تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
أ
sweet_toota;10307495:
مقلقة عشان خايفة اللبوس المهبلى يئذى البيبى و كمان خايفة من لعب الهرمونات دة و بقول اخده عند الضرورة بس



لأ طبعا مش هيئذي البيبي

على فكرة بس عشان تبقي مطمنة دكاترة النسا كلهم بيخافوا على البيبي أكتر منك أصلا


والله يا بنتي أنا كنت بروح لدكتورة قبل اللي ولدت معاها أقول لها عندي صداع والله كتبت لي على لبس علشان أأمن من اللي بيتشرب:ss: قلت لها لأ طبعا هاخد اللي بالبق:mad::mad:
د
هوه بنادول الابيض كويس ولا خطر
أ
ايه الفرق بين الأبيض والأحمر؟؟

العادي مفيش منه مشاكل في الحمل

اكسترا هو اللي بلاش منه
د
معرفش والله بس هوه مش اكسترا
د
يميمممممممممممم خايفه من ايه؟؟؟
ب
اااااة امال لية بيقولوا اللى والدة قيصرى اول مرة اول ماتدخلالتاسع تولد فالمرةالتانية يعنى
y
خايفه من البنج يا ايمي
عشان عندى بنت تانيه
خايفه لاقدر الله ......
اصل انا اعرف حاله كانت كده وراخت
اى نعم اللعمر واحد والربواحد بس حاجه تقلق خصوصا ان اعصابنا فيالفتره دى بتبقى مهببه خلقه والكوابيس شغاله على ودنه الحمد لله


بس انا باخد بنادول عادى وكويس جدا
والدكتور قالى من الشهر التامن ممكن اخد بنادول اكسترا بس انا باخد العادى اخف عشان اصلا مش بحب اخد دوا وانا حامل
د
عشان بيخافوا يجيلها الطلق يا ام بتول والرحم بعد الشر ينفجر
y
يعنى ايه يامها كلامك مش فاهماه
د
يااااااااااااا يميم انتي عامله زي برضه اصلي فلبنج وهمه بيفوقوني كنت بشهق وانا بفوق كاني بطلع فروح

والدكتور قال لاني كان سني صغير 19 سنه معرفش بقي صح ولا همه ادوني بنج زياده

وخايفه من الان والله مش عشاني انا عشان بودي بس صعبان عليه قوي بس انا بدعي ربنا وان شاء الله خير بدعي ربنا ممتش الا لما اشوف اببني عريس يارب العالمين

ادعي يا يميم وسلميها لله واستودعيهم وباذن الله تقومي بسلامه
أ
أنا الصراحة فقت عادي

أنا اللي ممكن يخليني أفكر في الإيبيديورال بس هو اني مكنتش بعرف أكح بعد ما ولدت
د
طيب مده فتح بطن وده فتح بطن ولتنين صعب انك تكحي ايه الفرق
أ
البنج الكلي هو اللي بيخليكي عايزة تكحي أصلا علشان البتاعة بتاعة النفس اللي بيدخلوها في الحلق دي
د
اه صح والله
أ
ده غير إن التخدير النصفي بتبقي فايقة والبيبي فايق ممكن ترضعي علطول

أنا فضلت ناااااااايمة أول يوم كلللللله وكنت والدة الساعة 1 الضهر فضلت نايمة لحد تاني يوم


بتخدر بضمير أنا :)
د
لا انا ولدت 12 بليل وفضلت صاحيه لحد الصبح تخيلي لان الممرضه كسرت المخدر ومرضيتش تجيب واحد علي حسابها وفهمتني انها ادتني حقنه مخدره فلمحلول وانا بستحمل الالم علي اني واخده مخدر يالله الله يسامحها
أ
ربنا يجعله في ميزان حسناتك :)

ده أنا بعمل لها فرح وهي داخلة بأمبول الفولتارين :)

ههههههههه
د
ههههههههههههه اه والله تخيلي بقي باذن الله كله باجر
y
انا ولدت ملك الساعه 10 الصبح ووقت على بيليل فوقان تام بس انا جالى كحه برد يعنى
والحمير الممرضات جابولى دوا طارد للبلغم فبقيت بموت لاحد ماجه الدكتور تانى يوم كتبلي على مذيب
اى نعم غلط بس ارحم نم الطارد اللى بيزود ده
وكمان انا خايفه على ملك عشان هاسيبها عند طنط
خايفه نفسيتها تبوظ
د
طيب يا يميم متخليها مع مامتك ولا هتكون المرافق معاكي
X