yomizo;10307994:
سين سؤال بقى للي ولدوا واللى معانا دلوقتى عندهم نونات حجلوين
موها وايمي ومى
اجوازتكم جابولكم هدايا ولا لا لما ولدتوا ؟؟ و كانت ايه ؟؟
سورييييييييييي كنت بأكل عبدالله
الصراحة مجبليش حاجة
بس أنا مكنتش أعرف انه المفروض يجيب :D وبما اني معرفش يبقى هو أكييييييييييييييييد ميعرفش برضه:D:D:D
بس الصراحة هو مكنش معاه يجيب حاجة حتى لو عايز لأننا دفعنا في عبدالله كتير أوي :confused::confused::confused:
