تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
أ
yomizo;10307994:
سين سؤال بقى للي ولدوا واللى معانا دلوقتى عندهم نونات حجلوين
موها وايمي ومى
اجوازتكم جابولكم هدايا ولا لا لما ولدتوا ؟؟ و كانت ايه ؟؟


سورييييييييييي كنت بأكل عبدالله

الصراحة مجبليش حاجة

بس أنا مكنتش أعرف انه المفروض يجيب :D وبما اني معرفش يبقى هو أكييييييييييييييييد ميعرفش برضه:D:D:D


بس الصراحة هو مكنش معاه يجيب حاجة حتى لو عايز لأننا دفعنا في عبدالله كتير أوي :confused::confused::confused:
y
اه مانا عارفه موضوع التمر ده ياسمايلي بس انا كده كده هاولد قيصري فمش فارق بقى تمر من خروع من مشي
m
yomizo;10308062:
ايه ياميكو حد مايعرفش اتلسيانبون برده
ده بتاع كده زى الدونتس بس كله بالقرفه وطبعا ممنوعه منه من اول الحمل عشاانا لقرفه غلط على الحمل بتنزله في الاول
طب انادلوقتى في الاخر عاوزة اكل سينابون بقى

اه عجبني اوي افتكرته خلاص بحبه جداا
ياااه نفسي فيه
محدش يبعتلي كيلو باتون ساليه
د
يميم انا عملت صنيه هنا فلبيت وكلتها لوحدي والحمد لله كله تمام
m
yomizo;10308081:
اه مانا عارفه موضوع التمر ده ياسمايلي بس انا كده كده هاولد قيصري فمش فارق بقى تمر من خروع من مشي

اشمعني هتولدي قصيريه...
انتي عندك الحوض ضيق ولا ايه
وال بتولد قصيري ممكن تولد قبل معادها
y
اهو ا
أ
أمةالله*, ‏دموع اشتياقي, ‏miko85, ‏smily547, ‏yomizo, ‏فراشه فى بيتها, ‏om_tota, ‏سندريلا مصر+

ما شاء الله ايه الفضاوة اللي احنا فيها دي :)

اجوازكم فين يا هانم منك ليها؟؟

أنا جوزي لسة مرجعش من الشغل:(:(
s
yomizo;10308081:
اه مانا عارفه موضوع التمر ده ياسمايلي بس انا كده كده هاولد قيصري فمش فارق بقى تمر من خروع من مشي


ربنا يخليها ساعه سهله عليكي وتولدي بالسلامه

زقزمي اطلبي سينابون وقعدي خلصي عليه:tongue:
ف
وانا كمان جوزى مش جابلى هديه هو كان المفروض يجيبلى؟؟؟؟؟؟؟:mad:
y



بالزمه مش ليه حق اتوحم عليه هههههههههههههههههه
أ
miko85;10308088:
اشمعني هتولدي قصيريه...
انتي عندك الحوض ضيق ولا ايه
وال بتولد قصيري ممكن تولد قبل معادها


يميم هتولد قيصري علشان دي تاني واحدة والأولى كانت قيصري

واللي بتولد قيصري أيوة بتولد قبل معادها لأنهم مش هينفع يستنوا لما يجيلها طلق
s
أمةالله;10308091:
أمةالله*, ‏دموع اشتياقي, ‏miko85, ‏smily547, ‏yomizo, ‏فراشه فى بيتها, ‏om_tota, ‏سندريلا مصر+

ما شاء الله ايه الفضاوة اللي احنا فيها دي :)

اجوازكم فين يا هانم منك ليها؟؟

أنا جوزي لسة مرجعش من الشغل:(:(


تصوري انا جوزي دخل نام من دلوقتي
ف
أمةالله;10308091:
أمةالله*, ‏دموع اشتياقي, ‏miko85, ‏smily547, ‏yomizo, ‏فراشه فى بيتها, ‏om_tota, ‏سندريلا مصر+

ما شاء الله ايه الفضاوة اللي احنا فيها دي :)

اجوازكم فين يا هانم منك ليها؟؟

أنا جوزي لسة مرجعش من الشغل:(:(



وأنا جوزى عنده فيلد:ss:
y
عادىانا جوزى جمبي بيتفرج على الماتش :(


انا جوزى قالى وانت مجبتليش هديه برده قلتله كفايه سلامتى انا والنونه قالى طيبربنا يخليكم ليا انت مابتتعبيش لوك لوك لوك هههههههههههه
m
أمةالله;10308099:
يميم هتولد قيصري علشان دي تاني واحدة والأولى كانت قيصري

واللي بتولد قيصري أيوة بتولد قبل معادها لأنهم مش هينفع يستنوا لما يجيلها طلق

انتي اسمك الحقيقي امه الله
ب
ياستى كلى وخلصينا هتلاقى نفسك ع الصبح ف المستشفى بدل ما بتكشفى بتولدى
y
انا بولد قبل معادى سوا المره الاولى او التانيه او العاشرلاه
قبل معادى باسبوع عشر ايام مش اقل ولا اكتر
د
تتوحمي عليه وعلي امه وابوه كمان ااااااااااااااااه ممممممممممممممممممممم
د
miko85;10308105:
انتي اسمك الحقيقي امه الله


فكرتيني بشيخ مبروك عطيه
y
طب بجد عاوزة اكل حاجه حلوة ومش عارفه اعمل ايه ولا ابعت اجيبايه
وكلمت الماركت يبعتلى ايس كريم قالى مافيش كله ببببببببببببح :(
X