كل سنة وانتن طيبين ياقمرات مصر وعقبال مانبارك على كل نونو ونونه يوصلوا بالف سلامه هما ومهمهاتم الحلوين :)
تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
y
20-09-2009 | 01:17 AM
&
20-09-2009 | 01:20 AM
مبروك عليكم التجمع الجديد
وكل عام وانتوا بخير
وكل عام وانتوا بخير
(
20-09-2009 | 01:25 AM
كل سنة وانتوا طيبين ومبروك على التجمع الجديد وان شاء الله الكل يولد بالسلامة وينضمن لينا حوامل جداد يارب (f)
m
20-09-2009 | 01:26 AM
ياااااااااه انا اول واحده عيد سعيد علينا وان شاء الله النونهات نجري وراهم السنه الجايه ونشد في شعرنا
m
20-09-2009 | 01:28 AM
kato;10294558:
كل سنة وانتوا طيبين ومبروك على التجمع الجديد وان شاء الله الكل يولد بالسلامة وينضمن لينا حوامل جداد يارب (f)
كنت فاكره اني اول واحده ماشوفتكيش انتي طلعتي امتي
c
20-09-2009 | 01:36 AM
مبروك علينا الجزء الجديد ويجعل وشه حلو على اللى هيولدوا فيه وعلى اللى لسه عرفين انهم حامل وعلينا كلنا ويكملنا على خير يارب
بس يميم انتى غلطى فى حاجه انك كاتبه العنوان بنات مصر واحنا الكلمه ديه عيب فى حقنا ببطننا ديه هههههههههههههههههههههههههه
بس يميم انتى غلطى فى حاجه انك كاتبه العنوان بنات مصر واحنا الكلمه ديه عيب فى حقنا ببطننا ديه هههههههههههههههههههههههههه
m
20-09-2009 | 01:43 AM
مالهم بنات مصر هانفضل طول عمرنا بنات هههههه
m
20-09-2009 | 01:51 AM
كل سنة وانتم طيبين وعيد سعيد عليكم والعيد الجاي نوناتكم يبقوا في حضنكم يارب
د
20-09-2009 | 02:23 AM
كل سنه وانتم طيبييييييييييييين
والعيد فرخه هييييييييييييييييييييييييه
والعيد فرخه هييييييييييييييييييييييييه
y
20-09-2009 | 03:06 AM
العيد فرحه وجزمه وطرحه
انا لسه مخلصتش الى الا الا توضيب بس الليفنج والنوم :(
ولسه الحمام والمسح ولسه عاوزة استحمى واتعدل شويه للراجل الغلبان ده
على فكره هو لاقيته جه طب فجاه كده بس نزل راح يحلق وانا هامشي بقى مش عاوزاه يجى تانى يبللاقيني بربده على النت
هاحاول اجى تانى بس اكطون خلصت كل ده
انا لسه مخلصتش الى الا الا توضيب بس الليفنج والنوم :(
ولسه الحمام والمسح ولسه عاوزة استحمى واتعدل شويه للراجل الغلبان ده
على فكره هو لاقيته جه طب فجاه كده بس نزل راح يحلق وانا هامشي بقى مش عاوزاه يجى تانى يبللاقيني بربده على النت
هاحاول اجى تانى بس اكطون خلصت كل ده
c
20-09-2009 | 03:26 AM
الله يكون فى عونك يا يميم وتخلصى ربنا معاكى
ا
20-09-2009 | 03:42 AM
كل سنة وانتو طيبين
والف سلامة عليكي يا هدي
والف سلامة عليكي يا هدي
ف
20-09-2009 | 03:48 AM
كل سنه وانتم طيبييييييييييييييييييين
والسنه الجايه بيبيهاتكم فى حضنكم
كلكو وحشتونى موووووووووووووووووووووووووووووت
والسنه الجايه بيبيهاتكم فى حضنكم
كلكو وحشتونى موووووووووووووووووووووووووووووت
&
20-09-2009 | 03:48 AM
كل سنة وانتو طيبين تانى.....
عيد سعيد يا معلمييييييين...تانى برضه :):)
عيد سعيد يا معلمييييييين...تانى برضه :):)
ف
20-09-2009 | 03:52 AM
نودى انتى هنا كل سنه وانتى وجوجو طيبين
جزاكى الله خيرا على المسج يا عسل بس رصيدى خلص معلش
جزاكى الله خيرا على المسج يا عسل بس رصيدى خلص معلش
ب
20-09-2009 | 03:53 AM
كل سنة وانتو طيبين
ومبروك الجزء الجديد
ومبروك الجزء الجديد
&
20-09-2009 | 03:53 AM
ازيك يا توتو يا حبيبتى...
وحشتنى والله ....
هدى الف سلاااااااامة عليكى يا قمر ويا ريت يا انسة متنسيش تقولى الاذكار كل يوم وتخلى جوزك كمان يقولها....
احنا مش مستغنين عنك وعن اللولى هانم....
وحشتنى والله ....
هدى الف سلاااااااامة عليكى يا قمر ويا ريت يا انسة متنسيش تقولى الاذكار كل يوم وتخلى جوزك كمان يقولها....
احنا مش مستغنين عنك وعن اللولى هانم....
&
20-09-2009 | 03:54 AM
فراشه فى بيتها;10295050:
نودى انتى هنا كل سنه وانتى وجوجو طيبين
جزاكى الله خيرا على المسج يا عسل بس رصيدى خلص معلش
خلص برضه:wink::wink:؟!!! عليا انا برضه الحركات دى:wink::tongue:
كل سنة وانتى طيبة يا قمر... جبتى لبس العيد للبت ريمى ؟؟؟
ف
20-09-2009 | 03:58 AM
اه والله خلص وبعدين انتى مش مصدقانى:mad:
جبته من زمااان
جبتلها فستان عسول اوى شورت جينز وبدى نص كم و
بنتاكور وبدى كت وكوتشى وكنت عاوزه اجيب صندل بس مالقيتش حتجه عجبتنى خاالص:(
جبته من زمااان
جبتلها فستان عسول اوى شورت جينز وبدى نص كم و
بنتاكور وبدى كت وكوتشى وكنت عاوزه اجيب صندل بس مالقيتش حتجه عجبتنى خاالص:(
&
20-09-2009 | 04:02 AM
فراشه فى بيتها;10295075:
اه والله خلص وبعدين انتى مش مصدقانى:mad:
جبته من زمااان
جبتلها فستان عسول اوى شورت جينز وبدى نص كم و
بنتاكور وبدى كت وكوتشى وكنت عاوزه اجيب صندل بس مالقيتش حتجه عجبتنى خاالص:(
مصدقاكى يا توتو...احنا فى عيد برضه ولا يجوز الكدب فى العيد:D....
مبروووك على ريمى العسولة حاجتها... ويا ترى بقى جبتى لنفسك؟؟؟؟