomizo;10308038:
طب حد يرد
عليا في السينابون
ايه سينا بون ده
انا كمان في باوتون ساليه ومفيش هنا
ب
23-09-2009 | 10:01 PM
ههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
بضحك عشان اورثينى بالحياة
معرفش السنابون دة والله يايميم
انا سمعتة قبل كدة بس ناسية هو اية اصلا
انا باردو دخلت قولتلة انت جبتلى هدية قالى مش فاكر بس لو جبت المفروض تفتكرى
قولتلة مجبتش وتجبلى المرة دى قالى حاضر هههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
بضحك عشان اورثينى بالحياة
معرفش السنابون دة والله يايميم
انا سمعتة قبل كدة بس ناسية هو اية اصلا
انا باردو دخلت قولتلة انت جبتلى هدية قالى مش فاكر بس لو جبت المفروض تفتكرى
قولتلة مجبتش وتجبلى المرة دى قالى حاضر هههههههههههههه
s
23-09-2009 | 10:01 PM
yomizo;10308038:
طب حد يرد
عليا في السينابون
انت دخلتي التاسع يايميم كلي كل الي نفسك فيه وكثري من التمر عشان يسهل الولاده
y
23-09-2009 | 10:02 PM
ايه ياميكو حد مايعرفش اتلسيانبون برده
ده بتاع كده زى الدونتس بس كله بالقرفه وطبعا ممنوعه منه من اول الحمل عشاانا لقرفه غلط على الحمل بتنزله في الاول
طب انادلوقتى في الاخر عاوزة اكل سينابون بقى
ده بتاع كده زى الدونتس بس كله بالقرفه وطبعا ممنوعه منه من اول الحمل عشاانا لقرفه غلط على الحمل بتنزله في الاول
طب انادلوقتى في الاخر عاوزة اكل سينابون بقى
s
23-09-2009 | 10:03 PM
ميكو انتي الي سالتي علي عملية ربط عنق الرحم؟؟
ب
23-09-2009 | 10:03 PM
يميم بتولد قيصرى زىىىىىىىىى
بس قالى الاول انتى مين اللى قالك الكلام دة واية اللى فتح الموضوع دة
ههههههههههههههههههههههههههههههه
بس قالى الاول انتى مين اللى قالك الكلام دة واية اللى فتح الموضوع دة
ههههههههههههههههههههههههههههههه