sweet_toota;10307495:
مقلقة عشان خايفة اللبوس المهبلى يئذى البيبى و كمان خايفة من لعب الهرمونات دة و بقول اخده عند الضرورة بس
لأ طبعا مش هيئذي البيبي
على فكرة بس عشان تبقي مطمنة دكاترة النسا كلهم بيخافوا على البيبي أكتر منك أصلا
والله يا بنتي أنا كنت بروح لدكتورة قبل اللي ولدت معاها أقول لها عندي صداع والله كتبت لي على لبس علشان أأمن من اللي بيتشرب:ss: قلت لها لأ طبعا هاخد اللي بالبق:mad::mad: